<3 hayaLLerm gitti birer birer beni benle çaresiz bırakma <3

23 Nisan 2010 Cuma, 16:30

3792 izlenme
0

Yorumlar

RoSs WaLker
ya sözleri yokmuu

Ozan Gunes ⎝⏠⏝⏠⎠
kulak yokmu sende :D dinle cıkart

'-Kader Kement ヅヅ
Umutlarim gitti birer birerHayallerim gitti birer
birerGidisin bitisin ne olur gitmeBeni benle
çaresiz birakma... See MoreYan yüregim
yanAcisiyla parçalanYan kimin umrundaSen kendi
haline yan

Kerem Çelik
bunun mp3 var bende

Mürsel Akseki
HARİKAY MIŞ GERÇEKTEN

Mürsel Akseki
ANLAYANA SÖZLERİ. ANLAMAK İSTEMEYEN ZATEN
ANLAMAZ. SADECE SEVENLER ANLAR !!!

'-aysequl Uysal
Sarkyı ßana atBilcek oLan var mıı ?? yaDaa
kıimm soyLuyo

Mehmet Furkan Güney
bu şarkıyı bana atabilirmisiniz ...

Özlem Kaypak
....... gerçekten güzelmiş

CaDi _=)
ßu $arkıyı qim SöLüO 1 ALLAH\'ın kuLu
siLmiOmu..?

Semra Uguz
ya sözleri yokmuu

Semra Uguz
ya sözleri yokmuu

Ozan Güneş
kulak yokmu sende :D dinle cıkart

Özlem Tunabaşı
tek kelime süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr​r

'Kader Kement
Umutlarim gitti birer birerHayallerim gitti birer
birerGidisin bitisin ne olur gitmeBeni benle
çaresiz birakma...

PuKa'm PuKa
bunun mp3 var bende

Mürsel Akseki
HARİKAY MIŞ GERÇEKTEN

Mürsel Akseki
ANLAYANA SÖZLERİ. ANLAMAK İSTEMEYEN ZATEN
ANLAMAZ. SADECE SEVENLER ANLAR !!!

Furkan Güney
bu şarkıyı bana atabilirmisiniz ...

Özlem Kaypak
‎....... gerçekten güzelmiş

'Büşra Upss
şarkıya bittim ben buLduqumdan beri fuLL bunu
dinLiyorum süper bi ses yaa .. başka şarkısı
war mı bu kişinin ? onLarıda dnLemek cok
isterim ..

PscLojiq DatLu
owwwwwww süper.....

Selenay Soyçelik Cullen
süper yaaaaaaaaaaaaa

Yorum Ekle

hayaLLerm gitti birer birer02:29
6 ay önce
462 izlenme
>. HayaLLerim bitti Birer birer .<02:28
7 ay önce
1782 izlenme
okull <3<301:46
3 ay önce
549 izlenme
<3 <3 HAYAL GÖZLÜM <304:15
12 ay önce
752 izlenme
Amigos <300:46
3 ay önce
359 izlenme
Esclave <308:30
3 ay önce
401 izlenme
Wow Awsome <3 :)02:54
4 ay önce
320 izlenme
Kediler, kedilerimiz! <303:58
4 ay önce
599 izlenme
Sadece BOLUSPOR... <300:38
2 ay önce
218 izlenme
Annecim Bırakma Beni . .02:00
7 ay önce
1245 izlenme
Cem Adrian - Beni Bırakma04:18
6 ay önce
2040 izlenme
İbrahim Sadri***Bırakma Beni...05:39
7 ay önce
788 izlenme
İsmail ERÇEK - Bırakma Beni03:27
7 ay önce
2309 izlenme
Kıraç - Bırakma Beni05:05
7 ay önce
1516 izlenme
Ben Bırakamam Bırakma beni02:20
6 ay önce
1047 izlenme
Beni Bırakma Ellere.♥02:37
7 ay önce
2399 izlenme
Beni Sakın bırakma aşkım... ♥03:12
7 ay önce
2353 izlenme
Bırakma Beni İnsanlar Kötü05:02
7 ay önce
1768 izlenme
Bırakma Beni Sevdiğim03:53
7 ay önce
1008 izlenme
Sinan Zorbey -- Bırakma Beni05:06
7 ay önce
1755 izlenme
Amazing Loving Hot Song <305:00
3 ay önce
583 izlenme
Anime's got talent <303:26
2 ay önce
163 izlenme
Delibal Movie ---> Part 2 <318:06
1 ay önce
382 izlenme
Squirrel Cam - The Chipsters! <305:10
3 ay önce
161 izlenme
Rishbala vm <3 GULAABI song  :)05:51
2 ay önce
469 izlenme
Herif Sigaradan Gitti Ustaa  300:34
6 ay önce
427 izlenme
Miss Sevda - Beni Bırakma 201302:18
3 ay önce
481 izlenme
Mc Sempatik- Beni Bırakma [HQ]02:05
7 ay önce
1370 izlenme
Al Beni Benden  304:22
6 ay önce
908 izlenme
Koyverdin Gittin Beni..  304:41
6 ay önce
1366 izlenme
Gökhan Özen - İnkar Etme05:02
7 yil önce
779 izlenme
YILIN SALAĞI01:02
7 yil önce
768 izlenme