● Hakan & Şeyma - Sevemedim Karaqözlüm ♬ ♪


2344

05 Eylül 2010 Pazar, 15:20 tarihinde yüklendi

Bu videoya yapılan yorumlar

● Hakan & Şeyma - Sevemedim Karaqözlüm ♬ ♪ 8 / 10 87 kullanıcı yorumu.
Pınar Özkan
Süper ya inş fark ediLiR :)

'Emre Mŧ
Dayı Omuş xD

Hakan Kaya
güzel sesi varmışşş

Facia Ismail
sevdim seni kara gözlüm***a enqelleri sen
koydun bana :S:S

Melike Çabaş
mükemmeL..

Yalçın Halaç
süpeeeeeer

Hale Candanlar
canm cok ***ılıyo yaa :S

Batuhan Can
sesi bayağı güzel sarkıda güzel olunca
mükemmel olmuş tebrikler

Soner Taş
bu şarkı küflendi beaaaaa

Gülden Koç
başarılı :)))))

'-Hatice Dertsiz 'uA'
Cokkkkkkkkkk qüzellllll SöylüyorLarrrrrrrrr
:S:S:S: Hell Olsun Sizeeeeee

Elif Durudeniz
bence cok guzel bı sarkı hala anlamını
yıtırmemıs agzınıza we elınıze saglık cok
guzel olmuss:))

Murat Altın
bravooo arkdaşlar

Halit Arslan
ses bombo gibi

'-İrem Ceyhan
çok hoşşşş

Durdane Yıldız
süper ses

Müslüm Doğaner
‎10 numara ya yemin ederim acayib ses tOnu..

Candy Gırl
çok gzl sesi var yha:):)

Ezgi Erbulan
çokk güselll

Ayşe Gül
kızın sesi güçlüymüş baya

Enes Ceylan
masallah güzel söylüyo

Birol Ertuğrul
ALLAH ALLAH:)

Birol Ertuğrul
BAŞARILAR:)

Erdinç Ekşi
helal olsun süper

Birol Ertuğrul
ALLAH YOLUNUZU AÇIK ETSİN GERÇEKTENDE ÇOK
GÜZEL:)

Batuhan Can
ne ses war yha herkulade

Edgy Angel
tek kelimeyle...MUHTEŞEEMM..!

Aslı Denizhan
***atör biri için oldukça iyi ....ama gitar
kızın sesini bastırmış 10/8

ßurqazLéé Kaan
ewt cok kotu olmus gıtar kızın sesı süperde
gıar bızuyo***a sallayın sız onu emeğe
saygı demı yani

ßurqazLéé Kaan
ewt hemen 10/.. gıtar calmasını bılmesek
yutturacaklar ha

-`.ılı.`Б`Mërt Koç-`.ılı.`Б`
kızın sesi mükemmel

Ahu Dogan
süperrrrr:):):)):

Duru Cihan
yürü be güZelim... one ses be arabanda cd li
teyp olacağına böle bi sewgilin olsun yeter...

Seda Fidan
benm şarkım işte....

Şyma 'Nur' Kütük
süEPrrrrr

Qrqaniq Vheled
sevemedim karagözlüm senin gibi bi kızı :D
cok süper

Şeyda Keleş
gerçekten çok süper ya tbrklr yani..

'-Gмzє YLmz
Ses suPer ;)Yorum SuPer ;)Kız suPer
;)Hakan'da suPr ;)eeee daha ne ?? xDxD
...Muhte$eemmmmm xDxD

Gamze Atalay
güsel

Szgn Drl ।૧૦ડ
nameleri süper yaa bu kızda var biişiler boşa
git***si lazım duyurmak lazım :D

Esra Tugba Akyıldız
ölüyorum bitiyorum bu şarkıyaaaaaaa

Ayşegül ⎝⏠⏝⏠⎠ Avcı
çok iyiler.

Pınar Özkan
Süper ya inş fark ediLiR :)

'Emre Mŧ
Dayı Omuş xD

Hakan Kaya
güzel sesi varmışşş

Facia Ismail
sevdim seni kara gözlüm***a enqelleri sen
koydun bana :S:S

Melike Çabaş
mükemmeL..

Yalçın Halaç
süpeeeeeer

Hale Candanlar
canm cok ***ılıyo yaa :S

Batuhan Can
sesi bayağı güzel sarkıda güzel olunca
mükemmel olmuş tebrikler

Soner Taş
bu şarkı küflendi beaaaaa

Gülden Koç
başarılı :)))))

'-Hatice Dertsiz 'uA'
Cokkkkkkkkkk qüzellllll SöylüyorLarrrrrrrrr
:S:S:S: Hell Olsun Sizeeeeee

Elif Durudeniz
bence cok guzel bı sarkı hala anlamını
yıtırmemıs agzınıza we elınıze saglık cok
guzel olmuss:))

Murat Altın
bravooo arkdaşlar

Halit Arslan
ses bombo gibi

'-İrem Ceyhan
çok hoşşşş

Durdane Yıldız
süper ses

Müslüm Doğaner
‎10 numara ya yemin ederim acayib ses tOnu..

Candy Gırl
çok gzl sesi var yha:):)

Ezgi Erbulan
çokk güselll

Ayşe Gül
kızın sesi güçlüymüş baya

Enes Ceylan
masallah güzel söylüyo

Birol Ertuğrul
ALLAH ALLAH:)

Birol Ertuğrul
BAŞARILAR:)

Erdinç Ekşi
helal olsun süper

Birol Ertuğrul
ALLAH YOLUNUZU AÇIK ETSİN GERÇEKTENDE ÇOK
GÜZEL:)

Batuhan Can
ne ses war yha herkulade

Edgy Angel
tek kelimeyle...MUHTEŞEEMM..!

Aslı Denizhan
***atör biri için oldukça iyi ....ama gitar
kızın sesini bastırmış 10/8

ßurqazLéé Kaan
ewt cok kotu olmus gıtar kızın sesı süperde
gıar bızuyo***a sallayın sız onu emeğe
saygı demı yani

ßurqazLéé Kaan
ewt hemen 10/.. gıtar calmasını bılmesek
yutturacaklar ha

-`.ılı.`Б`Mërt Koç-`.ılı.`Б`
kızın sesi mükemmel

Ahu Dogan
süperrrrr:):):)):

Duru Cihan
yürü be güZelim... one ses be arabanda cd li
teyp olacağına böle bi sewgilin olsun yeter...

Seda Fidan
benm şarkım işte....

Şyma 'Nur' Kütük
süEPrrrrr

Qrqaniq Vheled
sevemedim karagözlüm senin gibi bi kızı :D
cok süper

Şeyda Keleş
gerçekten çok süper ya tbrklr yani..

'-Gмzє YLmz
Ses suPer ;)Yorum SuPer ;)Kız suPer
;)Hakan'da suPr ;)eeee daha ne ?? xDxD
...Muhte$eemmmmm xDxD

Gamze Atalay
güsel

Szgn Drl ।૧૦ડ
nameleri süper yaa bu kızda var biişiler boşa
git***si lazım duyurmak lazım :D

Cansu Akyıldız
ölüyorum bitiyorum bu şarkıyaaaaaaa

Ayşegül ⎝⏠⏝⏠⎠ Avcı
çok iyiler.

sessiz güzell
güzel olmus :)))))

sessiz güzell
güzel olmus :)))))

halit tekin
güzelmiş

Sende yorum yaz



giriş yap
kayıt ol

Benzer Videolar

#