● Hakan & Şeyma - Sevemedim Karaqözlüm ♬ ♪

05 Eylül 2010 Pazar, 15:20

2444 izlenme
0

Yorumlar

Pınar Özkan
Süper ya inş fark ediLiR :)

'Emre Mŧ
Dayı Omuş xD

Hakan Kaya
güzel sesi varmışşş

Facia Ismail
sevdim seni kara gözlüm***a enqelleri sen
koydun bana :S:S

Melike Çabaş
mükemmeL..

Yalçın Halaç
süpeeeeeer

Hale Candanlar
canm cok ***ılıyo yaa :S

Batuhan Can
sesi bayağı güzel sarkıda güzel olunca
mükemmel olmuş tebrikler

Soner Taş
bu şarkı küflendi beaaaaa

Gülden Koç
başarılı :)))))

'-Hatice Dertsiz 'uA'
Cokkkkkkkkkk qüzellllll SöylüyorLarrrrrrrrr
:S:S:S: Hell Olsun Sizeeeeee

Elif Durudeniz
bence cok guzel bı sarkı hala anlamını
yıtırmemıs agzınıza we elınıze saglık cok
guzel olmuss:))

Murat Altın
bravooo arkdaşlar

Halit Arslan
ses bombo gibi

'-İrem Ceyhan
çok hoşşşş

Durdane Yıldız
süper ses

Müslüm Doğaner
‎10 numara ya yemin ederim acayib ses tOnu..

Candy Gırl
çok gzl sesi var yha:):)

Ezgi Erbulan
çokk güselll

Ayşe Gül
kızın sesi güçlüymüş baya

Enes Ceylan
masallah güzel söylüyo

Birol Ertuğrul
ALLAH ALLAH:)

Birol Ertuğrul
BAŞARILAR:)

Erdinç Ekşi
helal olsun süper

Birol Ertuğrul
ALLAH YOLUNUZU AÇIK ETSİN GERÇEKTENDE ÇOK
GÜZEL:)

Batuhan Can
ne ses war yha herkulade

Edgy Angel
tek kelimeyle...MUHTEŞEEMM..!

Aslı Denizhan
***atör biri için oldukça iyi ....ama gitar
kızın sesini bastırmış 10/8

ßurqazLéé Kaan
ewt cok kotu olmus gıtar kızın sesı süperde
gıar bızuyo***a sallayın sız onu emeğe
saygı demı yani

ßurqazLéé Kaan
ewt hemen 10/.. gıtar calmasını bılmesek
yutturacaklar ha

-`.ılı.`Б`Mërt Koç-`.ılı.`Б`
kızın sesi mükemmel

Ahu Dogan
süperrrrr:):):)):

Duru Cihan
yürü be güZelim... one ses be arabanda cd li
teyp olacağına böle bi sewgilin olsun yeter...

Seda Fidan
benm şarkım işte....

Şyma 'Nur' Kütük
süEPrrrrr

Qrqaniq Vheled
sevemedim karagözlüm senin gibi bi kızı :D
cok süper

Şeyda Keleş
gerçekten çok süper ya tbrklr yani..

'-Gмzє YLmz
Ses suPer ;)Yorum SuPer ;)Kız suPer
;)Hakan'da suPr ;)eeee daha ne ?? xDxD
...Muhte$eemmmmm xDxD

Gamze Atalay
güsel

Szgn Drl ।૧૦ડ
nameleri süper yaa bu kızda var biişiler boşa
git***si lazım duyurmak lazım :D

Esra Tugba Akyıldız
ölüyorum bitiyorum bu şarkıyaaaaaaa

Ayşegül ⎝⏠⏝⏠⎠ Avcı
çok iyiler.

Pınar Özkan
Süper ya inş fark ediLiR :)

'Emre Mŧ
Dayı Omuş xD

Hakan Kaya
güzel sesi varmışşş

Facia Ismail
sevdim seni kara gözlüm***a enqelleri sen
koydun bana :S:S

Melike Çabaş
mükemmeL..

Yalçın Halaç
süpeeeeeer

Hale Candanlar
canm cok ***ılıyo yaa :S

Batuhan Can
sesi bayağı güzel sarkıda güzel olunca
mükemmel olmuş tebrikler

Soner Taş
bu şarkı küflendi beaaaaa

Gülden Koç
başarılı :)))))

'-Hatice Dertsiz 'uA'
Cokkkkkkkkkk qüzellllll SöylüyorLarrrrrrrrr
:S:S:S: Hell Olsun Sizeeeeee

Elif Durudeniz
bence cok guzel bı sarkı hala anlamını
yıtırmemıs agzınıza we elınıze saglık cok
guzel olmuss:))

Murat Altın
bravooo arkdaşlar

Halit Arslan
ses bombo gibi

'-İrem Ceyhan
çok hoşşşş

Durdane Yıldız
süper ses

Müslüm Doğaner
‎10 numara ya yemin ederim acayib ses tOnu..

Candy Gırl
çok gzl sesi var yha:):)

Ezgi Erbulan
çokk güselll

Ayşe Gül
kızın sesi güçlüymüş baya

Enes Ceylan
masallah güzel söylüyo

Birol Ertuğrul
ALLAH ALLAH:)

Birol Ertuğrul
BAŞARILAR:)

Erdinç Ekşi
helal olsun süper

Birol Ertuğrul
ALLAH YOLUNUZU AÇIK ETSİN GERÇEKTENDE ÇOK
GÜZEL:)

Batuhan Can
ne ses war yha herkulade

Edgy Angel
tek kelimeyle...MUHTEŞEEMM..!

Aslı Denizhan
***atör biri için oldukça iyi ....ama gitar
kızın sesini bastırmış 10/8

ßurqazLéé Kaan
ewt cok kotu olmus gıtar kızın sesı süperde
gıar bızuyo***a sallayın sız onu emeğe
saygı demı yani

ßurqazLéé Kaan
ewt hemen 10/.. gıtar calmasını bılmesek
yutturacaklar ha

-`.ılı.`Б`Mërt Koç-`.ılı.`Б`
kızın sesi mükemmel

Ahu Dogan
süperrrrr:):):)):

Duru Cihan
yürü be güZelim... one ses be arabanda cd li
teyp olacağına böle bi sewgilin olsun yeter...

Seda Fidan
benm şarkım işte....

Şyma 'Nur' Kütük
süEPrrrrr

Qrqaniq Vheled
sevemedim karagözlüm senin gibi bi kızı :D
cok süper

Şeyda Keleş
gerçekten çok süper ya tbrklr yani..

'-Gмzє YLmz
Ses suPer ;)Yorum SuPer ;)Kız suPer
;)Hakan'da suPr ;)eeee daha ne ?? xDxD
...Muhte$eemmmmm xDxD

Gamze Atalay
güsel

Szgn Drl ।૧૦ડ
nameleri süper yaa bu kızda var biişiler boşa
git***si lazım duyurmak lazım :D

Cansu Akyıldız
ölüyorum bitiyorum bu şarkıyaaaaaaa

Ayşegül ⎝⏠⏝⏠⎠ Avcı
çok iyiler.

sessiz güzell
güzel olmus :)))))

sessiz güzell
güzel olmus :)))))

halit tekin
güzelmiş

Yorum Ekle

Sevemedim Karagözlüm07:00
7 ay önce
3379 izlenme
|| Dj Adnan - Sevemedim || [HQ]02:07
6 ay önce
890 izlenme
şükran ay sevemedim karagözlüm03:55
6 ay önce
1758 izlenme
ZARA SEVEMEDIM KARA GOZLUM02:59
7 ay önce
4417 izlenme
ZARA - SEVEMEDİM KARAGÖZLÜM02:58
6 ay önce
1596 izlenme
SEVEMEDİM KARA GÖZLÜM04:06
7 ay önce
5778 izlenme
Sevemedim Kara Gözlüm Mix03:22
6 ay önce
1226 izlenme
Sevemedim... - Mürsel TÜRK [HQ]02:54
6 ay önce
732 izlenme
GÖNEN - SEVEMEDİM KARA GÖZLÜM03:02
7 ay önce
1556 izlenme
hakan02:28
7 ay önce
1922 izlenme
Öldü De Fakat Sevemedim Deme !!!02:56
7 ay önce
1080 izlenme
Yemekteyiz Hakan01:51
7 ay önce
1119 izlenme
Hakan Bozdag04:43
7 ay önce
1395 izlenme
Hakan ÇELİKER04:25
7 ay önce
1370 izlenme
HAKAN GİDER05:27
7 ay önce
3981 izlenme
Hakan & Gizem01:46
7 ay önce
2780 izlenme
HAKAN ŞAHİN05:58
7 ay önce
2738 izlenme
HAKAN&CAN07:41
7 ay önce
899 izlenme
discovery channel KARŞIYAKA01:55
7 yil önce
995 izlenme
VOLKAN KONAK-PENCERESİ ÖNÜNDE03:56
7 yil önce
473 izlenme
Destiny's Child - Survivor [HQ]04:16
7 yil önce
1261 izlenme