>.Kiralık Düşler.<


1648

11 Şubat 2010 Perşembe, 07:30 tarihinde yüklendi

Bu videoya yapılan yorumlar

>.Kiralık Düşler.< 8 / 10 38 kullanıcı yorumu.
Emre Zengin ٦ط۱۹
aynn

GuLi Ünal
Şu programn şifresini girsedin

Burak Satıcı
admin gönül nefesi şarkısınında linkini wer

Hasan Bakaş
kardes be bu lınkden her ındırdıgım sarkı
hızlı soyluyor cocuk sesı gıbı ne
yapmalıyım anlamadım yardımcı olun lutfen :(

Yıldız Sinan
cok manyak (:

Mehmet Demirkıran
manyak olmuş beğendim...

Emre Öncü
GERÇEKTEN ÇOK SÜPER Bİ PARÇAA!!!!!!!

Mustafa Akbina
Mufassal İstida Nın Tğm Parçaları Burda
Tutulıyor..

Hüseyin Çamur
$üper ))))))

Osman Sari
arabesq rapin tüm şarkıları süperr

Enver Güneş
uuuuu

Gamze Balyan
süper her zamnk igbi....

Barış Keskinbalta'mc Psiqoz'
OOOOOOOOOOOOF BU ŞARKI ACAYİP BİŞEY YHA AKKANA
HELAL OLSUN DİYORUM ÇOK İYİ SES VAR

Sercan Çaylı
peşimde onca kaşarlar warken ßeN sadece seni
sevdim sözü waRya... o herseye bedeL...

Emrah Meşe
yha kım soyluyo bunu lutfen soylesın bırıı

Aysel Çalıova
çokk qüzeL Kim koyduysa eLine s***Lık... bu
aRada qaLiba dj ateş söLüo bunu...

Aysel Çalıova
yok yha hayki sölüo yanıLtmıym sizi...

Sezer Tuncel
bu şarkıyı diledim kendime geldim neydi bu

Özgür Demirel
süper diyemicem çünki süperden de öte bir
şarkı

Fatma Türk
oyyyyy oyyyyy çoq qüsel olMuŞ...^^&))

Esra Küçükkırlı
sprr yaaaaaaAA

Asuman Cebişci
herşey çok morotonnnnnnnnnnnn

Buket Şimsek
yok böle bi sarkı dahaa

CixJocuq Emre
gusel***a cash e değişmem..!

Mehmet Çicek
MUKEMMEL ADAMIM

QuarizMa Sarı
GÜZELLLLLLLLLL YA :d

Sercan Çaylı
AK- KAN söyLüyo arkadaşlar.. sarkıyı ısteyen
olrsa atarız.

Piskopat Ölüm
gusel sarkı admın bu sarkının aynısını
paylassan herzaman bu sayfan dolur yanıpaylasım
için saol admın bu sarkıyı kım soluyor admın
solermısın bana

Burak Koçkurt
ya arkadaşlar parçayı kim söylüyo acaba pit10
diye yorum yapılmış***a pit10'nun böyle
bir parçası gözükmüyor link veya site rica
ediyorum...

Mehmet Ali Songur
Aşk ve sevgi ile ilgili tüm bilgilerinizi
paylaşabilirsiniz... Aşk sözleri, şarkı
sözleri, sevgi sözleri, şiir vesaire aşka dair
herşey... Grup Adı: Aşka Dair Herşey

Orqanicqx ŞeeqHer
sercan bnu atrmsn bna sweet_-girl05@hot oqe

Ömer Teber جغل
helalll ellerine sağlık =)) süpermişş

Mert Kaplan
ya abi bun lar çok güzel hepsini tektek dinlemek
istiyorummm

Uğur Kaya
bu şarkılar süper,süper olmaya devam
arkadaşalr süpersiniz:)

Çılgın Gökhan
manyak müzik rap devam

ßy Ćhixx
süpeR paRÇa **1o**

Çılgın Gökhan
vah ilk cıktıgında hep bunu dinlerdim***a ne
güzel müzik

Resul Volkan Aslanturk
Vah ilk cıktıgında heq bunu dinlerdim***a ne
qüzel müzik

Sende yorum yaz



giriş yap
kayıt ol

Benzer Videolar

#