● Saçıyla Arabayı Çekiyor :/ [HQ]

16 Mart 2010 Salı, 13:30

1288 izlenme
0

Yorumlar

Melankoliq ।૧૦ડ
siz tam bi safsınız kadın fil mi nasıl çeksin
arabalar ince den gaz verio

'-ßatmayan Karanlık
Grmüyomusunuz adam cmdan kafasini sarkitiyo kesin
gaz veriyodur..!!

Deniz Batuhan Yüksel
arabayımı cekio arabnalarımı

Filiz Deliorman
saçı uzun aklı kısa diye bunlara deniyo işte
başka işleri güçler yok

Elif Kasap
pes artık yani x)

Gözde Hızlı
yok artık devenin nalıııı=)

Susan Ernst
i don't understand why?

Dişi Kurt Asena
yuh be=)

Adige Ayşenur
ne diim bn buna yhaff

Mustafa Nebioğlu
buu çinlilerden hersey beklenir

Turab Bayazit
sacLarnizi Sizde yöRüq ŞampuanLa yıkayin sizde
Yeni Bir Rekorda sacinizLa ucak Cekin '
sloqan budur :D

Hatice Saygı
YOG ARTIK

Recai Ulutas
DEMEKİ SACIMI SÜPÜRGE ETTİM TEOREMİ YALAN
BAKASANA ELİN HANIMLARI NELER YAPIYOR...

Erhan Bulku
manyak karı

Ulaş Can Abalı
doğuve kullanıyodur xDD (reklam olmasın)

Giovani Dos Santos
bu kadın manyak ya

Elif Nur Yüzügüldü
way bheeee!!!

Pınar Aslı Yıldız
manyak mu kadın sımdı kokunden ayrılacak
saçaııı

Yavuz Ançaza
çok kötü bişe izlemeyin

Yusuf Uğur
adam süper bişi bu ne böle 1 tane arba dail
arkasında 1 kaç tane var

Piskopat Jojuk İsmet
yuh artıq

'-BhüşŞra SuzZer
araba hakkatten çalışıo0 ışıklar fln yanıo
yani

 
ne saç vrmış karıda:D

Yusuf Aslan
bunu pantene reklamlarında oynatsalar rekor
satış yaşanır he:D

Almila Kartal
saçınada yasıq olsdhu..

Hard Candyy
gerii buu

Berfin Ercan
yuh artık ya.

Fatma Mişe Yıldırım
aman çekiyoda ne oluyosa boş işler

Pelin Balaban
yazık o saça

Aydilek Karademir
ya nie kızın şaçını kestiler

Yusuf Ali Aydoğdu
bence çekmiyo çünkü arabanın camları kapalı
içinde biri wardır onun

Sezer Şenol
saçın bi etkisi yokki bu olayda. ha halatı
tutup arabayı çekmiş ki arabayı düz yolda
çekiyor ha saçını halat gibi bağlayıp
çekmiş. hallatta saçımız gibi iplerden
oluşuyor sonuç olarak.

Mehtap Saliha ٦ط۱۹
bundan da ne saç var herhalde hiç saçı
dökülmüyordurnie kestiniz ne güzel saçları
vaardı

Burcu Kocakurt
SLK MI NE YHAA

Tarık Akar
şampuanı ney acaba :D

мiкaiL кocaмan'
yuuhh yok böle bişi :))))))))))

Mert Kistner
ne deliliği manyaklık:D

Hatice Kürtül
ALLAH IM deline akıl ver yarabım sen le havleban
o arabayı verseler yine cekmm be nonu cekemm de
zaten

Mert Öz
siz tam bi safsınız kadın fil mi nasıl çeksin
arabalar ince den gaz verio

Deniz Batuhan Yüksel
arabayımı cekio arabnalarımı

Filiz Deliorman
saçı uzun aklı kısa diye bunlara deniyo işte
başka işleri güçler yok

Gözde Hızlı
yok artık devenin nalıııı=)

Susan Ernst
i don't understand why?

Dişi Kurt Asena
yuh be=)

Mustafa Nebioğlu
buu çinlilerden hersey beklenir

Ahmet Türkmen
yuh

Hatice Saygı
YOG ARTIK

Recai Ulutas
DEMEKİ SACIMI SÜPÜRGE ETTİM TEOREMİ YALAN
BAKASANA ELİN HANIMLARI NELER YAPIYOR...

Esma Korkut
yuh artık

Erhan Bulku
manyak karı

ELif YzqLdü
way bheeee!!!

Pınar Aslı Yıldız
manyak mu kadın sımdı kokunden ayrılacak
saçaııı

'-Yavuz Ançaza-'
çok kötü bişe izlemeyin

İsmet Gencal
yuh artıq

Dilek Gokyar Haymana
sacmalık

Büşra Süzer
araba hakkatten çalışıo0 ışıklar fln yanıo
yani

Almila Kartal
saçınada yasıq olsdhu..

Hard Candy
gerii buu

Berfin Simpson
yuh artık ya.

Züleyha Ayan
wayy be karıdaki saçın yarısı bizde olsa

Ipek Ozben
o saçlara can kurban bee:D

Ipek Ozben
ALLAH vermiş kadına oda slk napıo

Fatma Mişe Yıldırım
aman çekiyoda ne oluyosa boş işler

Pelin Balaban
yazık o saça

Aydilek Karademir
ya nie kızın şaçını kestiler

Yusuf Ali Aydoğdu
bence çekmiyo çünkü arabanın camları kapalı
içinde biri wardır onun

Sezer Şenol
saçın bi etkisi yokki bu olayda. ha halatı
tutup arabayı çekmiş ki arabayı düz yolda
çekiyor ha saçını halat gibi bağlayıp
çekmiş. hallatta saçımız gibi iplerden
oluşuyor sonuç olarak.

Mehtap Saliha Çiçek
bundan da ne saç var herhalde hiç saçı
dökülmüyordurnie kestiniz ne güzel saçları
vaardı

Burcu Kocakurt
SLK MI NE YHAA

Tarık Akar
şampuanı ney acaba :D

Mikail Kocaman
yuuhh yok böle bişi :))))))))))

Seda 'Kesgin
yuh bunun yapyığı ksaca delilik

Hatice Kürtül
ALLAH IM deline akıl ver yarabım sen le havleban
o arabayı verseler yine cekmm be nonu cekemm de
zaten

Yorum Ekle

çekiyor muuuu ?02:03
5 ay önce
850 izlenme
Arabayı hurdaya çıkardı [HQ]01:15
6 ay önce
753 izlenme
Deprem Arabayı Böyle Yutuyor.07:00
6 ay önce
1319 izlenme
her gördüğün arabayı yıkama00:17
6 ay önce
755 izlenme
Emir Acı Çekiyor :(02:31
5 ay önce
856 izlenme
KESİN AŞK ACISI ÇEKİYOR:)))00:24
6 ay önce
1012 izlenme
Müslümanlık acı çekiyor [HQ]00:30
6 ay önce
782 izlenme
Shawn Hakeme SCM Çekiyor00:13
6 ay önce
782 izlenme
Bayan arabayı böyle park eder00:32
6 ay önce
1068 izlenme
Düğünde Kadınlar HaLay Çekiyor01:44
7 ay önce
12736 izlenme
Kristen Rob'a Hareket Çekiyor!01:37
6 ay önce
1132 izlenme
Pepee ve Şila Halay çekiyor02:57
5 ay önce
5345 izlenme
Dede Arabayı Nasıl Park Etti Ama01:25
2 ay önce
739 izlenme
SakarYALI'lar Göz Göz Çekiyor !00:37
6 ay önce
515 izlenme
MÜRSEL alem yaparsa xD02:00
7 yil önce
669 izlenme