6 saat nöbet tutan trakyalı askerin isyanı :D


29504

12 Şubat 2010 Cuma, 02:50 tarihinde yüklendi

Bu videoya yapılan yorumlar

6 saat nöbet tutan trakyalı askerin isyanı :D 9 / 10 23 kullanıcı yorumu.
Ercan Açikgöz
Hey yavrum hey ben Hakkari de 12 saat nöbet
tutuyordum yinede isyan ettiğimi hatırlamıyorum

Arif Çitil
trakyalı bu çorumlu değil :D

Aslıhan Çitil
bence terbiyesizce bişe ayıp onca askerimiz
ölüyo ayıp

Ömer Kaçmaz
anıtkabirde sabitçapraz tutsunda ğöreyim ben
onu benim ğibi

Şakir Kozan
o dana ya söylen adam gibi nöbet tutusn hayvan
herif

Arif Çitil
has Türk olsa Ercan abinin sölediği gibi 12
saat nöbet sutsa da isyanlara gelmez. bu adam
anasının evinde yan gelip yatmaya alışmış
anlaşılan

erdem karadag
abi nasıl sıyırmış

ihsan insan
harika bir sey gülmekten öldüm. Fakat bazı
kafatasçı arkadaşlar olayı has türklükle
karıştırmışlar..

RoTaRiDe BRuSk
İhsan Arkadasıma Katılıyorum Harika Bişi Bu
:D Hemende adama Laf Atmaya Hazırsınız Siz

neslihan
benm aşkım gecenin bi yarısı kalkıp buz gibi
havada 12 saat nöbet tuttu***a bunun gibi isayan
etmedi yazık bizlerde kimlere emanetiz askerlik
bu dalga geçilmez çook ayıp!

neslihan
benm aşkım gecenin bi yarısı kalkıp buz gibi
havada 12 saat nöbet tuttu***a bunun gibi isayan
etmedi yazık bizlerde kimlere emanetiz askerlik
bu dalga geçilmez çook ayıp!

murat
helal olsun sızlere cok guldum ALLAH da sızlerı
guldursun

irfan
Öncelikle askere gitmeyenlerin yorum yapması
çok komik geldi, ikincisi isyan etmenin sebebi
genelde nöbetin kaç saat olduğundan değil
kendini bi bok zannedenlerin alt devreyi
düdüklemek için kendi nöbetlerini
başkalarına yıkmalarından kaynaklanır
genelde, hem her dakika saldırı tehdidi altında
15 dakka nöbet tutmak -15 derecede nöbet
tutmaktan da, anıtkabirde 12 saat
güneşlenmektende daha zordur, bilen bilir, bende
günde 6 saat nöbet tutuyordum isyanda etmedim
ama bu kadar peşin peşin adamı ne kolay
yargılıyorsunuz, askerde korkudan nöbet
kulübesinden kafasını çıkaramayıp ben
askerde sınırdaydım bilmem kaç saat nöbet
tuttum diye hava atanlarıda gördük, hem ne diye
bu kadar ciddileştiniz ki, videonun paylaşılma
amacını göz önüne alırsak komik işte, gayet
komik, boş boş sallamayalım lütfen....

irfan
Yaw bide tek parça olarak 2 saatten fazla nöbet
tutulması yasak, 24 saatte 12 saat nasıl nöbet
tutuluyomuş onu da merak ettim doğrusu, 5 nöbet
noktası 10 asker vardı heralde, allaamm yaaaa :)

irfan
Anıtkabirci arkadaş alınmasın orda nöbet
saatleri farklı biliyorum hahahaha.....

dadaş
o silahı yere atmak türk ordusuna
hakarettir,onun bölük komutanı o silahı ona
yedeirtmesi lazım,o askerin mayası bozuk.

KIRAÇ
ŞEREFSİZ TUTCAKSIN TABİ VATAN GÖREİVİ

İsminiz
arkadaşlar asker kardeşimiz haklı nöbetten
kaçmıyor koğuşta yatan ineye sitem ediyor
nöbete gelmeyene kızmıyorsunuz yorgun 6 saat
nöbettutmuş garibe kızıyorsunuz

Ersan
O G3 ün namlusunu sokardım ***üne senin de
bakma bana denk gelmemişin.

İsminiz
neslihan senin aşkın seni yemiş

BATITRAKYALI
YAW BIR SEYI TAM IZLEYEREK YORUM YAPIN BU ADAM
BATI TRAKYALI(YUNANISTANLI) ELINDEKI G3 YUNNAN
ORDUSUNA AIT GOREV YERI YUNANISTAN KOMIK BIR
VIDYO DENEMESI YAPMISLAR AKILLARINCA HEPSI BU....

muhammed
bence videonun %5\'i isyan %95\'***ına koyayım

irem
Ya ben bu askeri taniyorum bizim komşu zaten
askerede gitmek istemiyodu bide ondan nöbet mi
bekliyonuz ben bile ondan daha gùzel nöbet
tutarim

Sende yorum yaz



giriş yap
kayıt ol

Benzer Videolar

#