Ağlatan Türküler - Gitti


8471

23 Ocak 2010 Cumartesi, 08:20 tarihinde yüklendi

Bu videoya yapılan yorumlar

Ağlatan Türküler - Gitti 9 / 10 53 kullanıcı yorumu.
mehmet atlı
tek kelimeyle süper bu türküyü kim söylüyor
yaktı yüreyiğmi vallahi.

Ali Aslan
güzel parca dimi dimi dimi

Neslihan Çam
cok güzel rütkü bir sözü söylemey gerek yoku

Meral Boran
arkadaşlar kimin söyediği hakkında bilginiz
varsa yazarmısınız

Dilek Acar
Merhaba Türkü dostları eğer mümkünse ben
sizden ERDOĞAN DOĞAN'dan KAÇ PARA adlı
türküsünü rica ediyorum,teşekkürler

Tunç Hüseyin
Teşekkürler TÜRKÜ DOSTLARI

Huysuz Melek
ilk dinliyom süpermiş

Hüsne Ersoy
nerden buldun ağlayarak izledim çok güzeldi
ümit

Kenan Usanmaz
GARDAŞIM BİZİM GİBİ GURBET ADAMLARININ
DİNLEYECEĞİ DİNLEDİKÇEDE HASRETİ BİR KAT
DAHA ARTACAĞI BÖYLE İÇLİ PARÇALARI BOLCA
YAYINLARSANIZ SEVİNİRİZ KENDİMİZİ
TÜRKÜLERİN İÇİNDE YAŞATIYORUZ VE HASTER
ÖZLEM DUYGULARIMIZI KAMÇILIYOR ELLERİNİZE
SAĞLIK BİZLERİDE AĞLATTINIZ

Mustafa Ünlü
Gurbetçi bir genç olarak türküler için
teşekkür ederim.Hepsi birbirinden
güzel.Londra'dan sevgilerle...

Ali Aslan
güzel parca dimi dimi dimi

Neslihan Çam
cok güzel rütkü bir sözü söylemey gerek yoku

Meral Boran
arkadaşlar kimin söyediği hakkında bilginiz
varsa yazarmısınız

Dilek Acar
Merhaba Türkü dostları eğer mümkünse ben
sizden ERDOĞAN DOĞAN'dan KAÇ PARA adlı
türküsünü rica ediyorum,teşekkürler

Tunç Hüseyin
Teşekkürler TÜRKÜ DOSTLARI

Huysuz Melek
ilk dinliyom süpermiş

Hüsne Ersoy
nerden buldun ağlayarak izledim çok güzeldi
ümit

Kenan Usanmaz
GARDAŞIM BİZİM GİBİ GURBET ADAMLARININ
DİNLEYECEĞİ DİNLEDİKÇEDE HASRETİ BİR KAT
DAHA ARTACAĞI BÖYLE İÇLİ PARÇALARI BOLCA
YAYINLARSANIZ SEVİNİRİZ KENDİMİZİ
TÜRKÜLERİN İÇİNDE YAŞATIYORUZ VE HASTER
ÖZLEM DUYGULARIMIZI KAMÇILIYOR ELLERİNİZE
SAĞLIK BİZLERİDE AĞLATTINIZ

Mustafa Ünlü
Gurbetçi bir genç olarak türküler için
teşekkür ederim.Hepsi birbirinden
güzel.Londra'dan sevgilerle...

Budem Güler
BENİM DE GURBETTE OLAN AŞKIMA GETSİN:(((

Veysel Kabacaoğlu
devrim benim için dinle nolur

Munur Buyukpinar
sevgili veysel kardes anlamadim dinlemi devrim
nasil olur anlamadim yoksa dindemi devrim gerek
elestiri mahiyetinde yazmiyorum din ve devrim
ayricali seyler ozur anlamadim

Elif Özyılmaz
ÇOK GÜZEL.....

Özütemiz Mehmet
yüreğine ağzına sağlık süperrrrrrr tşkler

Canan Özdemir Altundas
HANCER HANCER SAPLANIRSIN KANIM AKMAZ KALBİM
DONAR BOGULURUM HASRETİNDENN İSYANIMA SORRR....

Canan Özdemir Altundas
Bende ilk defa dinliyorum bu türküyü harika
süperrr....

Canan Özdemir Altundas
Gercekten aglatıyo türküüüü..

Kenan Yabalak
çizgi film karakterlerinin çıkması hiç hoş
olmamışş..video bu şarkıya gölge
düşürmüşş....

Canan Özdemir Altundas
HAKAN KUTAY PEKGÖZ umarım duyarlı vatandaşlar
yardımcı olur kan grubum uymadıgı için
üzgünüm...ALLAHIM inşallah şifasınıda
verir,cünkü benimde bir oglum var aynı şeyleri
bende yaşayabilirim ayrıca gercekten herkes
biraz duyarlı olmalııı,böyle konularda.cok
gecmiş olsunnnn..

Hatice Kalan
çok çok güzel***a artık ağlamıcam.:((

Çoşkun Saydin
‎(((((())))))

Coşkun Bilir
çok güzel

Funda Dk
güzemisss :)

Suna Küçükekiz
çok güzel insanın özünü bılmesı

Hasan Demir
gusel

Mustafa Karahan
selam tüm herkese

Sevilay Tuna
SÜPERR...))

Hasan Ceylan
tüm türküler güzel

Hacer Bayram
gonca güllerimi koparıp gittiiii...

Erkan Krkmz
hak olan eskı gunlerım aklıma geldı bu
müzükı dınleyınce gözlerım doldu

Erdal Pala
çok guzel bır muzık

Songül Özkan Namlı
çok güzel türki

Alptekin Köse
duygusu mükemmel,insanın eli ister istemez
tekrar izle moduna gidiyor

Ahmet Okan
tek kelime süper

Zeki Keklik
çok güzel yorumlamış

Muhammet Yıldırım
söyleyenin adını bilen war mı

Merve Gül
tek kelimyle süper

Fırat Karaca
evet gayet güzel tebrikler

Sami Selçuk Duran
çok güzeeeeeel. sözleride harikaa....

Tuğçe Saygı
muhtesem otesı

Doğukan Özsoy
Türkü iyide bu japon resimlerini niye koydunuz

Nihat Turan
boyle turkulerımız var ya arkataşlar

tc turan akdağ
bülbül olup bir gün konmaz dalıma

Sende yorum yaz



giriş yap
kayıt ol

Benzer Videolar

#