Ankaralı Coşkun - O Kız Mektepten Gelir ! [HQ]


920

07 Temmuz 2010 Çarşamba, 00:50 tarihinde yüklendi

Bu videoya yapılan yorumlar

Ankaralı Coşkun - O Kız Mektepten Gelir ! [HQ] 9 / 10 26 kullanıcı yorumu.
erkan yılmaz
varoooooolllllllllllllll

Tekin Tambay
slm abı coskun abı yenıbı mekandamı cıkıyo
eskı mekan kapanmıs yenı mekanda sahne alıyosa
paylasrsan sevınırım..

Adem Akyurt
AS 71 KALETEPE:))

Yasin Yilmaz
bu arkada oynayanlar ney böyle hiç ANKARAYA
yakışmıyorlar soytarı gibi

Fatih Şenses
helal olsun coşkun kardeşimiz gene eşsiz
benzersiz bir şekilde döktürmüşhelal olsun
işte fidayda dediğin böyle çalınır böyle
yorumlanır

Abdullah Aldanmaz
şu köçekleri kaldırın şu purogramdan

Baturhan Erdoğan
aynen ya söylenen şarkıya yazık kaldırın
şu köçekleri

Baturhan Erdoğan
getirin seymenleri

Mustafa Karalök
birtanesin çoskun

Gül Seçen
ne yapmaya çalışıyo ya bu ayşe

Mustafa Karalök
oda bilmiyo napcanı zavallı

Yılmaz Eyeoğlu
onların orda olma sebebiii ankara pavyon
şarkılarıı soylendiğii içinnn semboll
olarakkk kapişşşş...

Yusuf Başar
dayı senı dugunumddeee getırmeyenın
kaynanası ölsün...:D:D:d

Tekin Tambay
slm abı coskun abı yenıbı mekandamı cıkıyo
eskı mekan kapanmıs yenı mekanda sahne alıyosa
paylasrsan sevınırım..

Adem Akyurt
AS 71 KALETEPE:))

Yasin Yilmaz
bu arkada oynayanlar ney böyle hiç ANKARAYA
yakışmıyorlar soytarı gibi

Fatih Şenses
helal olsun coşkun kardeşimiz gene eşsiz
benzersiz bir şekilde döktürmüşhelal olsun
işte fidayda dediğin böyle çalınır böyle
yorumlanır

Abdullah Aldanmaz
şu köçekleri kaldırın şu purogramdan

Baturhan Erdoğan
aynen ya söylenen şarkıya yazık kaldırın şu
köçekleri

Baturhan Erdoğan
getirin seymenleri

Mustafa Karalök
birtanesin çoskun

Gül Seçen
ne yapmaya çalışıyo ya bu ayşe

Mustafa Karalök
oda bilmiyo napcanı zavallı

Turgut Kanıcıoğlu
oradaki iki sarışın bayanda programı hiç iyi
temsil etmiyo bence kaldırılması çok uygun
olur

Yılmaz Eyeoğlu
onların orda olma sebebiii ankara pavyon
şarkılarıı soylendiğii içinnn semboll
olarakkk kapişşşş...

Yusuf Başar
dayı senı dugunumddeee getırmeyenın kaynanası
ölsün...:D:D:d

Sende yorum yaz



giriş yap
kayıt ol

Benzer Videolar

#