Asi StyLa [ Gardaşım EFECAN ]


6247

23 Mayıs 2012 Çarşamba, 22:42 tarihinde yüklendi

Bu videoya yapılan yorumlar

Asi StyLa [ Gardaşım EFECAN ] 10 / 10 30 kullanıcı yorumu.
Yiğit AsLan
super

Cumali Öner
HeLaL oLsunn

Kaan Sensiz
LaN asİ sn ne bok yediNi biLmiosun Lan Bi
qeLiosun RapREsyonun SiKini Alıosun Sakso
Çekiosun SonRa EFeCAna qidiosuın Yane Sen Tam Bi
Bi Tam o.çoçuqu

Dewrim Ronahi
helal olsun sana asi stylamız

Ercan Kayademir
ceza evi bizim evden ii *** pc bile var
adamlar camda konusuo

Mc Kadia
‎.d

Yusuf Yıldız
süpersin be adamsın asi

MâzLûm Çîçêk Ȝȝ
Âsi StyLa Sânâ Çok Tê$êkkûr
êdêRmm.Âğzına DiLine SağLık !!

MâzLûm Çîçêk Ȝȝ
Ha bu arada ikinizin Hayranıyım ..!

Mehmet Payzın
ağzına sağlık styla selmamlar

Samet Abone'm OL YıLdırım
Asi ananı SikSinler OGLimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Mehmet KpLan
Asi Alanyaya Beklıyoruz Konsere Lutfen Abiii
'!!!!

Şervan Amal
çekemıyenlere gırsıın asi styla asi styla
efecanfrt

Eyüp Boztaş
ulan *** çocugu rapresyon efecana ve
diyarbakıra gerilla dedigi için gerillayım dedi
efecanın türk bayragı arkasında verdigi
konserler var

Beyza Gaziantep
EKle Abone OL İLK 10 Ekleyene msn de cam

Mehmet Yılmaz
Bir ***nin karnındaki bebek kadar masumdu
AŞK***a , Neticede bir *** çocuğuydu ...

Ahmet Koçyiğit
Taner kardeşim Ali kardeşimizin evinde
çekilmiş resim

Osman Türk
saol :)

Ercüment Işık
sen ne serefsiz adamsın MHPlıyım dıyorsun TURK
ASKERINE KUFUR EDEN PICE KAARDEŞİM DIYORSN
KARAKTERINI DUzELT 2 yuzlu olma.

Okan Genç
Lan Asi adammısın Sen***q MehmetçikLerimize
AskeRLerimize Küfür eden adamın arkdasında
duracak kadar *** cocuqu olduqnu bıLmıyodum
*** Türk Kürt kardeş dıon senın rep yaptıqın
adam türk askerine küfür edıo senın ben
ananı awRadını ***ım o...

Onur Yücedağ
helal olsn kardeşş.

Gamze Su
eklyin konuşalım

taner doğan
ben asi styla yani taner doğan bana laf atanlar
gazi antebe gelinde görüşelim

taner doğan
+ sizin gibi piçleri ben çok dövdüm tuğbam
inşlahh bu yorumu okursun seni seviyorum
tuğbaaa@@ seni seviyorum hemde deli gibi

isimsiz
abi bende kaderi seviyorum***a napcan o beni
sevmiyo abi bendemi rep yapsam acaba bende kaderi
seviyorumm

elif
ya varya sen harika bir insansın seni çok
seviyorum taner .. İnşallah bir gün
tanışıırrız :D kim ne derse dersin sen
harikasın seni seviyorum

filiz savan
asi styla kral ben sizi çok seviyorum msn
görsellere yazın

muhammet kabadayı
efecan abi musalat taşında efecan yatıyor ooo
güzel abi yaaa

halil melih atılgan
taner ağbiciğim şarkıların çok güzel
kahramanmaraşada yolun düşermi

KARATEYYAR
OLUSİZKİMSİMSİNİZLAN
BENKONYADANSANATEKMEATANÇOCUKHANİKAPISALIMDİYOR
DUNYAKONUŞMANDA GELKAPIŞALIM OLUMMEYDANDA

Sende yorum yaz



giriş yap
kayıt ol

Benzer Videolar

#