Azer BülBül Baba - FELEK


4568

31 Ağustos 2010 Salı, 23:30 tarihinde yüklendi

Bu videoya yapılan yorumlar

Azer BülBül Baba - FELEK 8 / 10 37 kullanıcı yorumu.
MARDİNLİ REŞAT
AZER BABA BİZİ MAHFETTIN BU BESTELERLE YAV SABAH
OTURIYEM KOVANIN ÜSTÜNE AKŞAM KALKİEM ODA
NASIL KALKİYM BILİSEN TELEFONLARDA ŞARJ
BİTİİ AMA HERŞEYE RAĞMEN SENİN YERİN
BAŞKADIR LO

Hüseyin Bolat
alemın kralısın azer baba....

Gökhan Akbayır
warol baba warol senin hastanım

Güven Köse
yürüü be kım tutar senıııı

Oguzhan Yilmaz
offo ff

Doğan Alkış
on numarasın baba

Ramazan Bulut
hastayım sana azer baba

Vefasız Sevdiqim
hastayım ben bu adama la

Kenan Unus
yürü be azer baba

Ferhat Uluyılmaz
YA AZER ABİ BEN YILLARCA ULUSTA ÇALIŞAN
BİRİYİM EMİN OLKİ SANA ULUS HİÇ YAKIŞMIYO
BİZ SENİ DAHA İİ YERLERDE GÖRMEK İSTİYORUZ
SENİN İBODAN YADA ONUN GİBİ ÜNLÜLERDEN NE
EKSİĞİN VAR EMİN OL DAHA FAZLAN VAR AMA NE
BİLİM ABİİ 3 SENE ÖNCEKİ POPULER AZER
BÜLBÜLÜ İSTİYORUZ ABİİİ BEN SENİN TAM
DESTEKÇİN FANATİĞİNİM ABİMM ALLAHIM YOLUNU
AÇIK ETSİNN.....ANKARADAN FERRO

Ferhat Uluyılmaz
BU ARADA ULUSTA GAZİNOYA GELMEK İSTERDİM ABİ
AMA ÇOK KAZIK FİYATLAR ABİM YAA NEYSE ABİ AMA
İLLAKİ SENİ Bİ GÜN DİNLEMEYE GELCEM SÖZ
ABİM AMA İNŞALLAH MÜSİAT OLURSAM CEBİME
BİRAZ PARA KOYMAM LAZIM ZOR KAZANIYORUZ ABİİ
AMA GELCEM SÖZ ABİİİİ

Yaban Çiçeği
her zamanki gibi müthişsin baba ya..

Orhan Sanduvac
baba ozletisun kendine yha hasret kaldıq sana
babaaaaaaa

Orhan Sanduvac
baba ozletisun kendine yha hasret kaldıq sana
babaaaaaaa

Volkan Sakar
baba albüm ne zaman gelıyo bı bomba patlat ya
hasret kaldık yenım ederım ya

Murat Yildirim
böyle ses var mı dünyada..bitirdin bizi baba

Alev Çevik
asil insan

Gizli Kalıyorum
Damar bizim olayımız Damar bizim tarzımız
Damar bizim güzelliğimiz...........

Şahingöz Vural
felek kötü insanlar kahpe sen söle azer baba bu
derdime bi çare

Vedat Özdemir
MEST OLDUM DOSTLAR

Harun Bayındır
BERKİ BİR GÜNDE BİZE BAKAR BU FELEK BE AZER
BABA SEN SÖYLE YETERKİ BİZ DİNLERİZ....

Cane Sihem
helal sana babaaaaaaaaaa

Zübeyir Koçkaya
azer baba ınsan gıbı bır ınsan bu alemde
keke.

Zübeyir Koçkaya
azer baba ınsan gıbı bır ınsan bu alemde
keke.

Zübeyir Koçkaya
azer baba ınsan gıbı bır ınsan bu alemde
keke.

Zübeyir Koçkaya
azer baba ınsan gıbı bır ınsan bu alemde
keke.

Mehmet Ali Güzel
saolasın gardaş

Ismail Yel
harikasın herzamn
dayııııııııııııııııı

Azad Aslan
bir sana bak felek birde bana bakkkkkkkkk
hastanım senin babaa..........

Cengiz Çakto
azer baba tek bir insan dır insanı damar dan
vurur harbidren

Ahmet Bakşi
sen nasıl feleksin
lannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn​nnnnn

Erdi Tutar
Sen nasil feleksin ben nasil insan Bir sana bak
felek birde bana bak Bende bir insanim her insan
gibi Bir bana bak felek birde ele

Hilal Tosun
allahına kurbnan olayım sese bk ya

Mustafa Çifçi
baba baba ya bu bütün aşik olanlara gelsin
parca

Mustafa Çifçi
hilal ordamısın sen

Serdar Yiğit
ON NUMARASIN BABA

Zeliha Güngör
Baba öyle bir felek bu felek

Sende yorum yaz



giriş yap
kayıt ol

Benzer Videolar

#