BARAN GÖÇ - Çirkin sevilir mi ? [HQ]

07 Temmuz 2010 Çarşamba, 20:12

2205 izlenme
0

Yorumlar

Ersin Akyüz
KARDEŞLERİM YÜREĞİNİZE SAGLIK VAROLSUN
YOLDAŞLLAR:))

Mavi Akdeniz
Her ikinizinde eline emeğine yüreğine sağlık
Barancım ablacımmm sesin çok güzellll ve
türkünün formu bozulmadan yorumlanınca
dinlemek bir başka keyif ağzına diline
sağlıkkkkkk.....

Melike Palta
coookk guzel olmus yureginzie saglik!

Mehmet Murat
selam arkdaslar elınıze dılınıze saglık.cok
tessekur ederız.

Metin Arslan
gercekten mukemmel soyluyor. kendisini her zaman
dinlerim. agzina saglik.

Gulcan Emex
sesın harıka umarım daha cok kıtleye sesını
duyurursun

Seher Seher Yıldız
ÇOK ĞÜZEL SESİNİZE YÜRENİZE SAĞLIK

Sinan Koca
elinize yüreğinize sağlık arkadaşlar güzel
olmuş türkülerimizi tüm dünyaya duyurmak
dileğiyle dost kalın dostça kalın hüü..!!!

Hülya Yalcinkaya
mrb cok güzel süpersiniz

Hüseyin Seğmen
süüüppppppeeeeeeerrrrrrrrrr.......

Devrim Yagmur Yunes
bende su sazi bir türlü ögrenemdim giti cok
iyi

Recep Şenlik
neşet ertaşın varisi helal sana

Mehmet Ali Önel
eline koluna yüregine saglık

Adem Karaca
mükemmelsiniz arkadaşlar

Serkan Çetin
hakketten güzel olmuş

Murat Aykanat
gönlünüze sağlık arkadaşlar....aynen
devam....

Arzu Doğan
senin okdara guzel bir sesin varkı seni
dinlerken kendimi tutamayıp aglamak geliyor
içimden ....yuregine salık

Özgür Oral
ağzına yüreğine sağlık kardaş

Ülkü Aksünger
emekleriniz boşa gitmesin arkadaşlar hayatta
başarılar

Cem Zeytin
dinle dinle bıkmadım her dinlediğimde bi yorum
yazsaydım şimdiye 1000 i geçmişti

Gürkan Sezgin
abi seni su tv de izledim***a bunu sölemedin
yada ben kaçırdım bunu youtube koysan
rekorları alt üst eder valla,

Serhat Kılagöz ।૧૦ડ
iyi olmuş ağzına sağlık

Leyli Lalezar Gürdal
Benim türküm olsun:)) ağzınıza yüreğinize
sağlık

Remziye Erdem
söylerken içten ve hissederek söylemen
bizlere hissettirdiğin için yüreğine sağlık

Gül Turan
yüreğinize sağlık başarılar size çok
güzel olmuş

Pınar Yıldırım
valla ben çirkin seviyorum seviliyomuş demek
ki:):) bu arada yine harikasın sen yaa:):):)

Hüseyin Gülen
çok güzel söylüyorsun..yüreğine sesine
sağlık..

Beyhan Yıldız
süper siniz elinize ve ogüzel yureyinize
sağlık CANLAR.....

Saadet Temiz
supr ses

Rusen Pamukoglu
cok güzel bi türkü ve güzel bi yorum

Sezer Karcı
süpersiniz yaw

Sadi Gökçegöz
çok teşekkür ederim emegi geçen herkese
sonsuz teşekkürler

Mücahit Ekinci
ses çok güzel yüreğinize sağlık

Emrah Bozkurt
riyade acıkbe abi

Kutsal Cömert Dersim'li
SES HARIKA ZATEN TURKUYEDE GUZEL YORUMLAMISSIN
HALIYLE BASARILARIN DEVAMIN DILERIM

Fatma Akkuş
yüreginize sağlık

Gulcan Emex
sesın harıka umarım daha cok kıtleye sesını
duyurursun

Seher Yıldızı
ÇOK ĞÜZEL SESİNİZE YÜRENİZE SAĞLIK

Sinan Koca
elinize yüreğinize sağlık arkadaşlar güzel
olmuş türkülerimizi tüm dünyaya duyurmak
dileğiyle dost kalın dostça kalın hüü..!!!

Hülya Yalcinkaya
mrb cok güzel süpersiniz

Hüseyin Seğmen
süüüppppppeeeeeeerrrrrrrrr​r.......

Devrim Yagmur Yunes
bende su sazi bir türlü ögrenemdim giti cok
iyi

Recep Şenlik
neşet ertaşın varisi helal sana

Özden Çelik Camkıran
yüreğinize sağlık

Mehmet Ali Önel
eline koluna yüregine saglık

Adem Karaca
mükemmelsiniz arkadaşlar

Serkan Çetin
hakketten güzel olmuş

Arzu Doğan
senin okdara guzel bir sesin varkı seni dinlerken
kendimi tutamayıp aglamak geliyor içimden
....yuregine salık

Özgür Oral
ağzına yüreğine sağlık kardaş

Ülkü Aksünger
emekleriniz boşa gitmesin arkadaşlar hayatta
başarılar

Cem Zeytin
dinle dinle bıkmadım her dinlediğimde bi yorum
yazsaydım şimdiye 1000 i geçmişti

Gürkan Sezgin
abi seni su tv de izledim***a bunu sölemedin yada
ben kaçırdım bunu youtube koysan rekorları alt
üst eder valla,

Serhat Kılagöz
iyi olmuş ağzına sağlık

Leyli Lalezar Gürdal
Benim türküm olsun:)) ağzınıza yüreğinize
sağlık

Remziye Erdem
söylerken içten ve hissederek söylemen
bizlere hissettirdiğin için yüreğine sağlık

Gül Turan
yüreğinize sağlık başarılar size çok güzel
olmuş

Pınar Yıldırım
valla ben çirkin seviyorum seviliyomuş demek
ki:):) bu arada yine harikasın sen yaa:):):)

Hüseyin Gülen
çok güzel söylüyorsun..yüreğine sesine
sağlık..

Beyhan Yıldız
süper siniz elinize ve ogüzel yureyinize
sağlık CANLAR.....

Saadet Temiz
supr ses

Saadet Temiz
yuregine saglık

Rusen Pamukoglu
cok güzel bi türkü ve güzel bi yorum

Sezer Karcı
süpersiniz yaw

Sadi Gökçegöz
çok teşekkür ederim emegi geçen herkese sonsuz
teşekkürler

Hüseyin Yıldırım
gerçekten çok güzel yorumlamışsın eline
diline yüreğine sağlık

Mücahit Ekinci
ses çok güzel yüreğinize sağlık

Emrah Bozkurt
riyade acıkbe abi

Ktsl Cmrt
SES HARIKA ZATEN TURKUYEDE GUZEL YORUMLAMISSIN
HALIYLE BASARILARIN DEVAMIN DILERIM

Bediha Kıvrak
harika tek kelimeyle

Baran Göç
TEŞEKKÜR EDERİM DOSTLAR

Emine Çakmak
maşallah benim oğlum çok seviliyor çok
başarılı olcak işallah baranım

Zeynep Askin
ELINE,YUREGINE SAGLIK,,,,BASARILAR......

Seher Gül Atabey
ellerine saglik baran süpersinnnn

Seher Gül Atabey
offfffffffffffffffffffff__​_________________
_________​_____________

Bediha Kıvrak
bence oğlunuz şimdiden
başarılııııııııı

Remzi Göğebakan
çok güzel bir yorum

Yorum Ekle

Baran Göç Bulurum03:46
6 ay önce
1663 izlenme
HALAY-  BARAN GÖÇ04:38
6 ay önce
3667 izlenme
Kedi Öyle mi Sevilir Cadı :)00:16
6 ay önce
627 izlenme
BARAN GÖÇ___Canın Olayım [HQ]03:50
6 ay önce
858 izlenme
ÇİRKİN [HQ]05:17
6 ay önce
963 izlenme
ÇİRKİN KIRAL ANISINA.02:11
6 ay önce
1144 izlenme
Çirkin kız vardır :) [HQ]00:38
5 ay önce
693 izlenme
ÇİRKİN SERSERİ [HQ]02:35
5 ay önce
706 izlenme
''İyi Kötü Çirkin''01:18
5 ay önce
1010 izlenme
iyi-kötü-çirkin (süper)04:05
7 ay önce
1795 izlenme
TÜRKÜ - Çirkin [HQ]04:26
7 ay önce
4568 izlenme
Eski Elek -  MAVİ GÖÇ04:15
6 ay önce
4496 izlenme
GÖÇ BİTİYOR... [HQ]04:06
6 ay önce
1031 izlenme
Grup Yorum - Göç Destanı03:14
6 ay önce
2214 izlenme
GÜLAY GÖÇ.(istek) [HQ]04:46
6 ay önce
580 izlenme
Ersin Baran03:04
7 ay önce
5179 izlenme
BARAN GÜNERİ05:20
4 ay önce
1733 izlenme
hogir baran03:23
5 ay önce
781 izlenme
Çirkin - İki KuRşun [HQ]09:07
6 ay önce
1709 izlenme
İyi, Kötü ve Çirkin - Senfoni03:00
6 ay önce
1098 izlenme
Grup Hepsi - Çirkin Adam [HQ]03:36
6 ay önce
792 izlenme
GÜZEL ile ÇİRKİN'in Hikayesi...01:28
7 ay önce
1269 izlenme
En Yakın Dostum! [HQ]04:10
6 yil önce
636 izlenme
AYNA-AKDENİZ04:51
6 yil önce
1921 izlenme