Ben Mavi Sen Pembe ( Aşkımız İki Renk ) [HQ]


1314

08 Kasım 2010 Pazartesi, 23:12 tarihinde yüklendi

Bu videoya yapılan yorumlar

Ben Mavi Sen Pembe ( Aşkımız İki Renk ) [HQ] 8 / 10 18 kullanıcı yorumu.
Mustafa Kemal Deniz
SESİNE YÜREĞİNE SAĞLIK KARDEŞİM...

Ozan Manas
Allah razı olsun

Rahmi Himtaş
yüreğine sesine sağlıkk güzel gönlüne
sağlıkk reiss....

Ozan Manas
Sağolasın Rahmi Seninde canına sağlık
kardeşim

Rahmi Himtaş
eyvallah reis...

Kürşat Okur
Sesine,usuna sağlık...

İbrhm Gkhn Şhn
Çok güzel abi sana yakışıyor bu tarz
parçalar.İyiki sen yorumladın bunu.Bu hayatta
dilediklerini yaparsın umarım.'Tanrı sana
alkış versin'

Ozan Manas
Allah razı olsun Kürşat kardeş, Gökhan
kardeş teşekkür ederim Hak yolda hak edenlerden
eylesin Mevlam cümlemizi.

Aslıhan Yılmaz
Çok güzel olmuş yüreğinize sağlık..

Zehra Göktürk
Pembeyle mavinin ortasindaki eflatunu bulmak
lazim ;) agzina saglik abi

Ali Özdamar
Abim ağzına yüreğine sağlık çok güzel bir
parça...

ℂ⋆ Kazım ERİŞ
Reis Patlatmıssın yine..Yüreğine Sağlık..

Burak Dogru
mükemmel reis mükemmel....

Ilhami Sahinci
yüreğin dert görmesin inşallah kardeşim...

Ozan Manas
çok teşekkür ederim saygılarımla ...

Asena Şirin
Çok güzel bir eser...Yüreğinize,sesinize
sağlık

Pınar Uygun
Veeee yine çok başarılı bir çalışma.
Tebrikler...:)))

Altar Yiğithan
reis ağzına sağlık...

Sende yorum yaz



giriş yap
kayıt ol

Benzer Videolar

#