Beyin Tümörü Ameliyatı


70694

05 Temmuz 2010 Pazartesi, 18:36 tarihinde yüklendi

Bu videoya yapılan yorumlar

Beyin Tümörü Ameliyatı 9 / 10 53 kullanıcı yorumu.
Reşit
Enteresan

DURU
ÇOK KÖTÜ.MORALİMİ BOZDU.

ömer
korkunç

leyla
iğrenç

leyla
iğrenç

eren
neresi iğrenç doktorların nasıl hayat
kurtardıpını öğrenioruzz işte yapmacık
yapmacık iğrenç diyeceğinizeee biraz objektif
olun..

....
iğrençse izlemiceksiniz.

Ozan Uçar
Süper bee başarılı bir***eliyat..

Ozan Uçar
Süper bee başarılı bir***eliyat..

seher
beyın sızdede var ozaman sızde ıgrencsınız

ilhan
şaşırtıcı

gülşah
bence hiçte iğrenç değil. doktorlarımız
işte böyle hayat kurtarıyor. ve doktorluğun en
güzel meslek olduğunu düşünüyorum.
küçüklüğümden beri hep dikkatimi çekmiştir
doktorluk***eliyatlar.. Soğukkanlı olmakta
önemli tabi mesela ben çok soğukkanlıyım ve
doktor olmam için en önemli özelliğim :) tabi
sonra çokkkkk çalışmak.. iğrenç demeden
önce soğukkanlı olmaya çalışın.

hicran
bence harika bir***eliyat hiçte korkunç veya
iğrenç değil .çünkü doktorluk başlı
başına cesaret ister özelliklede bu alan ayrı
bir güven ister en küçük bir hatada dahi
ölüm söz konusu...

alev
harika bir***eliyat hem zor hemde eğlenceli

alihan
ben 12 yaşındayım hiç böyle şeyden tiksinmem
ileride beyin cerrahı olmak istiyorum inşallah
çok başarılı bir beyin cerrehı olurum sizinde
olmanızı isterim :D

İsminiz
Beyin***eliyatı kalp nakil***eliyatı kadar zor
olsada beyin en ufak bir hatadan devredışı
kalır. Onun için her organ***eliyatında biraz
deneyim ve tecrübe gerekiyor.

betul
bence cok guzel bır***elıyattı ben hem
amelıyatlarıda cok severım

betul
bence cok guzel bır***elıyattı ben hem
amelıyatlarıda cok severım

isa
öpülesi eller her hasta böyle şanslı
olamıyor çocuğum gibi ömür boyu çekenlerde
var saygım sonsuz elleri dert görmesin

tarık
çok şaşırtıcı ve ayrıca zor en ufak bi hata
bile insanın ölmesine neden oluyor allah
doktorlara güç kuvvet versin..

erencan
İrem Bende Beyin Ve Sinir Cerrahisi Olmak
istiyorum seninle aynı görüşteyiz. İğrençse
izlemeyeceksiniz ozaman Doktorların nasıl
şartlar altında hayat kurtardığını öğrenin

tuğba
siz ne anlarsınız çok güzel

tuğba
siz ne anlarsınız çok güzel

sevda
harika tıpı seçeçekler ve kuyanlariçin
avantaş

ayşşe
waow güzel***a zor.. :)

mali
bence mükemmel bir şey beynin içindeki bir
parçayı alıyor mükemmel :))))

tıppp
gerçekten harika bi***eliyat olmuş ellerine
sağlık umarım bende iyi bir beyin cerrahı
olabilirim :)

tufi
bende bu***elyatın aynısından geçirdim
harikaydı***a hiç bişey anlamadım

İsminiz
bak ben***meliyat oldum uzerime kanlar fıskırdı
bn canlıydım ben doktor olmak istemeseydim ben
bu***eliyata girmicektim ve olcektimk daa kandan
korkuyolar

atakan
bence burada kimse cerrahlık konusunda benim
kadar bilgili değil beyin cerrahı olmakta çocuk
oyuncağı değil benim ilerdeki yerim 2
ünüversir 1.ortapedi 2.ise kalp ve damar cerrahi

İsminiz
benim hedefim beyin cerrahı olmak

burak demir
muhtesem bi şey

gamze
bence çok GÜZEL ve BAŞARILI bir***eliyattı
belki biraz mide bulandırıcı olabilir***a
midesi bulananlar izlemesin!doktor olmak cesaret
ister,azim ister, ve en önemlisi de emek ister
muhteşem bir***eliyattı tıp a karşı bi ilgisi
olanlar mutlaka izlesin derim ben inş herkez
istediği hedeflere ulaşır***a tıp çok zor bi
meslek 1 hafta çalışsan gece gündüz yine
yapmakta zorlanırsın çünkü bir sürü latince
kelime var ezberlemek bayağı bi zor***a HEDEFE
GİDİLEN YOLDA ÇEKİLEN ÇİLE KUTSALDIR...

buğrahan çivit
ben sağlık meslek lisesinde okuyorum da çok
güzel ya demi

süleyman
adamın kafaya igrenç diyosunuz ya o kafa sizin
olsaydı ne keleş dermiydiniz

h.ali
yani arkadaşın demek istediği yatın kalkın
şükredin o kafa sizin olmadığına

SLa
Bence çok başarılı bir***eliyat şu anda 12
yaşındayım ve beyin cerrahı olmayı 5
yaşından beri hayal ediyorum ve beyin***eliyatı
izlemeden uyuyamuyorum derslerimde gayet
başarılıyım ve çok soğuk kanlıyım

merve
tam ödevim için gerekli olan video . çok iyi (:

mehmet
allah tüm doktorlara kolaylık versin onlara
güç versin.burada ukala ukala konuşanlarıda
kınıyorum dua edinde o beyin sizin olmasın

faruk
çok güzell

halil
ebesinin ...... gibiydi

halil
ebesinin ...... gibiydi

YUNUS EMRE
TEK KELİMEYLE SÜPER AYAKTA ALKIŞLIYORUM

esra dönmez
korkunç diyenler hiçte korkunç değil çünkü
aynısını bende oldum oradan biliyorum

cılgın
manyak bısey superya wnw

vildan
bu***eliyatın en güzel yanı***eliyatta
başarılı oldugun zaman hastanın sana
teşekkür etmesi düşünsenize bir insanın
hayatını kurtarmak nasıl bir duygudur onu
ançak doktorlarımız bilir

dilara
bende bir doktorum fakat yorumlarınız hiç
hoşumuza gitmiyor. o zamn sizideee
bizziğreniiyoruzz. mecbur değiliz biz sizi
ameliyat etmeyee bence iğrenç dediğiniz şey
sizin o bezelye beğinlerinizdirrr

mahmut küçük
olum bayın cerrahı olasaım geldi lan benim
bundan sonra hedefim beyın cerrahisi

elçin
çok güzel valla ben zaten hemşirelik okuyorum
sağlık alanını çok seviyorum

mert
teknoloji :O

beyin bedava
beyim bedava

mesure
harikaydı allah doktorlarımızı korusun bendede
tümer var allahım tüm müslüman hasta
kardeşlerime ve banada şifa versin

Hasan
Böyle birşey yok

Sende yorum yaz



giriş yap
kayıt ol

Benzer Videolar

#