Bir Daha Bu Yolları Aynı Hevesle Yürürmüyüm ?

10 Şubat 2010 Çarşamba, 06:50

8760 izlenme
0

Yorumlar

Mevlüde Demir
insanda ne istek nede heves bırakıyolar nasıl
yürüyesin ki:?

Gönül Bayram
ne kadar anlamlıı süperrrr

Nathalie Allain
toujours la plus belle ....

Vicdan Göktaş
pişman değilmm***a düştü
gözümdennn...teşekulerrr sizlere

Fatos Demirciler
hayatta tum yaşananlar bır deneyımdır.......

Funda Aydeniz Güler
NEDEN OLMASIN?

Sıla Ex
acaba yürüyebilir miyim ?? yok sanırım
yürümem:))

Bülent Kuzu
...DÜNYA GÖZÜYLE BİR SEFER GÖRMEK İÇİN
HERŞEYİMİ VERİRDİM.YAŞADIKLARİMDAN HİÇ
PİŞMAN DEĞİLİM .

Emine Ayvazyıldırım
gormek daha çokkkk acı veriyor benceeeee

Seyhan Çakmak
aşk için ölmeye değer eğer aşık olduğun
ugrunda ölmeyi hak ediyosaa

Demir Murat
aynı hevesle yürünmüyo işteeee...

Nur Coşar
MUTLAKA GEÇİLEN YOLLARI UNUTTURACAK TEKRAR
YÜRÜNECEK BİR SAĞLAM YOL ARKADAŞI VARDIR
YAŞAMDA

Cemal Seçen
nur hanım size katılıyorum

Sabiha Hamurcu
iallah aynı evesle yürüyecegim engellere
karşı ayaktayım ve güçlü olacagım

Özlem Gedik
YÜRÜYECEĞİN YOLDAN ZİYADE YOLDAŞ
ÖNEMLİDİR HAYATTA.

Atacan Özkan
hmm vay bee...:))

Atacan Özkan
Tabiki yani.....

Hanife Erhan
ebru gündeş daha güsel soluyo

Talat Yildiz
bir daha asla yürümemde inanmamda...

Hacer Ulaş Turan
düşünmek lazım!!!!

Fatma Kaya
Ben de caydım sözümden.

Didar Savascı
düşünmek bile istemiyorum artık...

Mine Aras
Sağol canım ben bu şarkıyı çok severim. Evet
bazen düşünüyorum da aynı hevesle yürür
müyüm acaba...Şu an bunun cevabını bile
bilemiyorum...xxxx

Ali Altınalana
slm dostlar vido harika çok tşkr
ederim sevim hanım ve can dostum

Askin Kavala
çok güzel tşkler...

Didar Savascı
yok mine heves bitti..hevesmi bırakıyorlar
insanda...sizde sağolun ali bey bir şey
değil..)

Didar Savascı
bir şey değil aşkın ben seviyorum die
paylaştım...engin bey.e tşkler hepimizden..))

Ali Altınalana
slm efendim hayrdr neden kırıldınız kim
size karşı hata etti

Didar Savascı
yoluna yürüdüğüm elbette....değdimi die onu
düşünüyorum artık..o yolu bir daha
yürür.müyümü değil ali bey..

Fatos Hurdoganoglu
teşekkürler didarcığım..:)

Ali Altınalana
slm can dostum sen bir meleksinn çok
slm KİB

Bariş Özgür
çok tşkler çok guzel bi vido ellerinize saglık

Didar Savascı
teşekkür ederim fatoş ve ali bey sağolun...))

Ibrahim Bulutbeyaz
yüreğinize emeğinize saglık...müthiş
sözlerrrrrrr...

Can Çınar
Teşekkür ederim Didar.Aynu hevesle yürünürmü
acaba.???

Didar Savascı
sanmam can..ne heves bırakırlar nede şevk..sen
daha iyi bilirsin gerçi cnm..??

Sevim Şen
Meydan olduğu kadar,kulu dolduğu kadar
alırmış candan canımmmmmmmmm
DİDAR'ımmmmm...Yürünür elbet emin ol
kiii...temennim o yoldan gelenle o yolu
yürümendir...yeterki o yürek gelsin seni
bulsun...! Çok öpüyorum seniii....♥ Ali
Bey sizede saygılar,sevgiler saolun...!

Ahmet Şemsettin Gökdoğan
Tüm İnsanların, Yollarının Sevgiye,Barışa
ve Mutluluğa Çıkmasını Dilerim..Beni de
Layık Görüp; Etiketlediğiniz İçin,Şükran
Dolu Teşekkürlerimi Sunarım...

Seba ülgen
gerçeeeek bu sözleerr fakaat pozitif
düşüneliim didar h. yasadıkça belkii :)))

Seba ülgen
iyiki sizlee beraberiim arkadşımmm:)))
sevgilerimle

Didar Savascı
hepinize teşekkür ediyorum ve seba tekrar
hoşgeldin..::))

Didar Savascı
ne kadar yürekten yazmış can baba..ama tüm
yazdıkların doğru..onarılıcak şey
değil....)))) sende emek verip buraya
aktardığın için ellerine sağlık olsun
sevgili ahmet sağol....))

Ahmet Şemsettin Gökdoğan
---------Estağfrullah...Sizin Emeklerinizin
Karşısında Benimki,bir Nokta Bile,
Etmez...Gönüllerde Her Daim Yaşayacak Can
Üstadımızın Bütün Yazı ve Şiirleri, Hep
Candandır...Tüm Gönüllerde Hemencecik Kabül
Görüp;Yerini Bulur...Sevgiyle, Mutlu
Kalınız...

Didar Savascı
Teşekkürler ahmet bey..))

Mustafa Gürol
pişman değiliz fakat bir daha göremeyiz bar
daha sevemeyiz

-serap Çakir
AYNI HEVESLE YÜRÜRMÜYÜZ

AYHAN AYGIN TAKSİCFİ
BU ŞARKIYI DİNLEYİNCE BİTİYORUM AGZINA
SAGLIK

ulaş baba
Yıkıl ulen constantinapolis !!!!!!

ULAS BABANIN KARISI
YIKILSIN ASKITOMMM,BATSIN BU DUNYA;))SENI
SEVIYORUM BI TANEM!

ulaş baba (yani karısının kocası ) :)
Ben aşkitomu çok özledim ulaş baba kayısına
ölüyyyyyy !

Yorum Ekle

۝ İyi Bir Şaka Daha : )00:21
7 ay önce
2236 izlenme
Adını Bir Daha Anmam...05:29
7 ay önce
1647 izlenme
==Dönemezsin Bir Daha==05:01
4 ay önce
635 izlenme
İzdivaçta Bir skandal daha -)))07:00
7 ay önce
1129 izlenme
mozartı bir daha dinleyinnnn02:29
7 ay önce
752 izlenme
Rapcato-İnanmam bir daha02:02
5 ay önce
649 izlenme
Sevmemki Bir Daha03:39
7 ay önce
965 izlenme
Seyretmeyenler için Bir Daha03:16
7 ay önce
2030 izlenme
BİR APACİ MOTORCU DAHA :)03:02
7 ay önce
2182 izlenme
Bir Daha Artizlik Yapmaz =))00:09
7 ay önce
1033 izlenme
BİR DAHA ASLA01:16
6 ay önce
1029 izlenme
BİR DAHA DENE YAPACAKSIN00:55
7 ay önce
870 izlenme
BİR DAHA DENEMEZ HERALDE...   :))))00:43
7 ay önce
931 izlenme
Bir daha kimseye kanmayacağım04:01
7 ay önce
3150 izlenme
Bir Daha mı Türkiye ??00:42
6 ay önce
1001 izlenme
bir daha söyle!00:47
4 ay önce
498 izlenme
Bir Düğünümüz Daha03:10
7 ay önce
1052 izlenme
Bir guiza klasiği daha :)00:34
7 ay önce
1153 izlenme
Bir izdivaç klasiği daha...00:39
7 ay önce
1056 izlenme
Bir Kadıköy Klasiği Daha :))01:24
7 ay önce
811 izlenme
Bir Mal Daha :)00:06
6 ay önce
710 izlenme
Bir otobüs vakası daha00:23
6 ay önce
1390 izlenme
Bir Prova Daha...04:30
6 ay önce
877 izlenme
Bir Quaresma Klasiği Daha ...00:45
6 ay önce
951 izlenme
Bir yağmur Klasiği Daha ...01:19
6 ay önce
810 izlenme
Bu ErkekLer Kızlar Hep Aynı mı?03:42
6 ay önce
1445 izlenme
Bu Kız Kendine Gelemez Daha..00:30
7 ay önce
893 izlenme
Ceyhun Yılmaz - Bir Daha Ölmek05:39
7 ay önce
1763 izlenme
Daha Güzel Bir Dostluk Varmı :)00:56
7 ay önce
1805 izlenme
Doğa - Bir Hayat Daha Olmalı04:49
7 ay önce
1145 izlenme
Hasret - Bir ihtimal daha var01:10
6 ay önce
1527 izlenme
Kahraman Tazeoğlu - Bir Şans Daha04:24
7 ay önce
1519 izlenme
Kartallardan Güzel Bir Beste Daha01:27
7 ay önce
593 izlenme
Momer - Bir Masal Daha [HQ]01:48
6 ay önce
1235 izlenme
FuNdyy  '. Bir Daha Sewmem .'03:37
6 ay önce
1445 izlenme
Bebeğim Bir Şans Daha   303:57
7 ay önce
757 izlenme
Bir Daha Binersem P.çim03:44
6 ay önce
603 izlenme
VEYSİ HOCANIN DÜĞÜNÜ(hozan musa)07:00
7 yil önce
1326 izlenme