Bu Geri zekaLıyı UnutmayanLar xD


575

14 Ağustos 2010 Cumartesi, 18:59 tarihinde yüklendi

Bu videoya yapılan yorumlar

Bu Geri zekaLıyı UnutmayanLar xD 9 / 10 38 kullanıcı yorumu.
Rabia Aydın
xDxD

Mehmet Yıldırım'
o mal orda ne yapıyor

Esma İlhan Ünal
ay yazık ya üzülüyorm ben bu videoyaaa.

Merve Erdoğdu
‎:D

Uqrr Kurnaz
‎=)

Kübra Karakuş
onu unutm*** mümqünmü :D 20 dq qüLdüqümü
biLiorum ona :D:D:D

Gül Elkaya
ne mumkun yaaaa:]

Hanife Erhan
beeeennnnn nasıl unutulur yaaaaaaaaaaa

Seyit Kağan Diktepe
SAKIN OKUMA!Okumasana lan! B*** hala okuyor! Lan
okumaaa !!!!! : D: D: Dßi qün Ali Osman adında
bi Uşak varmış qecenin bi körü eve qiDiyomus
Sonra ona hiç bi şey olmamış: D: D: D EFD hiç
bi şey olmamış Halada Aksamları Eve qdiomus
ßunu 6 video altına yapıştır ki Makara
oLsuNnNn yapıstırmayan top olsun: D: D: D: D: D:
D: D

Mustafa Çorakçı
kırdın kırdın

Elif Sağlam
kesinlikle gerizekalı hiç unutmadık.

Mine Tilki
Bence bu yorumları yazan sizler geri
zekalısınız tanımadığınız bi insan
hakkında bu yorumları yazabilecek kadar
düşmüşsünüz yazık size..

Mine Tilki
Bu yorumların bile hesabı var diğer tarafta
Allah yardımcınız olsun :)))

Yasin Han
kafadan kontak herhalde xd

Murat Kaya
al kirdin kirdin ben sana bazma dedim yaw bazma
anne bazma allahini seviyorsan

Şuranur Uzuner
amada salak anesi varmış cougubn kime cektigi
ortada

Alper Karadoğan
nası unutabilirim xD

Dyqu NsLi
all kırıdn kırdınn =))

Ahmet Kınalıoğlu
Özel üretim galiba :)

Serra Yılmaz
vallaha gerizkalı bu çock yhaaaa xD....!!!!!

Can Özkan Özarpacı
bennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn​nnnnnnnn

Ömer Çöpyak
‎:)

Cano Sahin
salak yemin ederim gerizekalı bu çocuk yaa!!

Cano Sahin
aha kırdın kırdın

Metehan Turt-BeTa
‎:D hemende kırılıyo salak harbi salak :D

Akay Topçu
bu cocuk niye poz verior onuda anlamadım :D

Mert Sahillioğlu
yaw basma anne basma allah için yaw xxDDD

Gülcin Can Gözüala
bu oglan harbi salak

Melike Kumral
geri zekalının kıralı olmuş çıkmışş

Nurperi Durak
mal xD sölenecek başka laf yok :D

Berkcan Aslan
SALAK BU ÇOÇUK VALLA YAAA

Irem Gökçen
Allahım ya bu kadr salak bi çock olur mu???

Irem Gökçen
Allahım ya bu kadr salak bi çock olur mu???

Onur Dere
EĞER BUNU 6 VİDEONUN ALTINA KOYMAZSAN KARABASAN
SENİ ÖLDÜRECEK..!!!BEN TIRSTIĞIM İÇİN
PAYLAŞIYORUM...:(

'Berna Ümit
‎:)))))))))))))))))))))))

Sercan Yakın
tipitip die buna diolarmıs demekki.....:)

Derya Beyza Akgün
bune ya bızım sınıf buna şarkı yaptı salak
resmen

KübRa Doqan
harika

Sende yorum yaz



giriş yap
kayıt ol

Benzer Videolar

#