Buket Nur - Mutlu Ol Şimdi Kaşar Sevgilinle

05 Şubat 2012 Pazar, 10:00

4813 izlenme
0

Yorumlar

Okan Petek
ahaha kolpa geldi Güya ULTRASLANA Üyeymis :D 5
Senedir ULTRASLANDAYIM Ama Seni Görmek Denk
Olmadı .D

KasımpasaLı Rüzgar
Onu bunu bırak hayatinda kaç depLasman yaptin
Lan koLpaa

Okan Petek
Ahaha Yemedimi Teneke. Hadi Bak Yoluna. Göt Olmak
Böyle Bisi.

KasımpasaLı Rüzgar
Lan at kafası galatasaray maçinda kaLe arkasinda
uapaşa panKarti açtik googLeye yaz gör

KasımpasaLı Rüzgar
Biz senin gibi sanaLdan koLpaa degiL tribünü
yaşayarak geLdik bu günLere ;)

Okan Petek
Ahaha ULTRASLAN KASIMPAŞA Temsilciliği Bizde
AMk.

Okan Petek
‎Sarıyerli Buse

KasımpasaLı Rüzgar
Yaww buse sende tam adamına söLüon oKAnın
söLemisinlE KIZN beste atcagi warSada atmas :D

Adnan Kondu
EWO İLE EZO VARDI :)

Okan Petek
oda saglam :D

KasımpasaLı Rüzgar
oKan madem deLikanlıydın bana attigin kontrayi
ndn siLdin ?? KoNTRA ATİYORUM DEDİN BİDA akşam
aşk bestesi attin ?? Özelden maçtan önce burak
buLuşturcak bizi ara sokakta kapışalIm dedim
cewp ndn wermedin ?? BUNLaraa cewap wer sonra
geç karşıma düet yapariz ;)

Okan Petek
‎1. Artık Senin Gibi Besteden Anlamayan
Kisilere Beste Atmıyorum. 2. Senin Gibi Profili
Sayfaya Cevirerek 2.000 Kişilik Sayfada Besteci
Olunmuyo. 3. Besteci Dediğinin Sayfası Kendi
Kendine Çoğalır Örnek Görmek İstiyosan.
KasımpaşaLı Okan iL...

KasımpasaLı Rüzgar
‎1-attimiorum dedin sözünü yedin bestte
attin. ! 2-profiLi çewrmedim sayfaya çewirsem
5000 kişi oLurdu anLar sayfayı begenen
kardeşLerim koysun sna. ! 3-ÇewirLmiş sayfaLara
dikkat et mk KasımpaşaLı RüzgaR benzemez ona.
! 4- BEN SENİN ABİNİM ÇOK KONSMA SALARİM
KOBRAYİ AGZİNA. !

Okan Petek
haklısın ;)

Ouzhan Özbay
SERHATA OZENIO LAN BU :D DÜETTEN BAHSEDIO

Okan Petek
aynen kanka bestenin sözleri :D

Okan Petek
kanka dediğim kisi sana abla diyor cünkü
bayansın diye. Erkek Olsan Sanada Demez ;)
Saygısından Dolayı Diyo.

Baran Melih Demirci
Bir bayan Beste Yaparsa AĞLATIR !

Mustafa Anderoğlu
Ramazan Yıldızhanın Bestelerinden Biri Bu O
Besteden Esinlenilmiş.

Yakup Vardar
Çok çok iyi bravo be.

Nihat Kara
kız yapmış bee.

Nayko Sessiz
SÜPER OLMUŞ

Okan Petek
Mustafa Ramazan Yıldızhanı Sikim Sana Bişi
Olmasın.

Ufuk Onur
BOŞ BOŞ TARTIŞMAYIN RÜZGAR ! & OKAN ! BİR
KİŞİNİN EMEĞİNE SAYGI DUYUN SONRA BESTE
YAZMAYA BAŞKOYUN DAHA BUNU ÖĞRENEMEDİYSENİZ
AYIP SİZE .. ÇOK İYİ BENCE GEÇERLİ .. ;)
ßosnalı ßoncuqK #..

Okan Petek
Bende Zaten Güzel Diyorum Emeğe saygı
Duyuyorum.***a Rüzgar Saçmalıyo Görüyosn.

Atakan Uğur
cok kzms bunlar belli :) helal size be :)

Sinan Doğan
Vuruldum***q kıza :/

Hüseyin Altay
Çok başarılı.

Yaşar Acar
Helal Olsun Harbi Çok Başarılı .

Sergen Alırvermez
FENASİ

Emre Utar
Bencede bir kızın beste yapması bana
yanışşşşşşş

Kutay Karakoç
Kalbimin Amına koydu seni sevmeyen ölsün
kardesim

Yorum Ekle

Şimdi MutLu oL Her Şey ßitti ..04:22
6 ay önce
1063 izlenme
ÇGHB - Mutlu Ol Yeter09:00
7 ay önce
1725 izlenme
İMPARATOR - MUTLU OL YETER !!04:37
7 ay önce
2622 izlenme
Mutlu Ol Yeter03:42
7 ay önce
969 izlenme
ZARA - MUTLU OL YETER04:01
7 ay önce
1570 izlenme
Loss - Mutlu Ol Meleğimm...03:55
6 ay önce
930 izlenme
Ebru Polat - Mutlu Ol Yeter04:58
6 ay önce
1358 izlenme
Karagözlüm Sen Mutlu Ol Yeter07:00
7 ay önce
683 izlenme
Mutlu Ol! Bu Bir Emirdir05:06
7 ay önce
2974 izlenme
RÜZGAR-MUTLU OL YETER 201105:31
6 ay önce
679 izlenme
Statükonun ta kendisi / Mutlu Ol05:41
6 ay önce
462 izlenme
Mutlu OL SeVGiLiM02:51
7 ay önce
1170 izlenme
Sen Mutlu Ol - Özhan Özal [Mix]04:41
6 ay önce
922 izlenme
Stres - Kaşar03:36
7 ay önce
1452 izlenme
Ahmet-K & Buket [HQ]02:31
6 ay önce
5069 izlenme
buket çankaya [HQ]03:16
7 ay önce
1494 izlenme
Alem Olmuş Kaşar [ Bomba ]02:27
7 ay önce
3435 izlenme
Aşkı Kaşar ---süper02:25
5 ay önce
1052 izlenme
BUKET GÜMÜŞSOY Saadet Teli [HD]02:21
6 ay önce
1804 izlenme
OL MUHABBET OL12:21
6 ay önce
921 izlenme
Nord & Reas - Kaliteli Kaşar [HQ]02:43
6 ay önce
500 izlenme
ONUR YALÇIN 2012(KAŞAR OLMUŞSUN)03:24
5 ay önce
3144 izlenme
Hadise - Kahraman03:59
5 yil önce
377 izlenme
oneo reklam filmi00:30
5 yil önce
608 izlenme