EVET TEK SUÇLU MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'DÜR!


1459

27 Mayıs 2010 Perşembe, 04:15 tarihinde yüklendi

Bu videoya yapılan yorumlar

EVET TEK SUÇLU MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'DÜR! 9 / 10 27 kullanıcı yorumu.
Selin Çlhn
ne diyonuz lan siz atatürke

`````````--`Б`-'Alqolicq jojuq گ۱۹۵ jojuq
helal bea xd qızım sen bi boq anlamamıssın iyi
dinle ne demq isdedini sonra yorum yap oqe (:

Gürkan Ozan
selin önce dinle ondan sonra konuş saçma sapan
yorum yapma

Kemal Ünal
selin sunu bile anlıyamıyosun yasama sen salak
hakaretmi war burda ...

Neşe Demirci
emo işte ne uapsın aklı o kadarına yetiyo..

Kayra Ateş
salak önce dinle sonra yorum yaparsın ... burda
atatürkü övüyo sövmüyo kardeşiiimm :D :D :D
anla bi istersen olurmu selin ... bnde
atatürkçüyüm burda kız atatürke hakaret
edenlerle alay ediyo yani kötü birşeey
sölediği yok ... eğer olsaydı facebook bunu
yayınlamazdı ... olsaydı KoBRa SaLVo [ iBRaHiM
oKŞaR ] FaN CLuB bunu yayınlamazdı tmm mı ....


Havva Bilgiç
helal beeeee .....

Ahmet Keyik
helal beee süper savunmus ataturku bıde
bastakıler duysalar bırazcık ıbret alsalar....
ama nerde...

Oktay Çakmak
salak kzm benim dinle sonra yorum yap tabi senin
aklın başka bişeye çalışır iyi dinle ......

Rasit Deniz
haytım da salak gördüm***a senın gibisini ilk
defa gördüm selin. atatürk adını trıhe kan
ile ydırmdıgı için sucludur slk selin iyi
dinle

Sonsuz Sevqim
helal olsun be şimdiki halimize b***ın ne
hallerdeyiz onu anlatmak istio bu kızda ...

Yılmaz Kartal
HeLaL__oLSuN__BİZ DEĞİL BİZİ BU HALA
GETİRENLER UTANSIN

Gülsüm Çetin
H£LAL BEA ATAMIZIN İZİNDEYİZ HER ZAMAN

Gülsüm Çetin
Uyan Türk EvLaDı Uyan 30Kupona Alınmadı Bu
Vatan ;).

Melek Ayboğan
her zman atamızın izinden gideceğiz ve
***üreeğiz;) biz türk doğduk türk öleceğiz
bu vatan bizlere emanet vatanımıza emanet
çıkmalıyız ve çakarmalıyız...

Serap Yılmaz
ya siz ne diyosunuz ya mustafa kemel
atatürk bizi kurtardı

Mesut Vural
amaına koydugum kemalıstlerı sızı ananızı
***m

Osman Göçmen
ne diyolar la bunlar ***

Doğukan Duman
lan gevsek mesut laflarına biraz dikkat et ne o
*** kemalistleri felan yavsak o zaman bu videoya
yorum yapmayacan ve bu ülkede yaşadığın
şehirde yaşamayacan kim inkar ederse zaten o.ç
dur adam akıllı konuşun...

Mesut Vural
lan yavsak bu sozum tum fasızlere .. yha turk ol
yha hıc yaha kurt ol yada pıcc***q ogulan ları
sızı

Mesut Vural
yasasın sosyalızım ***k koyduklarımını
sızı gıdı fasıyetsızler fayseler
faşolar

Gürkan Çetin
mal bebe kemalisti faşisti bimiyor zuauzuauzua

Mustafa Sauk
buradaki***aç atatürkü övmek dil.. a q
duklarım sanki atatürkün mükemmel bi insan
olduğunu bilmeyen mi var.. iğneyi kendi
***ünüze batırın birilerini kullanmayın....
oy verdiğiniz partilere bakacak olsak hepsi
memleket ve din düşmanıdır..sorada böyle
şeyler olunca ancak çıkıp nutuk
atarsınızz... daha çoook atarsınızz. ((

`````````--`Б`-'Alqolicq jojuq گ۱۹۵ jojuq
qız adam gibi dinleyıpte yorum yapmazsan böle
*** olursun selin (:

`````````--`Б`-'Alqolicq jojuq گ۱۹۵ jojuq
awq öküzleri adam gibi okuyunda snra yorum
yapın burda ataturke hakaret falan etmıyo onun
getirdigi yerle sımdıkı yerımzı kıyaslıyo
ne qadr malsınız lan (:

Mustafa Demirkol
yha bı kızda 14 saat çalıştılar diyo ***
bide kendisi çalışşım görsün ebesinin
amını tersinden

ASddaAsad
Size Bir Soru_? Sizce Ickiden Olen Bir Ataturkmu?
? Yoksa Peygamber Efendimizin Duasini Alan
Namazani Kilan Orucunu Tutan Fatihmi Sultan
Mehmetmi??

Sende yorum yaz



giriş yap
kayıt ol

Benzer Videolar

#