Ezel 38. Bölüm - Ezel Kerpeten Ali Tamirhane Sahnesi

13 Ekim 2010 Çarşamba, 20:26

1778 izlenme
0

Yorumlar

Okan Çoruh
aynan bidaha çokmicak***a hiç öyle olmuyor
devamı hep sinemalarda başsayfa gazeteee :DDD
yazık

Burhan Demir
SEVIYORUM BU DIZIYI

ℂ⋆ Osman Aktay
Hepimiz seviyoruz :) Filim yeni basliyo ezel le
ali mafya isine basladi :D

L-p Fatih Bnr ।૧૦ડ
‎1971 istanbul sahneleri yayınlasana admin :)

Ali Türk
Harika bölümdü.

Kemalcan Ersoy
aynen bi 1971 sahnesi paylaşsana admin :D

Selin Sürel
Naber Barış? Rüzgar'ı ne zaman
görebilirim?

Fatma Tunay
bayılıyorum bu diziye

Selin Sürel
Ben Teoman dayıyı çok***a çok özledim yani
senin babanı İzmir'e gittim onu
görmeye.:((((( (Ölümünü göremedim :((( )

Selin Sürel
Ühüüüüüüüüüüüüü!

Cigdem Yildiz Yas
ezelin sucu ne ???

Onur Atağan
admin son sahneyi paylaşsana...

Önder Ivgin
alinin suçu neşuçlu cengiz

Özgün Ölmez
‎1971 sahnesini yayınlar mısın admin

Murat Kaya
ezel gıbı dızı yok beeee

Askim Dogan
harika bir dizi

Burak Bülbül
bu dizi muhtesem

Cilem Orhan
Güzeld

Selman A*** J
iyiydi

Djj Shehmuz
Ali dagitcak ortaligi keske tefoda olsa idi :p

DoĞuKan TeTik
C(:

Hakan Ulaş
bölümün en güzel sahnesiii

Halime Ivgin Secer
bunlarin iside kenan birkan ile ramiz karaeski
gibi baslar .....

Merve Yıldız
behlulun adi bihterle 9 a cikmisti ezel de 8 e
inmis :)

Volga Dumlupınar
niye lan ? niyee..

Şükriye Başaslan
Zaten ali de olmasa ezel in yanında kahrımdan
çatlar dım ne bu ezel in çilesi yeter ya ağlat
mayın ne olur gülünçe daha güzel:)

Onur Çelik
ya bn 8 le ezelin kapışmasını arıom
bulam9om=)

Hüseyin CoŞkUn
ezelin son bölümünü kesintisiz hangi siteden
izliye bilirim arkadaşlar bilen varmı???

ALi Doqan Ozdemir
bylıom bu adma ya :d

Dogukan Can Bayrak
oscarlık bi sahne deilde ne

Cem Çelik
ne sahneyedi bee

Saso Alsamar
Kenan İmirzalıoglu♥ ჱكنان نجم
النجوووووم ♥

Mustafa Ergen
ben böle süper flm görmedim yha en baba flm
şu 1971 sahnelerine bayılıom ayrıca fenaaaa

Yorum Ekle

Ezel - Ali Atışma Sahnesi03:01
7 ay önce
2032 izlenme
Ezel 70.Bölüm Ezel Cengiz Sahnesi05:08
5 ay önce
1940 izlenme
Ezel&Ali | EZEL - 503:05
5 ay önce
1672 izlenme
Ezel 48 | Tefo-Ezel Sahnesi [HQ]01:36
6 ay önce
993 izlenme
EZEL - Kavga Sahnesi02:08
6 ay önce
1247 izlenme
Ezel 15.Bölüm Ali ile Tefo [HQ]01:45
6 ay önce
644 izlenme
Dernek Baskını | EZEL - 38 [HQ]01:57
6 ay önce
998 izlenme
Son Sahne | EZEL - 38 [HQ]01:59
6 ay önce
496 izlenme
ÇavBella(BellaCiao)03:21
6 yil önce
1796 izlenme
Yavuz Yılmaz - Çayka [HQ]04:02
6 yil önce
872 izlenme