farklı bi cambazlık:)

10 Mart 2011 Perşembe, 06:10

849 izlenme
0

Yorumlar

Samet Sevinç
kepçe de bi agırlık var onun bi etkisi var
mıdır...?

Berkan Yayla
Walla ßuna Oha DeniR xD...

Gürkan Sarı
helal...

Canberk Toksöz
yok ya bole bişey

Alevhan Sorps'
düzgün konuş

Güray Eğribük
tabi canım.. keğçe yüzünden öle oluyor xD

Caner Terzioğlu
Sen Nası Bişesin yhaA

Servet Döner
gtü kalkmış dözerin :)

Konuralp Ozmen
‎:D

Burak Akan
hadı be *** motor***ler olsa neysede kepçenın
arkasının kalkabılecegını dusunemıyorum :D

Menekse Melek
müttiş

Ahmet Kösem
Yakında Drıft Yapıcak :D:D

Hasan Bolat
SÜPERRR BİŞE

Ezgi Nur Duyan
ooyyuunn ggiibbii yyaa

Gizem Jikizikurin
foto istiyorum

Büşra Çelik
way way wayyyy

Özer Sağlam
xD

Yunus Emre Çelik
harbı işinin eri bu adam

Ayoubovic Drogba
mouch normal fi italia

Samet Almaz
anaaaaa

Ismail Baş
hadii bee harika bişi yha..xd

Ahmet Dursun
bune lan :):)

Hakan Tahta
bu ne yapıyor lan

Erkan Bakır
alem kepçe operatörü görsün dans ettiriyor

Arif Kemiksizoğlu
kepçedeki agırlık sayesinde çok rahat kepçeyi
istedigi gibi oynatabilir..

Murat Cumart
adam sofor yha D::D

Gökhan Kaymak
gülmekten öldüm

Fırat Inal
slmkimsinizlanoğlanit...

Enescan Karabörk
ama bu milattan kalma

Can AyMêrqên
süper ya

Anıl Araz
kepçe show

Taner Gündüz
süüüüüüüüüüüüüper

Yorum Ekle

farklı bi cambazlık:)00:23
6 ay önce
845 izlenme
horan farklı- yer farklı [HQ]07:00
7 ay önce
612 izlenme
Aynı/Farklı01:26
6 ay önce
771 izlenme
3 farklı ses [HQ]01:44
7 ay önce
1168 izlenme
60 farklı ölüm şekli (:07:42
6 ay önce
2029 izlenme
İki Farklı Cumhurbaşkanı !02:03
6 ay önce
493 izlenme
Farklı bakış açısı00:40
6 ay önce
784 izlenme
Farklı Bir deney :))01:24
7 ay önce
955 izlenme
Farklı Bir Deney olmuş ...00:38
6 ay önce
920 izlenme
Farklı Bir Eğlence00:56
6 ay önce
1261 izlenme
Farklı bir Ezan02:14
7 ay önce
1913 izlenme
Farklı Bir Gerizekalı ;))00:14
7 ay önce
1174 izlenme
Farklı bir Qafe04:07
6 ay önce
1099 izlenme
Farklı Bİr Sanat02:06
6 ay önce
769 izlenme
farklı birlastik yakma biçimi01:16
6 ay önce
665 izlenme
Farklı FigürLer.. :)01:34
6 ay önce
697 izlenme
Farklı Olmak Güzeldir [HQ]02:13
7 ay önce
1524 izlenme
Sehabe - Şimdi Farklı Şehirdeyiz03:35
6 ay önce
5385 izlenme
Bi Bi Bi Bi Bi Tanem :)) Harika <302:35
7 ay önce
4326 izlenme
3 Farklı Selime x) [HQ]03:59
7 ay önce
2337 izlenme
Azap HG - Farklı Tonlar ( 2010 )03:11
6 ay önce
972 izlenme
Buda Farklı bir Yetenek !  1801:22
7 ay önce
1289 izlenme
Dokunmam FarkLı Tene . . [HQ]03:33
6 ay önce
450 izlenme
Taş atmaya farklı bir bakış!!00:45
7 ay önce
687 izlenme
Ya herşey Farklı olsaydı=)) [HQ]05:39
7 ay önce
1904 izlenme
istiklal marşı farklı bir yorum01:05
6 ay önce
1103 izlenme
Bi Oraya Bİ Buraya :):)00:59
7 ay önce
1525 izlenme
Efecan-iki FarkLı hiKaye(Taramva)03:30
5 ay önce
824 izlenme
Murat Kekilli - Ayrılık Ayı [HQ]04:25
6 yil önce
1803 izlenme
Hakan Altun - Canım04:55
6 yil önce
909 izlenme
farklı bi cambazlık:)00:23
6 yil önce
847 izlenme