HAJDE ŞOTE - Motrat Mustafa [HQ]

06 Şubat 2011 Pazar, 06:51

6940 izlenme
0

Yorumlar

Emre Gür
ben göçmen değilim***a trakyalıyım..haliyle
müzikler süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Balkan Müzikleri
‎:)

Meltem Şhn
bende gcmen deilim***a bu tür müzklere
bayılıom bea:)

Ilknur Uslu
HAJDE ŞOTE ne demek?

Ilknur Uslu
teşekkür ederim :)peki hangi dil ?

Evren Erdoğdu
biz balkanlı olduğumuz içinbu şarkıları hep
dinliyorum:))))

Canan Berber
oveeaa nogu ubavo besna yestiiii moriiiçee...

Evren Erdoğdu
evet arnavutça

Sevdet Pelister
arnavutça

Erol Balcı
shum mir eeee ajdee breee

Yasin Kanbur
helal i köft:)

Yasin Aksuy
vallohi po kreyt helal ikoft :)

Yasin Aksuy
vallaha kendi kendime diyodum bu arnavutlar
asıllarını unutuyolar***a öyle değilmiş
:)))))))) sevindin yeminlen :)))))

Elif şen
katılıyorum bizim gibisi var mı bizler hiç
unuturmuyız asıllarımızı :):):)büleyizdir
hyd brrr

Tülin Vardar Atmaca
bu müzikleri çok seviyorum fakat arnavutçayı
bilmediğme üzülüyorum.sözleri dinlerken sanki
annem konuşuyor gibi ..acaba bu yaştan sonra
öğrenebilrmiyimki.

Seviye Bilginer
süper... po valla shume e mire helal i koft :)

Pınar Kurt Aydemir
valla kanım kaynıyo hemen mendıllımı
alıyorum bende anlamıyorum sozlerını***a
sonucta macır olsun topraktan olsun kızanlar....

Gizem Ljajic
valla boşnakça arnavutça makedonca fark etmez
sözlerini fazla anlamasamda müziği yetiyo
insanın kanı kaynıyo...

Tuba Güler
bizim havaların türküleri bi başka ya....

Mert Bora Ates
ya bu sarkıyı kım sölyo ?

Kaya Ilknur
sadece türkülerimi adetleri gelenek görenekleri
hatta insanları bile valla benim eşim
karadenizli***a bizimkilere bayılıyo onu yaptım
arnavut arabasında bile bizim şarkıları
dinliyo:):):)

Rana Senanur Şanlı
oyhhhhh anam oyyyyy topraklarım bea....

Hakan 'Yavuz
kim sölüor acaba bi yardımcı olabilirmisiniz?

Yasin Tunc
Motrat Mustafa söylüyor...

Hakan 'Yavuz
kardeşim bulamıorum bi yardımcı olurmusuun
sana zahmet :)

Ulviye Avcı
motrat mustafayt çok güzel söylemişler

Bayram Uzunel
evet.güzel yorum ve ses.

Aykut Demiroğlu
ilknur uslu hajde shote haydi ördek anlamına
gelio zaten devamıda hajdi ördek oyna
gündeliğini öderim manasını taşıo yani
sevgilisini ördeğe benzetio yani ördek kadar
güzel olduğu için ördek diyo

Aynur Başak
kallnje nedemek

Deniz Erden
bunu çok duyarım...özellikle bazı
düğünlerimiz trampetle çalıp halay
çekeriz...biraz ileri biraz geri... sonra arkaya
esneyerek geri gidilir....değişik bir oyundur...

Ramazan Tercan
kno logk rnowsh

Onur Çalışkan
şote nedemek anlamını unuttum

Dilaver Uşak
hayda bre kızançıklar

Fikret Özkaya
dua.mirémbréma.

Ercan Çokçeken
Oh be, bıktık bu doğu müziklerinden, ne bu
çiğ köfte kültürü be arkadaş. Yürüyün be
kim tutar sizi :)

Nurcan Demirden
Aynen katılıyorum size Ercan bey !Bizi azıcık
da olsa tanıtabilen Elveda Rumeli dizisi vardı,
ekranda hangi k***ı açsak, töre cinayetleri ve
acımasız insanları görüyoruz!!

Hüseyin Türksever
bende katılıyorum size ercan bey***a o
bahsettiğiniz insanlar sanırım bizden daha
örgütlü ve daha bir arada yaşayan
insanlar...senede 1 kere piknik yaparak yine
senede 1 kere bir stada isan taşıyarak olmaz
sizin söylediğiniz şeyler...bireyler de
üzerine düşeni yapmalı kendi kültürünü
yaşatmak ve daha ileriye taşımak
için...saygılar.

Aykut Şahin
ŞOTEEEEE MAŞLLAHHHH

Yeliz Kelment
biz,immüzilklerimiz birer harikalar yaşasın
rumeli geçlik

Mery Sümer
İŞTE RUMMELİİİİ SÜPERRRRRR:)))

ramonı çanta
arrnavut derken çıft reyle demeye bayılıyorum
bızım yanlız müziklerimiz degil herşeyimiz
harika

gizancik
hajde sote nedemek bilen varmi?

esma
vala ben arnağutum bu şarkıyı ezberledim
naber

yasemin
bn üsküplüyüm bursaya da gidim ziz
gidinizmi

furkan
suh mir

Yorum Ekle

ABDAL MUSTAFA10:03
1 ay önce
703 izlenme
kayserili mustafa03:50
6 ay önce
1873 izlenme
MUSTAFA AÇIKSES04:08
6 ay önce
1748 izlenme
mustafa aksevi06:31
6 ay önce
1631 izlenme
MUSTAFA ALTIN06:44
6 ay önce
1161 izlenme
Mustafa Beşer01:23
10 ay önce
69 izlenme
mustafa bulut03:08
5 ay önce
1600 izlenme
mustafa canal01:03
6 ay önce
1056 izlenme
mustafa karadeniz07:03
7 ay önce
3297 izlenme
Mustafa Terzioğlu04:44
7 ay önce
1145 izlenme
Mustafa - Unutamam03:32
6 ay önce
1833 izlenme
Deli Kız (Mustafa Yıldızdoğan).03:58
6 ay önce
2886 izlenme
DİNAR TÜRKÜSÜ - KOCA MUSTAFA04:06
4 ay önce
5292 izlenme
DÖN ♥  Mustafa Ceceli03:56
6 ay önce
738 izlenme
Dön-Mustafa Ceceli (Piyano)04:10
6 ay önce
1267 izlenme
doymazlar kana - Mustafa Cihad04:31
6 ay önce
796 izlenme
DOYMAZLAR KANA..MUSTAFA CİHAT...04:18
6 ay önce
625 izlenme
El Bilsin - Mustafa Yıldızdoğan03:43
5 ay önce
1721 izlenme
ELLERİNDEN ÖPERİM MUSTAFA KEMAL03:39
6 ay önce
1415 izlenme
Emrin Olur | Mustafa Cihat03:53
6 ay önce
5629 izlenme
Etendim Mustafa...! [HQ]04:11
6 ay önce
502 izlenme
♪ Mustafa Sandal - İsyankar ♪03:48
5 ay önce
2473 izlenme
03 Mustafa - Tutsak05:00
7 ay önce
1217 izlenme
03 Mustafa - Unut Beni01:27
5 ay önce
1118 izlenme
03 Mustafa - Yalan04:37
6 ay önce
709 izlenme
03 Mustafa - Yanarmısın Benimle03:18
6 ay önce
1740 izlenme
03 Mustafa - Yarım Bıraktın03:19
6 ay önce
743 izlenme
1283 MUSTAFA KEMAL!00:19
4 ay önce
736 izlenme
Affet beni   //  Mustafa Cihat  //04:38
5 ay önce
2844 izlenme
anladım çare olamadı  MUSTAFA01:53
6 ay önce
700 izlenme
Arapça İlahi - Ya Mustafa05:18
6 ay önce
3752 izlenme
Aşık Mustafa Aydın-Ceren03:33
6 ay önce
3157 izlenme
AŞK MEZHEBi  MUSTAFA YILMAZ -03:41
5 ay önce
587 izlenme
kövenkli körhafız mustafa02:58
7 ay önce
1039 izlenme
Kul Mustafa - Gururum...05:03
6 ay önce
12952 izlenme
Kul Mustafa zannetme [HQ]04:29
5 ay önce
2013 izlenme
Hüseyin Kağıt - By_HandSoMe03:18
6 yil önce
614 izlenme
Asim Bayric - AJSO MORİ AJSO [HQ]04:20
6 yil önce
1086 izlenme
HAJDE ŞOTE - Motrat Mustafa [HQ]03:42
6 yil önce
6941 izlenme