HaYaT & PaRoLa21 Ft eFeCaN - ßuLunmaz Tercüman [HQ]


6797

13 Mart 2011 Pazar, 16:34 tarihinde yüklendi

Bu videoya yapılan yorumlar

HaYaT & PaRoLa21 Ft eFeCaN - ßuLunmaz Tercüman [HQ] 10 / 10 48 kullanıcı yorumu.
Ufuk Can
İLK YORUM BEN DEN AFECAN ABİ WALLA SÜPER
SÖYLÜYOSUN

Esİr Güneydoğu Familya
wala mukemml olmş yaf :( :(

Afacan Mıçecan
agzına saglık

Hayallerimin Katili
dostum yne parçaladn iki gözmsen bremn :D

Süleyman Kaya
FıraT aßee AqzıNızaa s***Lıqq Hariqaa oLmuss
waLLa

Hyâtâ Îsyân
EiidR ßuDA Ho$ OLmİ$ Frt Aßé AqZInıZa
YürEqiNİzé SAqLıK.....

Şiyar Serin
SÜPER

Muhammed Baran
ab!! y3t3r yaw ahmet kaya nın herkes yapıo ayıp
yawww***a yinee agzınıza yuregınıze sağlıkkk
:d

Istisna Rap
güzel olmuş ağzınıza sağlık..)))

Fatih Cangir
offf ulannn Offf Xallooo Ağzınızaa
Yüreğinizee S***lıkkk Süppersinizz Bu
Basarınızın Devamını Dilerizzz .!!

Ramazan Şentürk
emioğli çoğ güzel yapmişsız helal olsın
size

EFe Can
eYw S***oLn aRKadasLar KardesLerim YorumLarınıZ
İcin TsK eDeRiM ... / eFeCaN /

Gülcan Kurt
harbi süper olmuş çok güsel ağzınıza
yüreğinize sağlık efecan parola21 hayat
allhım aemanetsinizz

Esmér Güzéli
süpermiş ağzınıza sağlık

Sessiz Mc
AzıNıZa Salıq GenCLer GüZel ßi CaLışMa .!

ßy Muhammet
spR Aqzınıza S***Lıq..!

Asil Melek
mükemmell agzınıza s***lık

DerDe DeRt
vallahi süper ağzınıza sağlık eFe CaN:))

Gizemli Mc
süper olmuş efe başarıla dilerim

Kübra Ak
yorum bulamıyorum:):)

Seda Orhan
gerçektende güzel olmuş fıratcımm

ISuskun II
fırat abi güzel olmus

Serdar Derman
Beat kime ait bilen war mı ??

İhsan Hayat Biçici
yorumlar icin teşekkür ederim arkadaşlar :)
(Hayat)

Yenipazarlı Özcan
helal olsun sİZE nasıl yapıyosunzu böyle
güzel sarkılar _? :D

FaçaLı Rüzgar
AzıNıZa Salıq GenCLer GüZel ßi CaLışMa ...

Son FLow
iFFFF : P iFFFF : P supeR supeR [ HaRıKa ]
AqZıNıZa YuReqıNıze s***LıK teK KeLıMe supeR
( ßaSaRıLaRNıZ deVaMıNı dıLerM ) ; )

EFe Can
YorumLar İcin Cok TsK eDerim SizLerde S***oLun
:):) / eFeCaN /

İsmail Başak
süpersiniz çok güzel olmuş elinize sağlık

Rebellious Pilgrim Pessimist
güneydoğu bi bşka yhaw,. yüreğinize sağlık
kardeşler

Kadersiz Cocuk
dahima abe haklidir

Kiméné Cané
efecan abe bir ara bizim fotomizida at faceye
biraz havamız olsun ha ayıktın

ßéLalı Tofan
Spr oLmuş xD

Amed Rap
spr spr

Mc Memo
replerinize hayranım..

Fénércolic Raşit Akyüz
süpersiniz tanımıyom***a süper söylüyonuz
efecan özellikle :D

Mehmet Inci
efecan ağzınıza sağlık...

Yusuf Yetmıs
biR Tanésin éféCan

Yusuf Yetmıs
‎;)

zuhal
BN SİZİ laflarlan ANLATAMAM ancak herkeze yaşa
VE GÖR diyeemmm

aydın arıslı
müthiş olmuş ağzına sağlık

mc ahmet
müthişşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş
şşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş o kadar
yani

yusuf zingiloğlu
senin bütün şarkıların güzel efcan

amedli serhıldan
güzel olmuş

biskopat mc
iyiy

murat özaydın
çok güzel olmuş hepinizin ağzınıza
sağlıkkkkkkkkkk

maruf çelik
KARDEŞLERİM SÜPER OLMUŞSUNUZ CİXFLOW E EFECAN
HER RAP E YETER GERİSİNİ İLERLERİN İLERİDE
SUNACAĞINIZ REPLERİNİZ İÇİN BAŞARILAR
DİLERİM ...YÜREĞİNİZE SAĞLIK ...HER BİJİ

mezarın efendisi
yes

Sende yorum yaz



giriş yap
kayıt ol

Benzer Videolar

#