Hozan Beşir- Hakim Bey


7400

15 Temmuz 2010 Perşembe, 09:50 tarihinde yüklendi

Bu videoya yapılan yorumlar

Hozan Beşir- Hakim Bey 9 / 10 87 kullanıcı yorumu.
Hozan Beşir
İstesem videodan sesi kesip fotoğraflarla
slayt yapardım***a böylesi daha orjinal diye
bunları yayınlıyorum :)))

Eda Muhaciroğlu
hozana ozan diyesim geliyor...

Eda Muhaciroğlu
ruhuna sağlık ..

Ibrahim I***tas
sen farklısın üstad böyle devam et bence.
saygılarr

Ibrahim I***tas
süperrsinizzzz üstadımmmm

Ahmet Acet
hozan beşir çok on numarasın yaa :)

Aydın Bato
abi şarkılarını çok beğeniyoruz senide çok
sevioruz

Muhammed Sait Cicioğlu
Aynen katılıyorum...bence üstad şuan zirvede
zaten...

Orhan Budak
kendinize iy bakın beyenıyle dinliyorum sesiniz
cok güzellll erzurumada bekliyorum

Tayfun Eliş
hozan beşir gerçekten şahane bir ses.

Saadet Temiz
super ses dinlenmez beeeeeee

Ercan Balka
hozanı dinlediginiz için hepinizdesüpersiniz
bende hayranıyım saygılar

Ali Yayla
hozan beşir hayranınım cok güzel ses ve yorum

Birgül Sarıkuş
evet harika bir ses

Ecelle Dans
gerçekten çok güzel ses

Ekrem Tasar
mükemmel ses ve yorum tesekürler sana.

Mehmet Canpolat
gercekten mukemmel fikrim firarda sigmaz
mahpushaneye bittimya:I)))

Ayten Taskent
SAZIN VURGULARI,SESİN VURGUSUYLA AHENKLİ
OLMUŞ..

Umut Ali Deniz
bitirdin beeni

Muhammed Beritan ךסףן
fikrMm fiRaRdaaAa, helalll.... pırr fenaa...

Emrah Tug
söz ucar yazı kalır

╚► İsmail Vural
Harikasn daii Yaaaaa

Gamze Gül
breeeee:D:D

Yusuf Güler
süper ya bu nasıl yorumdur böyle hayran
olmamak elde değil

Hasan Umut
agzına yüregine saglık bu alemde teksin
abiiiiiii

Genel Orhan
İiyisinde ...her kesime hitap et türkçeye
ağırlık ver iyisin sevdim yolun açık olsun
kardeşim.Ahmet Kaya gibi olma

ڪے SeLda ڪے CnbLt
nevede ser dilemine

Ahmet Özalp
aynen devam abiii yüreğine sağlık

Rıdvan Izbudak
dayı dewm süpersin

Ayhan Soylu
süpersin abisi

Adem Çoban
Abi cOK FEnasIN YAaa

Mutlu Cocuq
hozan abi ezh pir haz dıkim

Hüseyin Tatar
helaaaaallll....

serkan çeler
ya hozan abi sen hep yaşa varol emiii seeta te
xeşbi

ozan
süper ya çok güzel şarkı

hamit can üçkardeş
seeta te xeşbi

cihan şahin
seet xaşş

SheqqLl Cocuq
hozan abi ezh pir haz dıkim

Hüseyin Tatar
helaaaaallll....

Fırat Açar
helall beeeeeeeeeeeeeeeeee

Emrah Akdağ
super helal

Nezahat Oral
süperdi

Uğur Hıdıroğlu Tip
kralsın babaaa

Berivan Taskin
ay cok güzel söylüyo helal olsun

Ali Kıl
ya bu nasıl duyğudur be....

Halil Tuzan
hoş olmuş

Ümit Yücel
üstad herkes türkü söyler***a senin yorumun
bir başka herkesin içinde bir acı bir ayrılık
bir üzüntü keder vardır, sen söyledinmi
yüreğimiz acıyor...

Faruk Akbaş
ses güzel baglama güzel***cam

Mikail Çayır
agzına yuregine kurban

Azat Bayquş
bra BENCEDE BÖYLE DOĞAL MÜKEMMEL NE KADAR
GÜZEL SÖYLÜYORSUN YAKINLARDA OLSAN GELİP
SENDEN SAZ NASIL CALINIR SÖYLENİR ÖĞRENMEK
İSTERDİM BENDE CALIYORUM AMA HELAL SANA BÖYLE
CALIP SÖYLENİR

Istanbullu Bahtsiz
EVET USTA BÖLE ORJİNALLER HER ZAMAN DAHA
GÜZELDİR DOĞRU YOLDASIN TEBRİKLER

Fatih Akça
çoşmuş bizide çoştudun be üstad

Mehmet Yılmaz
sazın ve tarzın harika müzügünü dinledigim
zaman bütün hûçrelerim harekette geçiyor.saat
xaş

Berk Kutupoğlu
ozan bu ozan var mı senin gibisi yok bence seni
seviyoruz muhteşemsin

Ahmet Aykaç
çok farklı

Ercan Aydın
buna zılgıt ...

Ali Yüksel
yüreğinize sağlık sözün bittiği yerdesiniz
MAAŞALLAH...

Muzaffer Demir
harıkasın hozan

Çiğdem Sabahattin
ozanlar yetişiyor...

Eylem Algul
bu adam öluyorum ben ses muhteşem hozan mukemmel
ötesi....

Onur Binay
mükemmel bir yorum yaaa

Uğur Zeki Erdem
seni sevmeyen ölsün be hozanım :))

Cem Çelik
yok böle bişey yaw ne söylesen yakıyor abi
mükemmelsin...

Ebru Kayış
Evet aynen ya :-):-):-) kim demiş üye sayımız
azalıyor kimse bizim kadar içten ve candan
değil hiçte git gide çoğalacağız . . .

Uğur Dikmen
arkadaslar ben hozan besırı tanıtmadıgım
anlatmadıgım tavsıye etmedıgım yakınım
kalmadı sızdende aynı cabayı beklıyorum

Burcu Yıldırım
Üye olmak istiyorum***a nasıl

Esma Inan
evet gercektende ne söylese o yakisiyor sesine...
yorumu harika

Ilhan Çakar
ücretsis halk kon seri ver izmirde tanınmak
nasılmış gör

Cenk Akın
Çok anlamlı sözler...çok güzel bir yorum...

Nevin Akın Atabey
mükemmel ötesi yaaaaa

Veysi Metin
helal be abi

Osman Oncu
harika

Murat Keskin
İşte sanat, tek kelime ile harika...

İlker Vuran
ben bu adama hastayım şarkıyı kendi özüne
göre söylüyor

Erman Yağlıcı
nice

Muhammet Tekçe
helal ağzına sağlık

Bekir Demir
Tek kelimeyle harikasın ağzına diline sağlık
piyasada sanaatcıyım diyenlere taş
çıkartırsın örnek sanaatcı...

Ahmet Özbahçeci
hozan beşir olmasa dünya yalandır..!!!

Cebrail Aksungur
a disa bu şev hevamin nayii baba beşirrr

Neşe Güler
hiç bıkmıycam senden,sesinden iyiki geldin
kulaklarımıza...

Yıldız Nihal
bu kadar güzel başka kim yorumlayabilir
.helal sana

Mazlum Korkusuz
ağzına sağlık üstattt

Ozan Ile Cansu Kaymanlı
süper sesi varya beğendim gardaşşşşş

Bülent çaylak
mukemmellll

Mustafa Mengeş
süper

cebrail aksungur
ne kadarda içten ve samimi süyluyor

bora kaya
diline sağlık süpersin

Sende yorum yaz



giriş yap
kayıt ol

Benzer Videolar

#