İcraat bekliyor bu halk, en âcilinden!

19 Şubat 2011 Cumartesi, 16:57

898 izlenme
0

Yorumlar

Osman Yılmaz
ENGEL OLMASALAR NELER YAPACAK..2 LAFI Bİ ARAYA
GETİREMEYENLER KONUŞUYOR. İŞTE

Sümeyra Saraç Arıcan
çok ilginç bu konuşmaları yapan da aynı adam
İsraildeki yakın geçmişteki yangına bütün
devletlerden önce ilk yardımı gönderen de
aynı adam..

Dünyadan Sesler
insanî yardım insan olan herkes için bir
görevdir. yangın uçaklarının israil'e
gönderilmesi doğru karardır.

Sümeyra Saraç Arıcan
bence değildir İslamda kısasa kısas da
vardır, üzgünüm***a ben bu konularda
İsrail'e karşı insancıl olamıyorum..

Dünyadan Sesler
kısasa kısas kaidesini israil yönetimi ve
askerleri üzerinde uygulamak mantıklı olabilir
lakin halk bir felakete maruz kalmışken seyirci
kalmak yanlış olur.

Nükhet Gesoğlu
ben bunları gönülden söylediğine inanıyorum.
ve felaket sırasında uçak yardımı insani
görevdir. katılıyorummm Umarımmm bu
söylediklerinin takipcisi olur . paylaşım için
tşk ederim

Osman Yılmaz
başbakanları ve yanında 4 dengesiz adam
yüzünden bütün halk suçlanamaz..BİZ
MÜSLÜMANIZ.. BİZ OSMANLI TORUNUYUZ.. BİZİM
FITRATIMIZ CANİLİĞE UYGUN DEĞİL..

Gülsah Karasu
niyetinde samimi olduğuna gönülden
inanıyorum,herşey gibi onunda zamanı var,
acılarımızgeçmiyor,yaralar

Nurhan Özgür
Önce kendi ülkesinde adaleti ve hukukun
üstünlüğün sağlamsını,sadece
yandaşlarını değil bütün vatandaşları
kucaklamasını kendi gibi düşünmeyenlere de
tahammül edebilecek kadar demokrat
olmasını,kaynakların hakça paylaşımını
bekliyoruz.

Tekin Bzklar
en azından dile getirmekte halkın sesi deyil
dünyanın sesi oldu israilin yüzüne vurdu
vuruyor her fırsatta şu tespit çok komik bu
adam***erikancı bi karar verin israile dur
dediğinde aynı köşe yazarları eyvah neyaptı
bu adam ekonomi ne olcka diye tepkiye tepki
gösterdiler aynı köşe yazarları 2 gün sonra
amerikancı diye yazdı yazan kimler aynı
satılmış kalemler ......

Seker Dursun'ova
kafa tutarkende aynı fikirde miydi acaba!

Sümeyra Saraç Arıcan
İsraildeki yangında ölenlerin sayısı 42,
üzücü 42 insanın hayatını yanarak
kaybetmesi, Allah rahmet eylesin derdim eğer
rahmet onların dinleri için anlamlı bir ifade
olsa idi***a benim için daha üzücü olan şey
gazzede hayatını kaybeden binl...

Sedat Kebapcıoğlu
yağmasanda gürle demişler, birileri gibi
pısırıklık yapmadı en azından one minute
olayını ömrünüzde hanginiz gördünüz
israile zalim diye haykıran bir kiş daha oldumu
lütfen söyleyin.

Sümeyye Filistin
tayyibin bütün palavralarina karnim tok...

Ihsan Aslan
İcraat isteyenlerinin gözlerine sokmak gerekiyor
sanırım.Ne yapacağız,uçaklar havaya doğru
Tel-Aviv'e mi diyeceğiz.Haklı olduğumuz
dava da haksız duruma mı düşmek istiyoruz.Niye
böyle bir yarayı sadece bu ülke sırtlanmış
onu soran yok hiç.Laf ebeliği diyenlerde
bilsinler ki,bu sözleri söyleyenler, sizin gibi
feysten 2 komik video izleyim,share yapıyım
derdinde olan insanlar değil.Allah'ım ya
insanlar ne kadar rahat,koltuklarına oturup
yazmak ne kadar kolay.

Ergün Soysal
Şu konuşmayı dinlerken insan coşuyor. Ama bu
hal Özal halet'inden daha ileri değil.
Yani tipik ANAP taklitçiliği. laf çok***a iş
yok. Arkası yok yani. Tirbünlere yönelik
hareketler. İsrail hakkında dediği hiç bir
sözün arkasında duramamışt...

Emre Özkan
Sn.Erdoğan kapitalizmin Türkiye'deki
cinayetlerine de "one minute" dese
hayırlı bir iş yapmış olacak!
Maraş'taki heyelan cinayeti içinde
"one minute" dese ya! Ama yok o kader!
Diğeri "one minute" !

Mehmet Ayvaz
Tayyip bey; ne yaptırımı yapmış İsraile
bilen varmı? Haykırmaktan başka ne yapmış
bilen varsa söylesin..??AKP milletvekilleri son
anda gemiye binmekten vazgeçtiler..niçin?
Çünkü biliyorlardı bu saldırının
olacağını..Niçin önlem alınmadı o halde?
Bile bile insanlar ölüme niçin
gönderildi..??Saatlerce o insanlar yardım istedi
niçin yardıma gidilmedi? Sonuç olarak o
insanların ölümünden Tayyip Erdoğan ve
hükümeti de sorumludur..Tabii TSK da
sorumludur..

Didem Özsevenler Nabitoğlu
AĞZINDAN BAL DAMLIYORR AMA İCRAAT KOCAMANN BİR
SIFIRRRR....

Mustafa Türken
SAYIN İHSAN ASLAN BEYEFENDİ ACABA BANA BİR TANE
ÖRNEK VERİRMİSİN BAŞBAKANIN YAPTIĞI İYİ
BİRŞEYİ ÖRNEK OLARAK SADECE LAF BEN HEMEN
GİDELİM VURALIM MI DEDİM İSRAİLİ SENDE BU
VİDEO YA GÖRE İNSANLARIN YAZDIKLARINI YORUMLAMA
UFKUNU AÇ BİRAZ BEN GENİŞ Bİ YORUM YAPTIM AMA
SENİN DAR KAFAN SADECE VİDEO ÜZERİNDEN BANA
LAF ATMAYA YARIYOR.

Ferah Xanim
bu adami kılıçtaroğlu gibi iki lafı bir araya
getiremeyen birine yeğlerim.. beterin beteri var

Zuhren Mansuroğlu
guce tapan omurgasız hafta sonu ınsancıkları
söylerken bu kadar acelecı olmamalı...asıl
bunlar koltuk sevdalısı ıken nasılda
insanları ıkna edıyorlar çift yüzlü bir
polıtıka ve ıkna olan yığınlar et
yığınları ..onları yukselten el onları
ındırmeyı bılır....hıdayetı
kararmştır..der n erbakan t y p için....

Isa Sever
yahudi ve ermeni dostusunuz kime ne diyecez

Cenk Aras
allaha sukur olsn kı basımız da böle bı
ınsan böle bı zat-ı muhterem varr.. daha gam
yemem benn..

Yunus Doğru
tayyip bey'in bu sözlerinin ardında
hepbirlikte duracağımız günleri arzu ediyorum
bende..

Murat Uçar
arkasında duruyor görüyorum ben.

Yunus Emre Macit
Bende sayfayı ciddiyetli insanlar kurmuş
sanıyordum.

Suat Inal
inandırıcı olmak için azından israiile
yapılmış askeri anlaşmaları(refah partisi
döneminde yapılanlarda dahil) ifşaa etse
olmazmı.iptal etmesini zaten beklemiyorumda.hani
yalandanda olsa açıklasa halka ne olur.yoksa bu
katliamlarda kendilerininde parmağı oldumu
açığa çıkar:)

Abdulbasit Kılınç
Yorumlarınızı okudum. İçinizdeki nefret o
kadar çok ki İsrailden acımazsızsınız. Eğer
bu ülkede yaşıyorsanız öncelikle birbirimize
saygımız olmalı. İnançlarımız,
düşüncelerimiz ve duygularımız farklı
olabilir. Ama şunu unutmayın eleştirirken
herkes kendi kisililigini ortaya koyar ve kendine
yakışanı tezahür eder.

Erkan Kuzu
işin en kötü yanı bu adama oy werebilmek tam
bi din düşmanı bence insanları dinden
soğutuyor çirkefliği ve yalanlarıyla dansoz
gibi başı bi yerde ***ü bi yerde

Murat Bayraktar
ha ***tir ordan lan tayyip erdoğan ne
saçmalıyorsun sen böyle konuş arkadan iş
cevir dimi

Ulviye Mercan
gerçektenmi!!! sen ilk önce müslüman
ülkeleri yakıp yımak için aldığın cesaret
madalyasını geri ver sonra hala FİLİSTİN
için toplanan paralar kaç senedir
FİLİSTİNEverilmedi .peki IRAKA ilk bomba
düştüğünde paramızı alırırız dediğin
daha neler neler ŞEREF...Z

Seyithan Gültekin
Düşünüyorum da, aynı samimiyet kendi
ülkesindeki 13 kurşun ***ılan 12 yaşındaki
uğur kaymaz içinde gösteriyor mu yoksa.
İnsancılık mı oynuyor?

Ali Yağmur
أنت لعهد الشهداء أمين ..
انشاء الله

Nufel Asafoğlu
bana 3 sene verin demişti 8 sene geçti hangi
sözünü tuttu ki bu sözünü tutsun ke mal
derviş politikası uygulayan bi adamdan hayır
gelmez inananların gazını aldı 28 şubatın
ortakçısı evet 28 şubat hala sürüyoryaş
tahtaya ayak basmaz tayyip o artık iyi bir poli
tikacı başbakanlığı bırakır elbette başkan
olarak gelirbopun başkanı tayyip bey...yok mu bu
gecelerin bi sabahı...

Sinan CoşQun
anca kürsüden ötmesini bilir ! havlayan köpek
ısırmaz misali

Utku Mücahit SAqolera
bi kere ülkenin başbakanı bey demek ülkeye
yapılmş terbiyesizliktr..başabaknımz dicen..

Yorum Ekle

halit bilgiç bu halk yılmayacak04:10
6 ay önce
2028 izlenme
CENNET SİZLERİ BEKLİYOR... [HQ]03:41
5 ay önce
572 izlenme
Atiye oylarınızı bekliyor! [HD]07:00
5 ay önce
1402 izlenme
TEOMAN-ÖĞRENCİ AFFI BEKLİYOR05:11
5 ay önce
416 izlenme
Bu Oyunun En Uzunları !01:06
1 ay önce
97 izlenme
pazaryeri halk oyunları02:40
5 ay önce
847 izlenme
Halk Fenomeni [HQ]00:15
6 ay önce
1014 izlenme
HALK OZANI  PASİNLER04:49
1 ay önce
161 izlenme
İşte gerçek halk kahramanı !02:48
3 ay önce
503 izlenme
KAFKAS HALK DANSLARI TOPLULUĞU07:13
5 ay önce
973 izlenme
Kırgız Halk Müziği - Bolboso04:01
6 ay önce
7807 izlenme
Kütahya Halk Eğitim Merkezi08:10
6 ay önce
928 izlenme
LAZ HALK EZGİSİ-HEYAMO03:55
6 ay önce
813 izlenme
Tayyip vs Halk00:27
3 ay önce
269 izlenme
Zoura | Çeçen Halk Şarkısı04:00
6 ay önce
1114 izlenme
Gaziantep Halk oyunları07:43
6 ay önce
3553 izlenme
Giresun Yöresi Halk Oyunu !!!05:59
6 ay önce
2477 izlenme
Sibirya Halk Türküsü :)01:44
6 ay önce
1365 izlenme
Simge Halk Otobüsünde :) [HQ]02:31
6 ay önce
831 izlenme
Makedon Halk Ezgisi04:14
6 ay önce
1127 izlenme
Birol Topaloğlu halk şarkısı08:04
5 ay önce
1053 izlenme
Süryani halk şarkısı [HQ]03:19
6 ay önce
1828 izlenme
Muğla Fethiye Halk Oyunları09:49
6 ay önce
2760 izlenme
Akşam Güneşi-Orhan Gencebay [HQ]04:32
6 yil önce
670 izlenme
Doğa bora akkaş - tutarsız02:51
6 yil önce
481 izlenme
AĞLAMA SEVDAM..04:39
6 yil önce
617 izlenme