İNTİZAR - Büyük İnsan


1752

13 Şubat 2010 Cumartesi, 01:20 tarihinde yüklendi

Bu videoya yapılan yorumlar

İNTİZAR - Büyük İnsan 10 / 10 39 kullanıcı yorumu.
Y-Shirin Gül Göcebe
sagol harika olmus vallah

Burhan Çay
Teşekkür ederim. Beğendğiinize sevindim.

intizar
teşekkürler burhan

Burhan Çay
:) kesinlikle harika bi ses

Ergin Yeşilçam
süper olmuş zagten intizarda olmasa sitresten
ölüp gidecegim

Tayfun Ünlü
yorumsuzz

Meltem Aybek
ben zaten bu şarkıyı cok sevıyordum intizarın
sesı mükemmel yapmış harıka

└──┼▲┼▼┼──┘ İbrahim
TeK KeLiMeYlE SüPpEr... intizardan vazqçmeyizz

Sezer Bayram
alem bana bende bu kadına hastayım :))

Mehmet Çetin
Sanatçı budur...

Zeynep Latika
aşıgım hastayım bitiyorum ölüyorum bu
kadının sesine dogramak istiyorum kendimi
intihar etmek istiyorum bu nasıl bi ses
yaa..aşık olmayan bile mahvolur biter bu ses
karşısında..ki seven aşık olan ne yapsın bu
sesi dinledikten sonraaa...:((

Ayhan Can
yürü be allahina allahina gurban emegine
yuregine saglik ya birsuru insan tarafindan
sevilmek nasil bi duygu acaba.:)

Değer Güngör
susma söyle nasıl yaşar böyle insaaaaannnn

Kiymet Nişanci
süper bir ses duyguları anlatabilen tek ses

Zuhal Yılmaz Göztepe
bnce supr sesı kadar sarkıl

Uysal Acar
GERCEK SÜPER Bİ SES

Hakkı Yalıcı
evet işte bu ya..

Sirin Gül Göcebe
sagol harika olmus vallah

Burhan Çay
Teşekkür ederim. Beğendğiinize sevindim.

Intizar
teşekkürler burhan

Kübra Özyavuz Yiğit
harika

Burhan Çay
‎:) kesinlikle harika bi ses

Ergin Yeşilçam
süper olmuş zagten intizarda olmasa sitresten
ölüp gidecegim

Tayfun Ünlü
yorumsuzz

Meltem Aybek Tarhan
ben zaten bu şarkıyı cok sevıyordum intizarın
sesı mükemmel yapmış harıka

Kadir Erşahbaz
supersin

Sezer Bayram
alem bana bende bu kadına hastayım :))

Mehmet Çetin
Sanatçı budur...

Zeynep Latika
aşıgım hastayım bitiyorum ölüyorum bu
kadının sesine dogramak istiyorum kendimi
intihar etmek istiyorum bu nasıl bi ses
yaa..aşık olmayan bile mahvolur biter bu ses
karşısında..ki seven aşık olan ne yapsın bu
sesi dinledikten sonraaa...:((

Ayhan Demet Can
yürü be allahina allahina gurban emegine
yuregine saglik ya birsuru insan tarafindan
sevilmek nasil bi duygu acaba.:)

Değer Güngör
susma söyle nasıl yaşar böyle insaaaaannnn

Kiymet Nişanci
süper bir ses duyguları anlatabilen tek ses

Zuhal Yılmaz Göztepe
bnce supr sesı kadar sarkıl

Uysal Acar
GERCEK SÜPER Bİ SES

Hakkı Yalıcı
evet işte bu ya..

Mustafa Sıldır
eşim seni cok seviyor bende tabi sesin süper
yaaaa

Mustafa Sıldır
ertan sesin yorumsuz bitiyorum seni her
dinledigimde göçup gıdiyorum.

Cingenem Sevilcan
ellerine agzina saglik cok guzel bir parca

Seher Özgün
harika ya bu kadının şarkılarına
bayılıyorum

Sende yorum yaz



giriş yap
kayıt ol

Benzer Videolar

#