İNTİZAR - Uykum Firari (Dinle)


11291

04 Temmuz 2010 Pazar, 20:25 tarihinde yüklendi

Bu videoya yapılan yorumlar

İNTİZAR - Uykum Firari (Dinle) 9 / 10 40 kullanıcı yorumu.
Serap Ateş
hastayım sesine ya süpersin...başarılarının
devamını dilerim .....

Deniz Demir
super bı sesı war yha hemde bu sarkısı sahane
olmuss

Can Akakar
dehşet bi sesi var

Sirin Gül Göcebe
yügreyimsin be intizar varmi ötesi bu sarkiydi
ilk seni tanidigim yil 1997 aylardan kasim o gün
asla unutlmaz

Burak Koc
ıste sarkı ıntızar gıbı sesı olan varmı
ıste ses ıste sarkııı supersın

Yasin Düğme
adın yeter be intizar

Buse Erkinsoy
harikkkkk tşk lllllleeeeerrrrrrrrrrrrrrrr******

Esas Olan
senle 2dk ya dun yayı verrim

-'qamsнe sevindiк
mükemmeL şarkı yha

Buket Tezel
süper tek kelimeyle sözlerin bittiği yer::::::

Emine Özdemir
mükemmel bi parça yaw...

Kübra Doğru
ölürümm ulann benn bukadınaa nasıl bii
sess yaa nasılll

Mustafa Ors
intizar gelmiş geçmiş en mükemmel
sanatçıdır

Şule Gül
spr teq qelimeyle !!!!!!!!!

Cengiz Şenocak
SONUNA KADAR İNTİZARRRRRRRRRRRRR

Tutku Çakmak
harikasın çok beğendim

Fatih Taylan
Çok güzel parça damarlık.

Serap Ateş
hastayım sesine ya süpersin...başarılarının
devamını dilerim .....

Can Akakar
dehşet bi sesi var

Sirin Gül Göcebe
yügreyimsin be intizar varmi ötesi bu sarkiydi
ilk seni tanidigim yil 1997 aylardan kasim o gün
asla unutlmaz

Burak Koc
ıste sarkı ıntızar gıbı sesı olan varmı
ıste ses ıste sarkııı supersın

Yasin Düğme
adın yeter be intizar

Buse Erkinsoy
harikkkkk tşk
lllllleeeeerrrrrrrrrrrrrrr​r******

Esas Olan
senle 2dk ya dun yayı verrim

Buket Tezel
süper tek kelimeyle sözlerin bittiği yer::::::

Hakan Çetinkaya
yorumsuz

Emine Özdemir
mükemmel bi parça yaw...

Kübra Doğru
ölürümm ulann benn bukadınaa nasıl bii sess
yaa nasılll

Mustafa Ors
intizar gelmiş geçmiş en mükemmel
sanatçıdır

Şule Gül
spr teq qelimeyle !!!!!!!!!

Cengiz Şenocak
SONUNA KADAR İNTİZARRRRRRRRRRRRR

Battal Gökmen
her zaman

Sibel Serpil Güneş
harikasın çok beğendim

Taner Aydogmuş
sustun yuzun benzin soldu herkes seni benden sordu
uç bes saat derken bak yine akşam oldu İNTİZAR

Ekrem Basaran
çok teşekkür cnm krdş

Zöhre Tinaz
intizar ablamm sesinede sanada kurban.... 10
numarasin allah seni basimizdan ek*** ettmesin
..........................​.

Orhan Koca
sesin çok gzl intazar benim askerlik şarkım
senin üstüne sanatçı yok benim hayatımda
firarda

Zeliha Akinci
Her kelimende bir mana gizli dinlemesini bilene

Gökhan Arpağ
harika yaaaaaaa

Ceren Taner Sürücü
ulann nişanlım askerde arada hasret varken
uyunurmu uykum firariiiii...Gel tezkere gelllll

Sende yorum yaz



giriş yap
kayıt ol

Benzer Videolar

#