İzmirlilerin düğünü böyle olur(150 kişi harmandalı oyn...


5767

15 Temmuz 2010 Perşembe, 17:50 tarihinde yüklendi

Bu videoya yapılan yorumlar

İzmirlilerin düğünü böyle olur(150 kişi harmandalı oyn... 9 / 10 88 kullanıcı yorumu.
Mustafa Aspir
güzel izmirin güzel insanları...

Özgür Karazeybek
berfin hanım.izmir de din dil ırk ve cinsiyet
ayrımı yoktur.herkes içinden geldiği gibi
oynamışçok da güzel olmuş..harmandalı da bu
eda ile oynanır zaten..

Esra Tekin
işte izmir insanı..

Sacit Feruz
canım izmirim

Nurcin Yildiz
COK GÜZEL HEY GiDi EFELER DiYARI HEY

Saadet Ersoy
izmirde işin erkeği kadını yoktur çünkü
herkes efe edasıyla oynamış..

Necla Sucu Dikli
İZMİRLİ OLMAK AYRICALIKTIR

Orhan Erke
aynen öyle

Nehir Gülcan
İNSANIN TÜYLERİ DİKEN DİKEN OLUYOR
İZMİRLİ OLMAKTAN GURUR DUYUYORUM

Nehir Gülcan
MEDENİYETİN BEŞİĞİ

Levent Demirbağ
Kadın erkek farketmez İzMir'Li aFFetmez..

Orkun Meriç
İzmirli süper efe 1 numarası :)

Mehmet Ardıç Ardıç
hocam gzl miş (...)

Burak Aktaşoğlu
OYNAYANLARA MİNNETTARIM HEPSİ ANLINDAN
ÖPÜLECEK KİŞİLER

╚► -Ümit Ay
ben bı kastamonulşu olarak cok beyendım valla
aynı zamanda ıstanbulluyum***a ılk defa bole
bısı gordum tebrık edıorum

Ceren Çobanoğlu
kadın erkek ne kadar uyumlular!iyi ki
izmiriliyim..

Gülüstan Karateke Türkol
Iste gercek Izmirlilerrrrr...... Haydee
efelerrrrrrr

Ekrem Bulut Yörür
burası izmir değil burası balıkesir ekilmiş
düğün salonu. oynayanlar da bafad 'ın
kursiyerleridr. izmirle yakından uzaktan alakası
yoktur. balıkesir folklor araştırma derneğinin
senede bi kere düzenlediği yemek
organizasyonundan bi videodur bu . hatta bende
ordaydım

Sevilhan Duras
‎:)))))) ben bunu izmirlilerin harmandalı
niyetine paylaştım çok da güzel oldu hadi
bakalım :))

Halil Ibrahim Selçuk
ha balıkesir,ha başka bir şehir ne fark
eder.oynadıkları oyun harmandalı,takdire değer
helal olsun vallaha,bravo.ayrıca paylaşan
arkadaşa teşekkürler.

Serdar Özsürmeli ⎝⏠⏝⏠⎠
bu videoyu ekleyeni kınıyorum. izmir ile
alakası olmayan bir organizasyon bu. Balıkesir
de Ekilmiş tesislerinde çekilmiş bir video
bu.BAFAT (BALIKESİR FOLKLOR ARAŞTIRMA DERNEĞİ)
nin bir araya geldikleri gecedir düğün falan
değildir izmir hi...ç değildir çalıntı
yapıp koydukları için çok üzüldüm.


Ekrem Bulut Yörür
ayrıca izmirlilerin düğünü yazılmış***a
gelin damat yok ortada :)) bu arada profil
resmimde yukardaki geceden bi kare :) ispat ve
şahitler çook,***a yazılan yanlış, izmir
değil burası , balıkesir!

Sinan Engin Keles
İzmirli değilim. Sadece gördüğüm bir
yanlışı düzeltmek adına gruba üye olup bu
videonun altında yorumumu paylaşmak istedim.
Oynanan oyun harmandalı elbetteki paylaşılması
güzel birşey... Yanlız İzmirlilerin bunu
kendilerine pay biçerek payl...aşmaları hoş
olmamış.. Bir izmir düğünü değil.
BALIKESİRDE yapılmış BAFAT organizasyonu olan
yemekli bir eğlencedir... Grup yöneticilerinin
bu şekilde dikkat çekebileceklerini düşünüp
sevgili İzmirli'leri kandırmalarının da
ayrıyetten hoş olmadığını düşünüyorum
açıkçası... Sonuçta bizler biliyoruz neyin
doğru neyin yanlış olduğunu... Bizim için
değil sevgili İzmirLi'ler için üzücü...
SaygıLarımLa...

Seda Hikmet
Boşuna sahiplenilmesin bence. Bu harmandalı
tamamen yanlış oynanmıştır, ki bu da bu
insanların zaten İzmirli olmalarına imkan
yoktur-bunu gösterir.Harmandalıyı hayatları
boyunca oynamadıkları açıktır çünkü .
Bayanlar erkeklerin hareketlerin...i yapıyor ve
bu da hiç de övünülecek bir şey değil
maalesef yok Balıkesirliler yaptı yok
İzmirliler diye kavga çıkmasına gerek yoktur
teknik olarak düzgün değildir çünkü,
kadınların hareketleri zariftir böyle eğilip
kalkmalar yoktur.Ayrıca eklemeliyim ki 40-75
yaşındaki teyzeler hayatta diz çökerek oynamaz
burdakiler gibi, herkes bilir nasıl oynanması
gerektiğini, bilen insan diz çökerek oynamaz
bayansa, imkansız Egeli olarak hayatta
görmediğim bu durum bu :)

Sinan Engin Keles
Sayın Seda Hikmet... :)Madem ki Balıkesirli ya
da İzmirli tartışması yapmıyorsunuz, ya da
yapılmasına gerek yok diyorsunuz; peki ne diye
"bu oyun tamamen yanlış oynanmıştır; o
yüzden burdaki insanların İzmirli olmasına
imkan yoktur" gibi sö...ylediklerinizle
çelişkiye düşen bir cümle kuruyorsunuz ?
Dikkat ederseniz İzmirli ya da Balıkesirli
tartışması bende yapmadım... Oyunun
doğruluğunu ya da yanlışlığını da
savunmadım... Açıkçası o derece ayrıntılı
bir bilgiye sahip değilim... Fakat şu var ki
ortada bir emek sözkonusu doğruluğu ya da
yanlışlığından öte takdire değer bir emek
sözkonusu... Sonuçta yukarıdaki video da
herhangi bir yarışmadan alınmadı.. :) Bu
derece bir eleştiriye konu olacağını
düşünmüyorum.. :) Benim söylemeye
çalıştığım tek şey burda grup
yöneticilerinin yapmaya çalıştığı şeyin
etik olmadığıdır.. Hem siz sayın izmirliler
hem biz sevgili balıkesirliler, herşeyden öte
orada oyunu oynayan abilerimiz ablalarımız ve
kardeşlerimiz açısından...
Saygılarımla...

Recep Kasap
ege yöresi bambaşka canııım.

Baran Şener
düğün dediğin böyle olur

Müjgan Engin
Teşekkürler sizlerin katkılarınızla Tahrihi
kültürümüz yaşatılıyor ve bizlerde çok
memnun oluyoruz kolay gelsin.

Hayat Sensiz
izmirliyle aydınlıyı ayrıt etmem***a bu
düğün aydında çekildi çünki bende
oradaydım

Binnur Can
supeeeeeeerrrrrrrrrr bayildim ve acayip
gururlandim! haydi bre efeleeeeeeeeer...

Gökhan Acar
arkadaşlar bi tekirdağlı olarak söylüyorum
özkan diye bi arkadaşımla aydın -germencik
teydik arkadaşım bi oynadı kerim oğlu
zeybeğini aydınlılar şaşırdı biz
tekirdağlı olarak iyi oynarız zeybeği :))

Gökhan Acar
süper olmuş***a ;)

Tayyar Oğuz
gerçekten muhteşemm

Aylin Orhan Pulat
kanimiz efelerden geliyorsa biz napalim yahu:)

Ayşe Sarı
HELAL OLSUN KIZLARIMIN DÜĞÜNÜNDE AYNI HARMAN
DALINI AYNEN BÖYLE OYNANMASINI İSTERİM

Yusuf Barak
Ben Tunceliliyim,***a hep Izmir ve Izmirlilere
hayran kalmisimdir,modern ve demokrat
Izmirliler,herzaman Türkiyenin gelecegini
belirlemislerdir....

Ali Bölükbaşı
çok güzel, dalga daga esen efeler

Ayhan Ince
Harikalar gurur duydum.

Kenan Koçal
işte bu olmalı

Burak Aktaşoğlu
Harbi efe'den hepinize tebrikler

Emre Devrek
offf beeee

Berna Çelik
enişte bunların hepsi halk oyn hocası yada
egtm almıs her izmirli bole ayak uydrp
oynayamaz:)

Berna Çelik
***aaa tabıkı bı eskı oyuncu olarak
begendım:)

nilufer akbunar
hakkaten mükemmeldi ben hayranlıkla izledimm

hepkaradeniz
camurdan olsun izmir olsun slm sana hasretini
cektigim sevdam olan sehir efelerrr bayildim
duygularin en guzelini yasadim

Esra Tekin
işte izmir insanı..

Sacit Feruz
canım izmirim

Nurçin Yıldız
COK GÜZEL HEY GiDi EFELER DiYARI HEY

Saadet Ersoy
izmirde işin erkeği kadını yoktur çünkü
herkes efe edasıyla oynamış..

Necla Sucu Dikli
İZMİRLİ OLMAK AYRICALIKTIR

Orhan Erke
aynen öyle

Nehir Gülcan
İNSANIN TÜYLERİ DİKEN DİKEN OLUYOR İZMİRLİ
OLMAKTAN GURUR DUYUYORUM

Nehir Gülcan
MEDENİYETİN BEŞİĞİ

Levent Demirbağ
Kadın erkek farketmez İzMir'Li aFFetmez..

Orkun Meriç
İzmirli süper efe 1 numarası :)

Mehmet Ardıç
hocam gzl miş (...)

Burak Aktaşoğlu
OYNAYANLARA MİNNETTARIM HEPSİ ANLINDAN
ÖPÜLECEK KİŞİLER

Ümit Ay
ben bı kastamonulşu olarak cok beyendım valla
aynı zamanda ıstanbulluyum***a ılk defa bole
bısı gordum tebrık edıorum

Ceren Çobanoğlu
kadın erkek ne kadar uyumlular!iyi ki
izmiriliyim..

Gülüstan Karateke Türkol
Iste gercek Izmirlilerrrrr...... Haydee
efelerrrrrrr

Ekrem Bulut Yörür
burası izmir değil burası balıkesir ekilmiş
düğün salonu. oynayanlar da bafad 'ın
kursiyerleridr. izmirle yakından uzaktan alakası
yoktur. balıkesir folklor araştırma derneğinin
senede bi kere düzenlediği yemek
organizasyonundan bi videodur bu . hatta bende
ordaydım

Sevilhan Duras
‎:)))))) ben bunu izmirlilerin harmandalı
niyetine paylaştım çok da güzel oldu hadi
bakalım :))

Halil Ibrahim Selçuk
ha balıkesir,ha başka bir şehir ne fark
eder.oynadıkları oyun harmandalı,takdire değer
helal olsun vallaha,bravo.ayrıca paylaşan
arkadaşa teşekkürler.

Serdar Özsürmeli
bu videoyu ekleyeni kınıyorum. izmir ile
alakası olmayan bir organizasyon bu. Balıkesir
de Ekilmiş tesislerinde çekilmiş bir video
bu.BAFAT (BALIKESİR FOLKLOR ARAŞTIRMA DERNEĞİ)
nin bir araya geldikleri gecedir düğün falan
değildir izmir hiç değildir çalıntı yapıp
koydukları için çok üzüldüm.

Ekrem Bulut Yörür
ayrıca izmirlilerin düğünü yazılmış***a
gelin damat yok ortada :)) bu arada profil
resmimde yukardaki geceden bi kare :) ispat ve
şahitler çook,***a yazılan yanlış, izmir
değil burası , balıkesir!

Sinan Engin Keles
İzmirli değilim. Sadece gördüğüm bir
yanlışı düzeltmek adına gruba üye olup bu
videonun altında yorumumu paylaşmak istedim.
Oynanan oyun harmandalı elbetteki paylaşılması
güzel birşey... Yanlız İzmirlilerin bunu
kendilerine pay biçerek payl...

Nora Noctum
Boşuna sahiplenilmesin bence. Bu harmandalı
tamamen yanlış oynanmıştır, ki bu da bu
insanların zaten İzmirli olmalarına imkan
yoktur-bunu gösterir.Harmandalıyı hayatları
boyunca oynamadıkları açıktır çünkü .
Bayanlar erkeklerin hareketlerin...

Sinan Engin Keles
Sayın Seda Hikmet... :)Madem ki Balıkesirli ya
da İzmirli tartışması yapmıyorsunuz, ya da
yapılmasına gerek yok diyorsunuz; peki ne diye
"bu oyun tamamen yanlış oynanmıştır; o
yüzden burdaki insanların İzmirli olmasına
imkan yoktur" gibi sö...

Recep Kasap
ege yöresi bambaşka canııım.

Baran Şener
düğün dediğin böyle olur

Müjgan Engin
Teşekkürler sizlerin katkılarınızla Tahrihi
kültürümüz yaşatılıyor ve bizlerde çok
memnun oluyoruz kolay gelsin.

Nilhan Kıyıcı Sarı
süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr​rrrrrrrr

Binnur Can
supeeeeeeerrrrrrrrrr bayildim ve acayip
gururlandim! haydi bre efeleeeeeeeeer...

Gökhan Acar
arkadaşlar bi tekirdağlı olarak söylüyorum
özkan diye bi arkadaşımla aydın -germencik
teydik arkadaşım bi oynadı kerim oğlu
zeybeğini aydınlılar şaşırdı biz
tekirdağlı olarak iyi oynarız zeybeği :))

Gökhan Acar
süper olmuş***a ;)

Aylin Orhan Pulat
kanimiz efelerden geliyorsa biz napalim yahu:)

Ayşe Sarı
HELAL OLSUN KIZLARIMIN DÜĞÜNÜNDE AYNI HARMAN
DALINI AYNEN BÖYLE OYNANMASINI İSTERİM

Yusuf Barak
Ben Tunceliliyim,***a hep Izmir ve Izmirlilere
hayran kalmisimdir,modern ve demokrat
Izmirliler,herzaman Türkiyenin gelecegini
belirlemislerdir....

Ali Bölükbaşı
çok güzel, dalga daga esen efeler

Ayhan Ince
Harikalar gurur duydum.

Kenan Koçal
işte bu olmalı

Burak Aktaşoğlu
Harbi efe'den hepinize tebrikler

Nuri Nuri Devrek
offf beeee

Berna Çelik Çavuş
enişte bunların hepsi halk oyn hocası yada egtm
almıs her izmirli bole ayak uydrp oynayamaz:)

Berna Çelik Çavuş
amaaa tabıkı bı eskı oyuncu olarak begendım:)

Kaan Akbaş
ßelki memleketleri aydındır :) izmirlilerden
iyi oynadıkları kesin ...

Berna Devrim Anarşikızı
BURASI BALIKESİR.... İZMİR DEĞİL, OYNAYANLAR
DA BALIKESİRLİLER ;))

İsminiz
Zavallı İzmirliler . Maalesef burası benim
memleketim Balıkesir Ama olsun biz sizi de
seviyoruz :)))))))

Sende yorum yaz



giriş yap
kayıt ol

Benzer Videolar

#