KILIÇDAROĞLU PKK LIYI SAVUNUYOR

02 Eylül 2010 Perşembe, 03:40

2355 izlenme
0

Yorumlar

Murat Öztürk
darbecilere hayır***a akp ye de hayır...

Osman çardakkol
Dört yanımız sarılmış.. Yokmu adam gibi
adam..

TÜRKİYE İÇİN SON NEFES
VİDEOYU STV Yİ BAZ ALARAK İZLEME,
VİDEODAKİLER GERÇEK. PKK LIYI SAVUNMASINI
YADIRGAMIYORSUN. HİÇ ÖYLE ATATÜRKÇÜYÜM
DİYE GEÇİNMEYİN !!!

TÜRKİYE İÇİN SON NEFES
akp le ilgili videolarda var. eve gidince
araştır da öyle yap yorumunu. Merak etme
yapılan bütün yanlışları görüyoruz. İZLE
SONRA YAZ. TAMAM?

TÜRKİYE İÇİN SON NEFES
Atatürk' ün kurduğu partinin bu şekilde
yönetilmesinden rahatsız olduğum için videoyu
paylaştım. Tehditlerle bir yere varamazsınız
Serpil Hanım. Atatürk' ün kurduğu parti
ama Atatürk yönetmiyor. Bunu bilecek durumda
olmanız gerekiyordu. Hangi partinin yanlışı
varsa yayınlayacağız. Bugün herkes
Atatürkçü***a uygulamalara bakınca ciddi
sorunlar olduğu bir gerçek. Vatansızlık ve
TÜRKİYE İÇİN SON NEFES ismi çelişiyor.
Bugün pkk lılara genel af raporu çıkartmak ne
demektir??

TÜRKİYE İÇİN SON NEFES
Ön yargılı olan bence sizsiniz yalçın
küçük ünde videolarını ekledim görmek
istemiyorsanız siz bilirsiniz. Hakaret okumak
gibi bir niyetim yok.İstersem engellerim,
engellemiyorum. Ne kadar vatansever olduğum
konusuna hiç girmeyelim. Çünkü a...çık ve
net. Neye inanmak istiyorsanız ona inanın.
Ülkemizin gidişatını hiç iyi görmüyorum
bunun parti bazlı değil de insanımızla ilgili
olduğunu düşünüyorum. İnsanlar okumadan,
araştırmadan körü körüne herhangi bir
ideolojiye inanmamalılar. Atatürkçüyüm
diyorsak Atatürk' ün sözlerini baz ve
örnek göstererek bazı şeyleri açıklamalı ve
anlatmalıyız. Yalnız konuyu açıkladığım
halde uzatırsanız engellemek durumunda
kalabilirim ya da siz sayfadan
ayrılabilirsiniz.

Tuncer Çetintürk
ii güzel hoşta bu videolar orataya cıkıncaya
kadar herkes Yalcın kücügün Atatürkçü
oldugunu biliyor ve savunuyordu... şimdi bana yok
ben daha önceden biliyordum felan demeyin...diye
biliyosanız şimdiye kadar nerdeydiniz neden
paylaşmadınız......... bu bilgileri bizimle_?..
eminimki KILIÇTAROGLUda bunları bilmiyordu...
Şimdi çıkmısınız!!!.Ergenekonda okadar
aydının içeri atıldıgı sıralarda yapılan
bi konusmayı sanki KILIÇTAROGLU bunları
biliyorduda buna ragmen küçük denilen serefsizi
savundu gibisinden yayınlayıp konusuyorsunuz ve
ne yapmaya calıstıgı belli diye hitamda
bulunuyorsunuz....Ben ve benim gibi düşünenler
eminim buna sadece güler...***a bişey varki
Kılıçtargoluna elbette bu konu acıldıgında
bi açıklama yapması gerekiyor ve yapacaktırda
acaba o zamanda çıkıp bu propagandaya devam
edecekmisiniz.

Bülent Gürkök
BU MEMLEKETİN ŞU ANDA 3 TEMEL İHTİYACI VAR 1
İNSAN HAKLARI 2 DEMOKRASİ 3 VATANDAŞLIK .VE
BUNUN GİBİ DAHA BİRÇOK SAYAMADIGIM HAKLAR VAR
HAGİSİNİ COGUMUZ BİLİYOR BİLEN LER VAR ELBET
AMA ONLAR ENGELLENİYOR BİZİM VATAN ANLAYIŞIMIZ
DA COK KUVETLİ BERABERLİK OLMASI GEREKLİ
DEĞİLMİ..

Murat Öztürk
beni yanlış anladınız yaptığınız iş
güzel zaten sağıda soluda eleştirmek doğru
olmayanı gösterebilmektir. böyle tarafsız
olduğu sürece sizi destekliyor ve izlemeye devam
ediyorum...

TÜRKİYE İÇİN SON NEFES
Tuncer, ben ve benim gibi düşünenler güler
demişsin de yazdıklarının ne anlama geldiğini
fark edememişsin ! Önce iyi güzel hoşta sonra
nereden çıktı bu video; ne kadar vatanseveriz
öyle???yalçın küçük' ün pkk lı
olduğunu bilmiyordum ve yeni... öğrendim. Yeni
öğrenmiş bulunduğumdan dolayı da
yayınladım. Üstte yazılarımdan propaganda
yaptığımı düşünmek bu sizin vardığınız
sonuçtur***a gerçekle uzaktan ya da yakından
ilgisi bulunmuyor. Hangi parti olursa olsun
ülkemizin birlik ve beraberliğini bozacak
söylemleri yayınlayacağım. Son sorunuza
gelince biliyor ya da bilmiyor madem birini
savunacak araştırma yapması gerekirdi; neden
derseniz hem bazı kesimin Atatürk' ün
kurduğu partide bulunmasından(!) sorgulamadan
kabul ettiği ve kılıçdaroğlunun sakin ve akp
nin yolsuzluklarını ortaya çıkarma nedeniyle
belli bir kesimin dikkatini çekti.
(Atatürk' ün Cumhuriyeti tanıtması
bakımından adının Cumhuriyet Halk Partisi
olması bana çok mantıklı geliyor.) Yeterli bir
cevap verirse neden yayınlayayım ki?! Eğer o
eskidendi şimdi Atatürkçü olduğuna
inanıyorum gibi bir hataya düşerse emin olun
daha sert bir açıklamayla
yayınlayacağım.Propaganda değil bu iyi
tanımlayalım. Atalarımıza ve kendimize layık
yerde bulunmamız için birinin bunları yapması
gerekiyor. Sürü p***olojisiyle bu ülke bir yere
varamaz. Mümkünse chp nin kürt raporuyla ilgili
açıklama yapmasını da sağlayın lütfen.
Kürtçe tv ve pkk lılara genel af raporu
çıkmış. Atatürk' ün siyasi
görüşünü tanımlarsak ayrıştırmaya değil
bütünleştirmeye yönelik olduğunu fark ederiz.
Bu ülkede Atatürk üzerinden yalan yanlış
yapılan yorumlara dur demek adına bugün bu
sayfa mevcut. Atatürk' ün yeri geldiğinde
milletimizin düşüncelerini değiştirip
gerçeğe ve mantıklı duruşa yönelttiğine de
tarih tanık oldu(Kurtuluş Savaşı). Bu ülke
herhangi bir partinin tekelinde olmadığını
anlayın artık. Vatanın bağımsızlığı için
sana bana göre doğrularla hareket edemeyiz.
Milletimiz ne kadar geç fark ederse geleceğimiz
daha fazla tehlikeye giriyor. Zamanı gelince hep
birlikte değerlerimizi koruyacaksak bu ülke
hiçbir partinin tekelinde değil demektir. Bir
öyle bir böyle davranarak insanları
şaşırtmanın bir anlamı yok.

TÜRKİYE İÇİN SON NEFES
Murat Bey arada başka kişilerin yazıları
bulunuyordu ve silindiği için göremediniz. Size
söylemiş olduğum bir yazım yok. Ayrıca
düşünceleriniz için teşekkür ederim.

Tuncer Çetintürk
güzel kardeşim ben ne yazdıgımı yada ne
anlattıgımı çok iyi biliyorum da sanırım sen
bi türlü idrak edemedin...zaten konusma
üslubunda bunun bi belirtisi,yapılan bi hata
varsa koyarsın-yayınlarsın buna bişey
demiyorum***a çıkmıs KILIÇDAROGLU pkklıyı
savunuyor diyemezsın yada diye bilmen için o
şerefsizin pkklı oldugunu Kılıçdaroglunun
bildigini ve ona ragmen söyledigini isbat
edersin!!! şimdi anlayabilmişsindir sanırım
peki bu propaganda degilde nedir_?

Tuncer Çetintürk
yani sen suan cıkmıssın pkklı oldugunu
biliyordu Kılıçdaroglu ona ragmen küçügü
savundumu diyorsun.. ozaman bu şu demek
Kılıçdaroglu=pkklı(diyosun sen)... işte bu
propagandadır!!! bu sadece Kılıçdarogluna
özel bişey degil sen suanda bi çok
...Atatürkçüye bunu diyorsun çünkü bi çogu
küçük içeri alındıgında tepki
gösterdi,tepkinin sebebini akp nin Atatürkün
ilkelerine ve yasalarına sahip çıkmaya calısan
akp tarafından istenmeyen aydınlardı(bu
kadarını bilirsin sanırım)..Yani sen aslında
bu sözleri Kılıçdarogluna değil küçügü
zamanında savunan tüm Atatürkçülere
söylüyorsun,yanlıs mı anlamısım. Gör

TÜRKİYE İÇİN SON NEFES
akp yolsuzluklarıyla ilgili araştırmasını
yalçın küçük için yapsaydı pkk lı
olduğunu bulamaz mıydı?? Elbette ki bulurdu.
Bence oy kaygısında kılıçdaroğlu. Yani
önceden bu olmuş olabilir***a şimdi Kemalist
diye düşünerek oy kaygısıyla savunm...uş
olduğunu düşünüyorum. oysa ki basit bir
internet araştırmasıyla bile küçük ün pkk
yöneticileri kemalist adlı yazısını
bulabilirdi ve bu yazısını 12.10.2008 yılında
yayınlanmış.bu aynı akp lileri başbakanları
için kelle söylemini haklı çıkartmaya
benzedi.

Tuncer Çetintürk
konuyu hala anlayamadın sanırım
kardeş...demişsin ki internette dolasan
kücügün yazısından anlayamazmıydı,sen
anladında 2008de çıkmıs şimdimi söylüyosun
yada bu olay çıkınca birileri aaa 2008 de
böyle bi yazımı var dediler! ki internette
do...lasan bi yazıya bakarak bi insanı
suçlayamazsın... ben ortada suçlu olarak
basını yada habercilik meslegini edinen
kişileri görüyorum.şimdi diyeceksin nerden
cıktı bu, bunu görmek zorda değil.. eger
basın seni bana ne kadar anlatırsa,ben seni
okadar tanırım şuan,eger senin add ile
yaptıgın çalısmalar,seminerlerde
röportajlarda ve verdigin demeçlerde sen ne
kadar Atatürkçü isen ben okadar tanırım seni,
keza arastırmak da onların işidir
aslında.(saygıyla anıyorum bu meslegi
layıkıyla yapanları)... Sordum okadar***a bi
türlü cvp alamadım yine niceliyorum sen
Kücügü şimdiye kadar pkklı olarakmı
biliyordun...baska bi soru daha sence bu kaset
yada cd basının eline şimdimi geçti_?hmm
şimdi ben burdan sunu çıkarırım önce
Küçügü içeri alıp bazı kesimlerin
sansürsüz olarak bazı konusmalarını kayıt
altına alanlar,şimdi o konusmaları yüzüne
vuruyorlar(bence gayet akıllıca)..***a ne
yazıkki bi Atatürkçü arkadasım çıkmıs
(sadece Kılıcdarogluna hitaben değil) tüm
zamanında Kücügü savunan Atatürkçülere
pkklı der gibi konusuyor.bence basit bi oyujn***a
bunun elbette acıklaması yapılacaktır.bence
bizlerin kalbini kırmadan biraz sukunet içinde
bekle istersen, cünkü emin ol bu
konusmalarından pişmanlık duyacaksın..ayrıca
SEHİTLERİMİZE kelle diyenlerin hangi haklı
yanı vardırda sen beni onlara savunan lara
benzetebilebilirsin!!! lütfen tartısırken
seviyeyi koruyalım..

TÜRKİYE İÇİN SON NEFES
Ben küçük ü tanımıyordum araştırdım
öğrendim ! sana diyorum ki madem birini
savunacak araştırma yapması gerekirdi; neden
derseniz hem bazı kesimin Atatürk' ün
kurduğu partide bulunmasından(!) sorgulamadan
kabul ettiği ve kılıçdaroğlunun sak...in ve
akp nin yolsuzluklarını ortaya çıkarma
nedeniyle belli bir kesimin dikkatini çekti.
Birini savunacaksa ve onun dediğiyle KÖRÜ
KÖRÜNE inanan topluluk varsa dikkatli olacak
diyorum. KÖRÜ KÖRÜNE inanmaktan bahsediyorum.
Sen kılıçdaroğlunun bilmediğine emin misin ki
bu kadar savunuyorsun? Nasılmı benzerlik
onlardada ortada açık ve net durum varken
üstünü örtmeye çalışıyorlar ve aynı ciddi
konuda...bütünsel olarak bak konuya.. yani
onlarında seninde haklı yanınız yok. Atatürke
hakaret eden sayfalarını kapatalım dediğimde
sesiniz çıkmaz kılıçdaroğlunun videosunda
sesiniz çokça çıkmaya başladı. Uzamayacak bu
konu Tuncer kardeş. Bu kadar açıklamışım
niyetimizden şüphen varsa bulunmazsın
sayfada.

Tuncer Çetintürk
sen kimsin ve nerden biliyorsun benim sesimin
çıkmadıgını benim görebildigim
su,tartısmaya gelemeyen bildiklerini dogru kabul
eden bunun tersini düşünenlere saygı duymayan
ve onlara hakaret edip susmalarını saglamaya
calısan.kendine Atatür...kçü diyen***a
Atatürkü ve onun kurdugu partiyi kirletmeye
calısanların oyununa piyonluk eden ve belki
Atatürkün izinde giden***a Atatürk'ü
kullanarak rant elde edenleri bi türlü görmeyen
bunun yerine Atatürk'ün partisine sahip
çıkanları suçlayan birisin... ve ben sana
gelmiş tarihin tekrardan ibaret oldugunu
anlatmaya calısıyorum sanırım... ozaman dön
bak tarihe AHMET TANER KIŞLALI cumhuriyet köşe
yazısında AZİZ NESİNDEN(sözde
aydın),DEMİRELDEN bahsediyor... birileri hala
Atatürkün adıyla ülkeyi yönetip onun izlerini
silmeye calısıyor ve sende cıkmıssın bana,yok
bunu Atatürk'ün degerlerini korumaya
calısan chp yaptı diyosun bende diyorum ki fazla
degil yakın tarihe bak hangi yasalar anayasa
mahkemesine gitmiş ve bunları kim
***ürmüş... madem bu insanlar öyle
Atatürkçü degil ozaman ne işleri vardı
Mahkemelerde felan bi çok siyasetçi için niye
susmadılar haaa***a yok dedim ya tarihin tekrar
ettigini***a bu tür olayların geçmişte
yasandıgını bilmeyen birine oturup sil bastan
tarihimi anlatacam... k bakma kardeş kendin
ögrenmen gerek***a bu grubun ismini tasımayı
hak etmiyorsun emin ol!!! yapabildigin tek şey
video paylaşmak sanırım önce konusmayı
saygıyı ögren, sonra bi ara sana bildiklermi
anlatayım benden bu kadar, senle daha konusmak
zaman kaybı olur benim için !!!

Murat Öztürk
tuncer arkadaşım chp murat karayalçının da
mı pkk mitingine yıllar önce hep li olarak
katıldığını bilmiyordu da geçen yıl ankara
belediye başk lığına aday gösterdi... bu
nasıl ATATÜRKÇÜLÜK... HADİ SEN BEN
VATANDAŞIZ BİLEMEYEBİLİRİZ AMA ONLAR
YILLARDIR SİYASETİN İÇİNDELER neyin ne
olduğunu çok iyi biliyorlar... bizim sadece
yapmamız gereken körü körüne ne sağa ne
sola inanmamamız... bize gerçek manada ekmek
sağlıyacak birilerini getirmeliyiz... onu da ben
şuan pek göremiyorum... kusura bakma yorumunuza
katıldığım için...

Murat Öztürk
tarafsız olduğu sürece sizi desteklemeye ve
izlemeye devam...

TÜRKİYE İÇİN SON NEFES
Bak tuncer kardeş sana üstte de yazdım***a
hala anlayamamışsın sürekli aynı şeyleri
tekrar ettiriyorsun bana...1. ben saygı duymayan
biri olsaydım bu kadar açıklamazdım.2.
Atatürk kurdu partiyi diye o yönetmiyor değil
ki sana örneklerde ver...dim. Bunları BEN
söylüyorsam birileri buna dur desin diyedir.
Gerçekleri görelim diyedir. Atatürkün
değerlerine sahip çıkmak kürtçe tv ye onay
vermek değildir ya da genel af raporu değildir!
Buradan da hangi sonucu elde ediyoruz: körü
körüne kabul etmeyi? Atatürk' ün kurduğu
partinin bunlarla anılmasına sevindiğimi
zannediyorsan yanılıyorsun***a bir gerçek daha
var ki Atatürk yönetmiyor. Partili sisteme
geçişte ve Cumhuriyetin tanıtılmasında katkı
sağlaması için o ismi almıştır.3.
Gerçekleri söylüyorum diye seninle aynı
fikirde değilim diye düşüncelerini
kanıksamamı bekliyorsun ve senin yaptığın
SAYGI oluyor öyle mi? yanlışa yanlış demek
saygısızlık olmuş.4. Atatürkçülük
yanlışa yanlış, doğruya doğru demeyi
gerektirir.5. Üstte de kaç kez yazdım.
Yanlışlardan ders çıkartarak asıl olması
gerektiği çizgiye varabilir. Amaç bu. Ancak bu
şekilde milletimiz kalkınabilir ve
gelişebilir.6. Anlaşamamızın en temel nedeni
senin oy kaygısı yaşadığını benim ise milli
siyaset***acına bağlıyorum.

Murat Öztürk
yönetici arkadaş ence bu kadr yorulmna değmez
bende bir iki şey yazdım umarım
anlamıştır... biliyorum sen sorumluluk
duygusuyla birşeyler ispatlamaya çalışıyorsun
ama bence çok fazla uğraşmaya değmez
tarafsızlığını anlayan anlar... izlemeye
devam...

Tuncer Çetintürk
yok Murat ne kusuru elbette katılacaksın..
konusmayı ve tartısmayı biliyorsan çok daha
iyi olur ..haklısın chp nin çok dengesiz
insanları çok dengesiz işlere verdiginin ben
zzaten biliyorum...ama dönem farklı bastaki suan
için öyle sıradan ...bi insan degil elbette
parti içinde kurul içinde olacak böyleleri bu
her partide var... öyleki ordunun polisin hatta
mahkemelerde (tarafsız olacaklarına yeminliler
sözde) bile var.bunu tartışıyoruz.. ricam
konusmaları en basıdan okuman.. bu arada
yönetici ben sözlerimi senin için bitirdim.ama
işini layıkıyla yapamadıgını,bu iş için
uygun olmadıgı düşüyorum belirtmek
isterim

TÜRKİYE İÇİN SON NEFES
Tuncer biz hepsini yayınlıyoruz da sen görmek
istediğini görüyorsun. Sen ne kadar bilirsen
bil, senin bildiğin karşıdakinin anladığı
kadardır. Hz. Mevlana... Evet, tekrar baştan
okuyun !Teşekkür ederim Murat, elimizden
geldiğince doğru yönl...endirmeye
çalışıyoruz.

Murat Öztürk
arkadaşlar ben her ikinizinde iyi niyetli
birşeyler tartışmaya çalıştığınıza
inanıyorum...***a başında yanlış anlaşmış
olabilirsiniz... ben bu sayfada sizin gibi
dürüst ve seviyeli tartışanların da hep
olmasını ve yaşanan siyasi gerçeklerim...izi
beraberce tartışarak izlemeyi istiyorum...
birbirimizin hakkına saygı duyarak... bende
birkaç ay öncesinde taraflı olduğunu
düşündüğüm için yöneticiyle
tartışmıştım,hatta TÜRKİYE için son nefes
adına yakışmıyor demiştim.***a şimdiler de
hem akp hem chp hakkında eleştirel görüntü
yayımladığını gördüğüm için daha
inandırıcı geliyor ve bu da benim hoşuma
gidiyor... etrafımda iyi niyetli arkadaşlar
görmek güzel... : )) iyi günler sizinle olsun
HOŞÇAKALIN ARKADAŞLAR!!....

volkan vlkn
Yaaa siz ne kadar cahil ve yobaz insanlarsınız,
yalçın küçük abdullah öcalanı ve
kürdistanı savunduğu için tutuklanmadıki,
kılıçdaroğlu o tutuklanmamalı demiyorki,
sadece haklı gerekçelerle tutuklanmadı diyor,
yani makul şüphe yok diyor, valla sizin gibiler
yüzünden insanlar dinlerinden,
insanlıklarından, hayatlarından bıkıyor, çok
karanlık yüreğiniz çok... Sizin gibileri
allaha havale ediyorum dicam***a o bile başa
edemez sizinle....

TÜRKİYE İÇİN SON NEFES
VİDEOYU STV Yİ BAZ ALARAK İZLEME,
VİDEODAKİLER GERÇEK. PKK LIYI SAVUNMASINI
YADIRGAMIYORSUN. HİÇ ÖYLE ATATÜRKÇÜYÜM
DİYE GEÇİNMEYİN !!!

Kemalist
Bu videoda Kılıçdaroğlu, \"kimse bize Yalçın
Küçük\'ün haklı bir gerekçeyle
tutuklandığını söyleyemez\" demiş.Akp
yandaşı medyada bunu almış çevirmiş
Kılıçdaroğlu Yalçın Küçük ün
kefilliğini yapıyor haline getirmiş.Halbuki
Kılıçdaroğlu Yalçın Küçük ün
tutuklanmasının doğru gerekçelerle
olmadığnı söylemiş.O nederse doğrudur, ben
onun arkasındayım dememiş. Medyanında
çarpıtmalarıyla sizin gibi cahil insanlar ne
güzelde taraf alıyor.

Yorum Ekle

KILIÇDAROĞLU PKK LIYI SAVUNUYOR02:32
6 ay önce
2344 izlenme
KILIÇDAROĞLU , ERGENEKON VE PKK07:00
6 ay önce
878 izlenme
masonluk-pkk04:11
6 ay önce
1041 izlenme
İSRAİL VE PKK13:37
6 ay önce
1312 izlenme
İşte PKK-Ergenekon ilişkisi05:09
6 ay önce
913 izlenme
başbuğ PKK_ YA AYAR VERİYOR..01:58
7 ay önce
1564 izlenme
CHP-PKK BAĞLANTISI (VARAN 4)08:47
6 ay önce
1246 izlenme
ÇYDD'DEN PKK MİLİTANLARINA BURS04:05
6 ay önce
646 izlenme
PKK, ASALA'nın devamı mıdır?00:59
6 ay önce
767 izlenme
PKK NIN ÖZEL HAREKAT KORKUSU01:53
6 ay önce
2522 izlenme
PKK'NIN REFERANDUM OYUNU [HQ]05:39
6 ay önce
705 izlenme
Eylem Yapmış PKK Piçleri [HQ]04:10
6 ay önce
4109 izlenme
Gerçek Pkk Operasyonu 14 Leş05:17
6 ay önce
3399 izlenme
İnanılmaz Yetenek. Beat Box07:00
6 yil önce
585 izlenme
Anayasa Değişikliği-10 [HQ]00:54
6 yil önce
1124 izlenme
KILIÇDAROĞLU PKK LIYI SAVUNUYOR02:32
6 yil önce
2356 izlenme
Bmw Power Tavuk xD00:24
6 yil önce
483 izlenme