M.Akif Ersoy - Çanakkele Şiiri

28 Ocak 2010 Perşembe, 11:10

1429 izlenme
0

Yorumlar

Oğuzhan Er
Diyecek hiçbirşey yok!..

Hilal Gürsoy
ezbere okudqum bi şiir...süper ötesi bir
şiir..!!!! 3,5 sayfa ezberlemek zor oldu
ama...onur verici bi duyqu

Gamze Hayrioğlu
soran oldu mu?

Fehmi Tuna
aynen *** :D

Ceray Abdullah
ihihi:D

Hamit Bingül
╔======================╗║ BUTUN
ARKADASLARINI DAVET ET
║╚======================╝süperrrr

Emre Akbulut
seda neyi istiyon:))

-'qeRem Er
Ne isticek her Kadının istediqini .)

Merve Büyüten
╔======================╗║ BUTUN
ARKADASLARINI DAVET ET
║╚======================╝süperrrr

ﺕﺕ Zeynep Aybar ﺕﺕ
aHa Bi qaşaR dHa !! ...

Saliha Ermiş
haklısın zeynepçim

Sude Naz
Facebookta Arkadaş Edin*** Yardımcı
Olurmusunuz :S

Isa Okatan
bunlar kasarsa bende tost makinası kasarın sonu
tost makinası merak etmeyin

ﺕﺕ Zeynep Aybar ﺕﺕ
:D:D qwqqwww

ﺕﺕ Zeynep Aybar ﺕﺕ
hayRanıyım we dawT eddim xDD

ﺕﺕ Zeynep Aybar ﺕﺕ
seDa soYadın ısTıyorrr Mu ? :D

Zülfikar Ali Baysal
vay bea harika

Tuba Kara
ya su sahte profıllere su resımlerı koydukları
anlamıyormu bu erkekler o resımdekılerı gercek
sanıpta eklemıyordurlar heralde yanı aklı
olmayan ınanır ancak okadar guzel olsalar baska
resımlerle profıl acıp ekleyın demezler
heralde yazık emınım coguda erkektır bu
profıllerı acanlar

-'qeRem Er
Harika oLan ne Kızmı , Video mu ?

Mustafa Uygun
ALLAH rahmet eylesin güzel insan

Furkan Çakır
of çok güzelll

Handan Majestik
benı eklleinn

Ilayda Zeynep Tükenmez
çok güzel bi şiir

Murat Doğan
geçmişini bilmeyen geleceğine sayğı duyamaz

Murat Doğan
topraklara yazıldı kan ile
destanlarımız,omuzlarda mermi taşıdı,yiğit
yürekli ***arımız,her karış
toprağında,ayyıldızlı
bayrağımız,dalgalanıyor,şafaklarda
dalgalanıyor,semalarda bayrağımız,arkadaşlar
manşet gazetesinde salı günü görürsün.üz
devamını kalanı orda tamamlayacam

'Çetin Köse
ACİLLLLL !!!! 9 eylül üniversitesi hastanesi
çocuk bölümünde yatan, 3 aylık bebek için O
Rh (-) NEGATİF kana ihtiyaç vardır. Karaciğer
nakli yapılacak. İrt Tel= 0532 337 65 52 0532
337 65 52 / 0532 337 65 52 0532 337 65 52 –
Babası Enver Süzen... duvarınızda
paylaşabilirmisiniz?ameliyatı cuma gunuydu kan
bulunamadıgı için yapılamadı..aynen başka
yorumdan kopyalayıp yapıştırın

Ahmet Bozkurt
ACİLLLLL !!!! 9 eylül üniversitesi hastanesi
çocuk bölümünde yatan, 3 aylık bebek için O
Rh (-) NEGATİF kana ihtiyaç vardır. Karaciğer
nakli yapılacak. İrt Tel= 0532 337 65 52 0532
337 65 52 / 0532 337 65 52 0532 337 65 52 –
Babası Enver Süzen... duvarınızda
paylaşabilirmisiniz?ameliyatı cuma gunuydu kan
bulunamadıgı için yapılamadı..KPYALAYIN
YAPIŞTIRIN BASKA YORUMLARA LÜTFEN COOK
ACİLarkadaşlar payklasalımm 3 aylık bebk var
ucunda belki kurtarabilirzzzz!!!

Hafize Türk
çoh güzellll dinle dinle bıkmadım

Ahmet Bostan
arkadaşlar facekolik 2 açılmıştır bekleriz

Onur Arslan
ulan böle bi şeyde nele yazmışınız

Onur Arslan
he bide fotomontaj var :D

DenqeSiz Emojuq Aksu
of ***ıdıldım ekleyin arkadaşlar ***ıldım
:(

Oğul Can Güngör
Tüm Şehitlerimizin Anısına

Rauf Tuna Özgen
o şehitler unutulmadı atam***a vatan çeşit
çeşit berbat işeyaramaz partilerin bir de senin
yerine gelenlere bak ordan atam senin
kurtadığın vatana yakışıyormu bak.....

Murat Ateş
mükemmel

Oğuzhan Er
Diyecek hiçbirşey yok!..

Hilal Gürsoy
ezbere okudqum bi şiir...süper ötesi bir
şiir..!!!! 3,5 sayfa ezberlemek zor oldu
ama...onur verici bi duyqu

Gamze Hayroviĉ
soran oldu mu?

Fehmi Tuna
aynen *** :D

Ceray Abdullah
ihihi:D

Hamit Bingül
╔======================╗║ BUTUN
ARKADASLARINI DAVET ET
║╚======================╝süperrrr

Emre Akbulut
seda neyi istiyon:))

Kerem Er
Ne isticek her Kadının istediqini .)

MéRwe ßüyüTén
╔======================╗║ BUTUN
ARKADASLARINI DAVET ET
║╚======================╝süperrrr

Zeynep Aybar
aHa Bi qaşaR dHa !! ...

Sude Naz
Facebookta Arkadaş Edin*** Yardımcı
Olurmusunuz :S

Isa Okatan
bunlar kasarsa bende tost makinası kasarın sonu
tost makinası merak etmeyin

Zeynep Aybar
‎:D:D qwqqwww

Zeynep Aybar
hayRanıyım we dawT eddim xDD

Zeynep Aybar
seDa soYadın ısTıyorrr Mu ? :D

Zülfikar Ali Baysal
vay bea harika

Nazan Ceylan
harika

Kerem Er
Harika oLan ne Kızmı , Video mu ?

Mustafa Uygun
ALLAH rahmet eylesin güzel insan

Furkan Çakır
of çok güzelll

Handan Majestik
benı eklleinn

Ilayda Zeynep Tükenmez
çok güzel bi şiir

Ahmet BozKurt
ACİLLLLL !!!! 9 eylül üniversitesi hastanesi
çocuk bölümünde yatan, 3 aylık bebek için O
Rh (-) NEGATİF kana ihtiyaç vardır. Karaciğer
nakli yapılacak. İrt Tel= 0532 337 65 52 0532
337 65 52 / 0532 337 65 52 0532 337 65 52 –
Babası Enver Sü...

Hafize Türk
çoh güzellll dinle dinle bıkmadım

Onur Arslan
ulan böle bi şeyde nele yazmışınız

Onur Arslan
he bide fotomontaj var :D

DenqeSiz Emojuq
of ***ıdıldım ekleyin arkadaşlar ***ıldım
:(

Mehmet Neden
çok güzelmiş

Yaşamın Kıyısında
harika

Yaşamın Kıyısında
Tüm Şehitlerimizin Anısına

Rauf Tuna Özgen
o şehitler unutulmadı atam***a vatan çeşit
çeşit berbat işeyaramaz partilerin bir de senin
yerine gelenlere bak ordan atam senin
kurtadığın vatana yakışıyormu bak.....

Yorum Ekle

M.Akif Ersoy - Çanakkele Şiiri06:40
7 ay önce
1422 izlenme
'' Tükürün - M. Akif Ersoy ''03:16
6 ay önce
1034 izlenme
Bülbül - Mehmed Akif Ersoy07:00
6 ay önce
806 izlenme
Mehmet Akif Ersoy [HQ]12:45
6 ay önce
1522 izlenme
Mehmet Akif Ersoy - Necit Çölleri02:55
6 ay önce
1461 izlenme
Mehmet Akif Ersoy' un Hayatı08:15
4 ay önce
1995 izlenme
Mehmet Akif ERSOY'un Hayatı..04:39
6 ay önce
8710 izlenme
M.A.ersoy un Müslüman  yorumu.10:00
6 ay önce
523 izlenme
AGORA MEYHANESİ-AKİF OKTAY07:49
7 ay önce
2937 izlenme
Akif Oktay--Cezmi Ersöz05:28
6 ay önce
715 izlenme
Akif Okudan ile SALSA00:51
5 ay önce
864 izlenme
Naat Şiiri07:27
6 ay önce
1802 izlenme
Püskevit Şiiri02:08
5 ay önce
1674 izlenme
HALEPÇE ŞİİRİ02:24
6 ay önce
2203 izlenme
HOŞGELDİN _şiiri_04:07
6 ay önce
2171 izlenme
Tugay şiiri02:30
5 ay önce
944 izlenme
urfa şiiri03:05
6 ay önce
3541 izlenme
MEHMETÇİK ŞİİRİ..!02:34
6 ay önce
3128 izlenme
Boyabat Şiiri03:42
6 ay önce
1972 izlenme
Akif Öz - Umut (Beste Kategorisi)04:10
5 ay önce
591 izlenme
Akif Sadıqov & Ana qəlbi [HQ]04:04
6 ay önce
688 izlenme
Bülent Ersoy - Biz Ayrılamayız03:51
6 ay önce
3981 izlenme
bülent ersoy-canimsin06:12
5 ay önce
2048 izlenme
BÜLENT ERSOY - geceler04:03
6 ay önce
3073 izlenme
Bülent Ersoy - Geceler [HQ]04:02
6 ay önce
3631 izlenme
Bülent Ersoy - Gel [HQ]05:33
5 ay önce
1901 izlenme
Bülent ERSOY-Gülüm07:07
6 ay önce
1963 izlenme
Bülent Ersoy-Hatıram Olsun07:19
6 ay önce
2937 izlenme
M.Akif Ersoy - Çanakkele Şiiri06:40
7 yil önce
1428 izlenme