Mesut Salman - Köylü Kızı


3445

23 Temmuz 2010 Cuma, 14:23 tarihinde yüklendi

Bu videoya yapılan yorumlar

Mesut Salman - Köylü Kızı 10 / 10 79 kullanıcı yorumu.
Zehra Salman
aheyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Zehra Salman
köylü
kızııııııııııııııııııııııı
ııııı abowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.

Ersin Çınar
süper ya başka söz yok?

Esat Emrah Sert
al senin olsun bu türkü !!!:)))))cansu!!!

Zehra Salman
helallllllllllllllllllllllllll sana
asarlıııııııııııııııııııııı
ıııııııııııı mesutttttttttttttt.

Elife Kalıp
helal ki helal

Özen Oya
‎:)) çok güsel..

Yılmaz Kutlu
nede olsa malatya yöresine ait...tabiki tek
kelimeyle süperrrrr.....

Cansu Yildirim
saol emrahh:)

Artemis Akıncı
gurur duyuyorum arguvan türkülerimizle...

Elif Canan Görgülü
way bee ben aklıma geldim köyümü özledim
ailemi özledim inş okuyup bir yere gelirizde
köyüme bir faydam olur pazarcık ewri köyü
hepinizi çok özledim..............

Fuat Atak
o köylükızı yaktın beniulen nediyeyim gelde
icme güzel parca yayınladıgınız icin
teşekürler yaralarım tazelendi***a olsun
unutmak kolaydegil

Bektaş Ulusoy
allahına kurban bu seslere turkiyenin ve
türkü dostlarının ihtiyacı var

Nihal Yıldıran
malatya havası bi başka oluyor
yaa..memleketimmmmm

Önder Temiz
arguvan havasi harika

Erkan Köylü
can can

Erkan Köylü
gelde içme arkadaş

Erkan Köylü
şeppik şeppik:))))

Burcu Kayapınar
yorumda seste güzel...ama bunun dışında
hemşerim olması desteklemem için yeter

Burcu Aleevv
rica ederim cansu bacım:):)

Erkan Köylü
SİVASTAN HERKEZE SLMLAR

Fatoş Aydın Doğan
süper türlü harika yorum tüm türkü dostu
arkadaşlara gelsin malatyamın türküleri mest
ediyi adamı

Yılmaz Kutlu
hemşerim süpersin...:)

Fatoş Güler
hımm....

Kasım Çetin
içim açıldı vala teşekürler

Ayla Kaya
off yaaaaa çok güzel yorumlamış

Sezai Yüksel
helal olsun dayı....

Murat Kılıç
çok güzel olmuş canlarım benim

Aliihsan Akpınar
nası olcez

Ali Taşgıran
olsunda malatyalı olsun:)))))

Yılmaz Pehlivan
slm ben bır tokatlı olarak arguvan turkulerıne
bayılıyorum mesut kardesı uzun zamandır
yubube takıp edıyorum fecebokda gormekte cok
guzel ve super tanıyan arkadas varsa nerede
oldugunu istambula bır yerde cıkıyormu bılen
lereduyurulur bır gun canlı dınlemek isterim
kun cu super bır ses tesekurler

Burcu Özdemir
offfffffffffffffffffffff
offffffffffffffffff......

Fuat Yılmaz
bu türkü bana yollayabilecek olan var mı ?
grubun sahibi bana yollayabilirmisin

Keramettin Kütahya
offffffffffffkı ne offffya

Rıza Bal
YAHTIN BENİ KÖYLÜ
KIZIIIIII.:::::>OOOOFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF....E
MEĞİNE YÜREGİNE SALIK KARDEŞ

uğurcan özcan
gardaşım yüreğine sağlık .elbise giymesin
bilmez utanmaktan yüzü gülmez nasıl sevdiğimi
bilmez yaktı beni ataşıynan

nebi özcan SİVASLI
TÜM YEZİTLER DEĞERİMİZİ ANLASIN

RIZA ÇETİNKAYA
ALLAHINA KURBAN KÖYLÜ KIZI

Ersin Çınar
süper ya başka söz yok?

Esat Emrah Sert
al senin olsun bu türkü !!!:)))))cansu!!!

Zehra Salman
helallllllllllllllllllllll​llll sana
asarlııııııııııııııııııııı
203;ıııııııııııııı
mesutttttttttttttt.

Elife Kalıp
helal ki helal

Oya Özen
‎:)) çok güsel..

Yılmaz Kutlu
nede olsa malatya yöresine ait...tabiki tek
kelimeyle süperrrrr.....

Cansu Yildirim
saol emrahh:)

Artemis Akıncı
gurur duyuyorum arguvan türkülerimizle...

Elif Canan Görgülü
way bee ben aklıma geldim köyümü özledim
ailemi özledim inş okuyup bir yere gelirizde
köyüme bir faydam olur pazarcık ewri köyü
hepinizi çok özledim..............

Fuat Atak
o köylükızı yaktın beniulen nediyeyim gelde
icme güzel parca yayınladıgınız icin
teşekürler yaralarım tazelendi***a olsun
unutmak kolaydegil

Bektaş Ulusoy
allahına kurban bu seslere turkiyenin ve türkü
dostlarının ihtiyacı var

Nihal Yıldıran
malatya havası bi başka oluyor
yaa..memleketimmmmm

Mürüvvet Alca Köken
çok güzelll:)

Önder Temiz
arguvan havasi harika

Gökhan Toy
süperrr

Erkan Köylü
can can

Erkan Köylü
gelde içme arkadaş

Erkan Köylü
şeppik şeppik:))))

Burcu Kayapınar
yorumda seste güzel...ama bunun dışında
hemşerim olması desteklemem için yeter

Burcu Aleevv
rica ederim cansu bacım:):)

Erkan Köylü
SİVASTAN HERKEZE SLMLAR

Fatoş Aydın Doğan
süper türlü harika yorum tüm türkü dostu
arkadaşlara gelsin malatyamın türküleri mest
ediyi adamı

Yılmaz Kutlu
hemşerim süpersin...:)

Fatoş Güler
hımm....

Kasım Çetin
içim açıldı vala teşekürler

Canbazzade Mahmut
harika bir yorum....

Ayla Kaya
off yaaaaa çok güzel yorumlamış

Sezai Yüksel
helal olsun dayı....

Cuma çalışkan
çok güzel

Murat Kılıç
çok güzel olmuş canlarım benim

Aliihsan Akpınar
nası olcez

Ali Taşgıran
olsunda malatyalı olsun:)))))

Yılmaz Pehlivan
slm ben bır tokatlı olarak arguvan turkulerıne
bayılıyorum mesut kardesı uzun zamandır
yubube takıp edıyorum fecebokda gormekte cok
guzel ve super tanıyan arkadas varsa nerede
oldugunu istambula bır yerde cıkıyormu bılen
lereduyurulur bır gun canlı dınlemek isterim
kun cu super bır ses tesekurler

Burcu Özdemir
offfffffffffffffffffffff
offffffffffffffffff......

Fuat Yılmaz
bu türkü bana yollayabilecek olan var mı ?
grubun sahibi bana yollayabilirmisin

Keramettin Kütahya
offffffffffffkı ne offffya

Bayram Çelik
ağzına yüreğine sağlık

Rıza Bal
YAHTIN BENİ KÖYLÜ
KIZIIIIII.:::::>OOOOFFFFFF​FFFFFFFFFFFFFF
FF....EMEĞİN​E YÜREGİNE SALIK KARDEŞ

Ağa Özaslan
GELDE SEVME SEVMEDEN YAŞAMOLURMU SÜPER
YORUMMMMMMMMMMM

'ibrahim Kzc'
wayyyyyyy sen neymişsin be abi süper okumuşsun
ağzına sağlık

Ilhan Gençer
supersin be usta

Sende yorum yaz



giriş yap
kayıt ol

Benzer Videolar

#