Mustafa İSLAMOĞLU / Kısa Sureler Tefsiri (İhlas Suresi) 1/... [HQ]

04 Ekim 2010 Pazartesi, 13:35

3398 izlenme
0

Yorumlar

Ferhat Toka
Eyvallah abi. Allah razı olsun...

Emin Genç
senden de kardeşim..

Burçin Kara
Allah razzı olsun kocaman yürekli kardeşim...

Fatih Karadağ
emin kardeşim 6.41 de dondu videoda sorun mu
var?

Emin Genç
bakıyorum

Emin Genç
abim şuanda aynı linkten farklı bi sayfadan
dinliyorum.. 16. dakikadayım.. bi ***ıntı yok
yeniden bakarsan sevinirim..

Adnan Aydın
MUSTAFA HOCAM DERKİ: KULLANDIĞINIZ TELEFONUN
HAKKI VAR,ŞAHSİ MESELERİNİZ İÇİN
KULLANIYORSUNUZ EN AZ ONUN KADAR ALLAH İÇİN DE
TELEFONUNUZU KULLANMANIZ GEREKİYOR.KARDEŞ SEN
BİLGİSAYARIN,İNTERNETİN HAKKINI VERİYORSUN
ALLAH KABUL ETSİN ÇALIŞM...ALARINI...

Emin Genç
İnsallah abim.. Çok Güzel demiş hocam,
kesinlikle öyledir.

Fatih Karadağ
tamam kardeşim sorun bendeymiş..video normal..
Allah razı olsun

Emin Genç
Senden de inş.

Esma Nur
Allah razi olsun kardesim

Huriye Nur
ALLAH RAZI OLSUN KARDEŞİM

Sevdalı Güller
allah razı olsun abiciğim sen sana yakışanı
yaptın

Emin Genç
estf. Allah sizden de razı olsun.İnsallah kısa
zamanda tefsir derslerinin tamamını sunmaya
başlayacağım.. Vesselam.

Ferhat Toka
Bu konuda yardımcı olabilirm sana abi :)

Emin Genç
sevinirim. fakat hilal logolu videoları
paylaşmaya izin çıktı :)

Sevdalı Güller
inşallah rabbim yardımcın olsun

Ferhat Toka
O zaman başka şekilde yardım ederim abi

Emin Genç
Ecmain...

Emin Genç
konuşuruz yarın ozaman insallah :)

Esma Aydoğdu
pekı sen senın kusurların senın günahların
onları yaradan bu kulumun şu kusuru var şu
günahi var dıyormu hesap gününe
saklıyor.birde artık insanların gözlerı
açıldı her denılenın peşınden gıtmıyor
bizimde gözlemlerımız hıssedıslerımız
insanlara ***ız edısımiz okuyuşumuz
arastırmalarımız var bizlerde iyiyi kötüyü
ayır edebilecek kadar şuurlu insanlarız biz
hocamızdan razıyız allata razıdır ınşallah
abdullah ÇESITLİ BEY

Muhammed Enes Ikbal
allah razı olsun biricik rabbbim bizi vahiy ile
aydınlatsın:)

Tahsin Polat
yada kıymetli hocamızın tabiriyle yamuk bakan
doğru göremez birde azeri bir ata sözü yel
gayadan ne aparabiler eyvallah

Adnan Aydın
ALLAHIN SELAMI ÜZERİNE OLSUN SALİH DİNER
KARDEŞ..."Kendini bilmez kimseler
kendilerine laf attıklarında (incitmeksizin)
'selam!' derler (geçerler)"
(Furkan, 25/63)

Esma Aydoğdu
elif kardeş bunlara cevap vermek boşa zaman
geçırmektır bunlar gerceyın pesınde deyıller

Emin Genç
laf yetiştirmek KENDİNİZİ YORMAK ZORUNDA
değilsiniz. vesselam.

Yorum Ekle

MUSTAFA İSLAMOĞLU ANNE ŞİİRİ02:19
6 ay önce
5609 izlenme
MUSTAFA İSLAMOĞLU-LAİSİZM06:49
6 ay önce
1414 izlenme
Zaman - Mustafa İslamoğlu03:32
6 ay önce
967 izlenme
Zülkarneyn - Mustafa İslamoğlu03:37
6 ay önce
1798 izlenme
mustafa ismail kassas suresi08:38
7 ay önce
1014 izlenme
Ağıt ve raks (mustafa islamoğlu)02:44
6 ay önce
1599 izlenme
İSLAMOĞLU03:50
6 ay önce
850 izlenme
ADİYAT SURESİ 1-607:00
7 ay önce
899 izlenme
Yasin Suresi 1. sayfa03:29
7 ay önce
13839 izlenme
THe PoLiCe - MoToSiKLeT23/MoTo2305:46
6 yil önce
427 izlenme
Rihanna & T.I. - Live Your Life05:30
6 yil önce
691 izlenme