Mustafa Yıldızdoğan - Kim Ne Bilsin


1487

15 Ekim 2010 Cuma, 20:56 tarihinde yüklendi

Bu videoya yapılan yorumlar

Mustafa Yıldızdoğan - Kim Ne Bilsin 10 / 10 47 kullanıcı yorumu.
Hüseyin Akdağ
Agzına saglık mustafa abi ya helal olsun sana.

Mehmet Patoğlu
Ey benim okuyup araştırmayan halkım,1-
Şehidinize hakaret ettim, anlamadınız....2-
Ermeni, Yahudi demeden ülke varlıklarını
sattıp,egemenliğimizi devrettim,
anlamadınız.3- Kendi ülkemi bölen projenin Eş
Başkanı'yım
dedim,anlamadınız..........4- Erbakan bile
"AKP' yi siyonistler kurdurdu" dedi
ki doğru,anlamadınız.5- Türkiye'yi
katmerli bir borcun altına soktum, toprakları
sattım,anlamadınız.6- Barzani ve Talabani ile
kolkola girip kendi askerimizi dışladım,
anlamadınız.7- Din, müslümanlık,islam dedik 4
yıl boyunca rekor sayıda kilise açtırdım, bu
nasıl müslümanlık demediniz ve yine
anlamadınız.8- Ogluma acık acık gemi aldım,
alenen 4 senede onu da trılyoner yaptım
anlamadınız.9- Malıye bakanıyla elele verıp
yedı sulalemıze yetecek paraları ***urduk
anlamadınız.10- Teroristbasına sayın dedim
anlamadınız.11- Ulkeyi en yuksek faizle
borçlandırdım anlamadınız.12- 2002 dekı
secım oncesi dokunulmazlıkları kaldıracam diye
yalan soyleyıp sonra bı daha lafını bıle
etmedım anlamadınız.13- Derdini söyleyen
vatandaşa ...iktir çektim anlamadınız.
Üstüne üstlük bütün bunları tembel
muhalefette size iyi anlatmayınca sandıktan
hooop ben çıktım. Şimdi bir 5 yıl daha
sizleri ben sevmeyim de kimler sevsin. Bu 5 yılda
da yapacagımı yaparım, ondan sonra ister seeeç
ister seçme. Nasıl olsa kalkıp yüzünüze
sövsem yine %30 alırım .buna oy veren , o
verdıgı oyun hesabını nasıl verecek merak
edıyorummm.Bunları paylaşın ki okumayan
kalmasın.

Komiser Colombo
en sevdiğim şarkılarından biri...

Zeynep Gizem
karsiliksiz ask kötü tabi,ama güzel bir
sarki,güregine saglik.

Erkan Alagöz
sesine yüreğine sağlık helal olsun

Degmezmis Sana
cok güzel sarki yüregine saglik

Kübra Özdemir
ooooooffffff abim oofffffff..

Ahmet Yildirim
oyyyy oyyyyy ŞARKIYA BAK YAAAA

Serdal Kara
baba süpersin ya...

Ahmet Murat Emer
varol abi ...kim ne bilsin karşılıksız yar
olduk.......

Abdullah Söğüt
damara devap yıldızdogana selam

Yavuz Kullu
helal olsun topragım....

Semra Yılmaz
söylenecek söz yok reisss harıkaaaaaaaaaaaa

Selçuk Uyguç
işte ses işte yorum.helal olsun sana mustafa
yıldızdoğan..gönül telimize mızrap olan
üstad.... sesinle yüreğinle bin yaşa sen....

Gülfer Barama
paşam sen çok yaşa allah sana uzun
ömürlerversin rabbim seni sevenlerine
bağışlasın

Ayse Nur Nur
süper her zamankıgıbı allahına kurban
resııı

Erhan Benli
***in kardeşler mustafa yıldızdoğan ayni
zamanda çokta mütevazidir

Hanife Şen
yüreğine diline sağlık

Dilek Dere
mustafa abi bitanesin

Aziz Gün
ewet katılıyorum o yeganeeeeeee

Senı Seviorum
bole bı ses qormedım ben daha

Buğrahan Eslek
böyle ses varmı sesini yim mustafa abi

Hacer Çoşkun
sesıne insanlıgına hastayım kurban olurum
senı veren allahıma

Nadja Krasotina
it,s great...

Mert Kişlioğlu
MUSTAFA ABİ SESin bitane ya

Biz Burdayiz
EMEĞİNE YÜREĞİNE SESİNE SAĞLIK YOLUN HEP
ACIK OLSUN YILDIZDOĞAN ..! DUAMİLE A.E.OLUN
[AY-YILDIZ]

Mustafa Değirmenci
YÜREĞİNE AĞZINA SAĞLIK YOLUN AÇIK OLSUN...

Börteçine Ergenekon
ABİ "SENSİZ OLAMIYORUM" İLE
EUROVISION'A KATIL.

Sait Kaya
süpersin be abi..

Esra Zonturlu
Yagmur oldum,bulut oldum,kar oldum...KIM NE
BILSIN KARŞILIKSIZ YAR OLDUMM

Yasin Küçüker
mehmet patoglu sana seleniyom siyasi bi grubda
deil ve siyasi bi şarkı deil aşk şarkısınada
böle kurdugun hayali bi siyasi yazı yazıyon
helal olsun başka bişiy demiyom sen bu
hayallerle kurgularınla devam et

Özcan Babaarslan
reissimiz bizim sesin çok güzel abi agzına
saglık

Yasin Küçüker
sevdam gizli kaldı sazımın telindemustafam
dökülür seher yelindegörüşmek mümkünmü
günün birindeharap oldum serap oldum sır
oldumkim ne bilsin karşılıksız yar oldum

Yasin Küçüker
sesine ve o sese anlam katan yüregine saglık
abim

Hüseyin Gürsoy
valla yok böyle birses daha

Ahmet Küçükhurman
çok güzel sesiniz var abi .........

Nurhan Poyraz
bir numara mustafa abim

Hasan Ödemiş
Sakın umutsuzluk semtine uğrama çünkü bir
yığın umut var. Kendini karanlıklara terk etme
zira nice güneşler var...

Mustafa Kezer
Varolsun Ülkümüz Sağolsun Mustafa Abimiz

Ayse Nur Nur
süper calısma ..ooffff

Aysun Kara
dinlemeye bıkmadığım bi parçaa...

Serap Urdoğan
süper şarkı ağzına sağlık mustafa abi kim
ne bilsin karşılıksız yar oldum..hep
dinlediğim şarkı dinlemekten de vazgeçmem bu
şarkını..

Arif Bagci ❼❻
Sevdam Gizli Kaldı Sazımın Telinde, Mustafam
Dökülür Seher Yelinde, Görüşmek Mümkünmü
Günün Birinde... Hayal Oldu Sır Oldu Kim Ne
Bilsin Garşılıksız Yar Oldu... :(

Cemile Çoban Bozkurt
HER PARÇALARIN VE HER KASETİN AYRI BİR GÜZEL
HELEL AGBİİ

Zeynep Asi
karsiliksiz sevda yapraksiz agac
gibidir............

Satuk Buğra Türkmen
DOYUM OLMAZ BU PARÇAYA.....

ahmet
mehmet patoğlumusun ne boksun sie git siyasetini
başka yerde4 yap dinleme sen bizim müziklerimizi
sen git kendin gibi ermenilerişn müziğini dinle

Sende yorum yaz



giriş yap
kayıt ol

Benzer Videolar

#