Osman Öztunç Şiir - Bozkurt Yurdunda Çakalların İşi Ne !


3694

07 Şubat 2011 Pazartesi, 10:06 tarihinde yüklendi

Bu videoya yapılan yorumlar

Osman Öztunç Şiir - Bozkurt Yurdunda Çakalların İşi Ne ! 10 / 10 45 kullanıcı yorumu.
Selçuk Karakoç
cCc ağzına sağlık reisss

Feridun Kırlı
alllah razı olsun reis yüreyine agzına saglık
olsun

Murat Yildiz
agzına saglık

Kaan Altun
helalllllllllllllllllllll

Boran Özdemir
agzına saglık pasam

Ismet Cinkara
diline yüreğine sağlık reis

Alparslan Mustafa Kocapınar
alalh senin gibileri başımızdan eksek etmesin

Çetin Demirkaya
yuregine saglik başkan

Nermin Kestane
biz olduğumuz sürece çakalar zaten türkiyenin
sınrlarından geçemezler

Ali Samanlı
baştacısın OSMAN REİS...!!!

Ramazan Kalkan
Allah'ına kurban!!

Samed Yalçın
SAOLANIN OSMABN ABİ

Ali Osman Kaçan
OSMAN REİS SENI COK SEVIYORUZ

Yaltilibaş Abdullah
seni yaradan mevleye kurban olam ben
deli dumrul alla h seni muhafak etsin
osman oglu osman n atnen devam gurban

Mikail Kiraz
reisss sesıne saglık allaha emanet ol

Trip Kara Sevgi
ya ben küçüklüğümde zaten osman öztunçun
hayranıydım yaaaa.....

Süleyman Kapıcı
ALLAH YAR VE YARDIMCIN OLSUN OSMAN ABİ SEN
TÜMZORLUKLARA GÖĞÜS GERMESİNİ BİLİRSİN
BABAMDA SENİN GİBİ DER BEN 40 YILLIK MHP
LİYİM DEVLET BAHÇELİYİDE SEVERİM MUHSİ Nİ
DESEVERİM ..AZİZ DAVA ARKADAŞLARIM OSMAN
ABİMİZE SAHİP ÇIKALIM DESTEK OLALI...

Huseyin Simsek
senin azina saglik osman kardesim benim allah her
zaman yaninda olsun allah turk u korusun ve
yucetsin

Mehmet Ünal
EGER ICINDE BIRAZ TURLUK VARSA LUTFEN BU PARCAYI

Mehmet Ünal
LUTFEN DINLEYIN

Enes Tolga Beycioğlu
benim ayak izlerim taşralı gözüküyor..

Zemahşer Sürmeli
k.maraştan allah seni başımızdan ek*** etmesin
zemahşer 46

Kadir Sümer
alllahına kurban

Hilal Kürücü
cok dogru

Bekir Selbi
yüreğine sağlık abim. sadece iki dudak
arasından çıkmaz böyle sözler... allah senden
ve senin gibi gönüldaşlarımızdan razı
olsun...

Kürşad Şahin
ağzına sağlık can can cannnnnnn

Hakan Dokuz
AĞZINA YÜREĞİNE SAĞLIK OSMAN ABİ

Murat Yılmaz
diline saglık abim adam bu işte... Seviyorum ya
allah turku korusun ve YüceLtsin... !!! cCc--
ßozkurT--cCc

Nermin Dev
helal olsun yaaaa ağzına yüreğine sağlıkkkkk
reissss rabbim türk ü korusunnn (((BOZKURT)))

Eser Ün
harika birsey bu ya

Eser Ün
yok boyle bir ses

Cenğiz Ataş
ABİ SEN VARYA ALEMİN ALEM OLMAYAN ALEMDE TEKSİN
REİS

Turgay Koluş
SÜKÜT NEYİ HALLEDER,YARAN OYUK OYUKSA

Selma Yilmaz
YA SEN NASIL BİR ABİSİN BİZ SENİ DİNLEYEREK
BÜÜYÜDÜK HAYRANIM ABİMİN DURUŞUNA Bİ
İNSAN BUKADAR MI YÜREKTEN OKUR AGLIYORUM
YÜREGİM PARÇALANIYOR BU BAYRAK İNMEZ BU EZAN
SUSMAZ BU BÖLE BİLİNE EY ÇAKAALARRRRRRRRRR
HAİNLER

Cankurtaran Yakup
helal be

Mustafa Ayhan
Çakallar dağdan ovaya inmiş,yazıklar olsun
onları çakal yapan iradeye,çakal olduktan
sonrada ehlileşir diyen,çakal federasyon
yapısını kurmaya çalışan, şerefsiz, vatan
haini ,teröre destek veren Türk meclisinde
kürtçe meydan okuyan
başçakallar,kutruklarınızı

Alparslan Yılmaz
allahına kurban olurum senın

Efe Dalkılıç
doru baba çakal ların işi ne bizim diyarımız
da onlara yer yok bu top raklarda

Gamze Arslan
ölürüm türkiyem ♥

Ismail Genç
reis ağzına sağlık

Savaş Mor
kahramanlık ne naylız bir yükseliş nede
yıldız gibi paalryıp sönmektir ölmlzeiyi
bilmek boşuna bir emektir kahramanlık düşmana
saıırdlp birdaha geri dön***ktir

Umut Usta
allahına gurban senın ya löümüne bozkurt
gerisi yalan

Süleyman Köş
tarihte bu asil ırk a karşı 17 defa
sırtlanlar çakallar tarafından baş
kaldırı olmuştur ***a peygamberin hadisine
nail olmuş bu millet türk milleti her
defasında ayaklanan bu kanı bozuk vatan
hainlerinin kafaların...

Nuh Şeker
eyvallah abi be agzına sağlık

Volkan Mavi
Bu dağlar bizimdir ferman
gerekmez, Bozkurtların olduğu yere çakal
giremez.
(Osmaniye Ülkü Ocakları)

Sende yorum yaz



giriş yap
kayıt ol

Benzer Videolar

#