PSY - GANGNAM STYLE


175307

18 Ağustos 2012 Cumartesi, 19:24 tarihinde yüklendi

Bu videoya yapılan yorumlar

PSY - GANGNAM STYLE 9 / 10 56 kullanıcı yorumu.
İsminiz
süper

oguzhan
süper bişey lan ....

joseph
indirme linki olsa gzl

spayk
indirilmiyo

İsminiz
süperrr

İsminiz
guzelll

İsminiz
süpper

Xx-karizma-xX
coşturdu ortalığı süper şarkı

eee
gangam çok pincosun

yusuf
indiremedim o.ç

irem
indir diyo indirmiyo saçmalığa bak yaa...

ne yapacan
indirmiyo kiii

bhen
ya ga

ufuk
çok güzel indirdim ben

ayşe nur
saçmalık bu yaaa indirmiyo...

dede
hiç güzel değil

salih
indirmek için indir e tıklayın ayrı sayfada
bir video çıkacak ona sağ tıklayın farklı
kaydet deyin ;)

İsminiz
ben indirdim çoktan

umut
Lan manyak bişey***ına koyim Yiğenimlen
çoşuyoruz xDXD xxnnxx

GAMGAM STEYLE FACE EKLE
Xdd gAM GAM EKLE LAN

Kabul Et
OROSBU ÇOCUĞLARI ANANINIZI SİKİYİM

Gamze
Lan sinir oldum madem indirilmiyo neden indir
yazıyolar ki

EBENDİR
Eyyyyyy ***i leyde hop hop hop hop hop opan gangam
style :D. Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
şarkının videosu çok komik

İsminiz
güzelll

müslüm gümüş
çok güzel***a biraz puşt yaaaaa

Çakma Admin :)
Arkadaşlar indir butonuna bastıktan sonra direk
link butonuna basın videoda sağ klik yapıp
video olarak kaydet butonuna basmanızyeterli

yardım eden bir adam :)
indir deyiniz sonra siya sayfa delınce videola
birlıkte bır sıyah boş alana sağ tuş farklı
kaydet diyip masa ustune diyip indirin

hatiçen
çop sper

süpermen
arkadaşlar bu indirdigimiz mp3ler hangi dosyaya
kayıt oluyo

İsminiz
Çk gzl***a indirmiyor

Süper
İndir demş indrmyo sinir etti beni

Ecrin
Hayvanlar niye indır demişsiniz beni sinir
ettiniz asabımı bozmayın size uçarım ha

vatandaş
çıldır çıldır çıldır diorum başkada
birşey demiyorum

leyla
bu şarkıya bayılıyorum ve 23 nisanda oynicaz

İsminiz
kop kop kop kop hoppa gangam style

engin
çok güzel mükemmel harika begenmiyenlere
çıldırsınlar

muhittin gamze
cooook güzel

sanane
şarkı güzel

İbrahim Halil ÇELİK
Bence bu site hiç de güzel bir site değil
üstelik benden telefon numarasını söyle diyor
paylaştığıma pişman oldum bi daha bu siteye
dirmiyecem. ve şikayet edecem. Bu ne kepazelik
ya.

bir dost
iğrenç çok sapık manyakça vb. aklınıza ne
geliyorsa

umut
beyler videoyu yanda indir dior oraya tıkla sora
sağ tık yap videoyu kaydet de biyere mp4 olarak
cıkar

furkan
ben indirdim

İsminiz
Lllllkhfgyhnguu

kaan
indirdim ben haha :D

buse
çok güzel ♥XD

eda
çok güzel♡♥♡♥XD

xxxerenxxx
lannnn mp4 12345565 falan yazıyo ya o zaamn
inmiş mi oluo?? :DD

gs
indirdim çok süper

emircan altuntaş
çok güzel be kral müzük en sevdiğim şarkı
be bekircan aga

gangnam stayl kralı
ben indirsen varya evde coşarım valla evi
yıkarım lo

kral
valla ben indir dim knk lar çok güzel

kamil
tşk

FURKAN ARSLAN
İNDİRME LİNKİ VAR GERİZEKALI P*Ç yusuf

FURKAN ARSLAN
AMA İNDİRİLİLMİYO

İsminiz
super

hfx
hyrstjzsyxhmnc hmn

Sende yorum yaz



giriş yap
kayıt ol

Benzer Videolar

#