RamPaty Sadece Dinleyin

18 Temmuz 2010 Pazar, 13:50

1325 izlenme
0

Yorumlar

MéRwé طط۱۹
‎0uwwF qeRcekTen süPeR ßi wiDeO..
.)ßaıLdım süPeR öTeSi :)

Samet Teber
sözler güselde beat icin daha farklı seyler
bulabilirdin***a yinede gusel :)

CanSu Filik
Sarkı qbi Resmdeki Kişide Sper :( ♥

'-Duyqu Cebeci
waoww beyendm♥ etiket için thanxs .)

'Birten Karayıldız
ways btnmm saoll :))sewılıosnn ♥

─╬╬╬╬ஜఋ ßy Umudsuz ఋஜ╬╬╬╬─
sadece bi kere beğeniliyo***a binlerce beğeniyi
hakeden bi şarkı !!

-Müco Şakar
mp3 atacak varmı ?

Burcu ÖzyıLmaz
Dehset Bısé (Y) :]

Raßia TunÇ
oFFss süpeR hee =(

Meltem Özdemir
supersss...

♫ ♥ AŞK d0qu$tan Kısmét i$i ♥ ♫
azamet - rüyalarımda 0.

Hasan Hüseyin Kızılaslan
MP3 WAAR

Anqel Dmrkn
bn istiom...:D

ßüşra Gönén
BencEde SüpEr...

MéRwé طط۱۹
‎0uwwF qeRcekTen süPeR ßi wiDeO.. .)ßaıLdım
süPeR öTeSi :)

Samet Teber
sözler güselde beat icin daha farklı seyler
bulabilirdin***a yinede gusel :)

Kübra Aydoğuş
ways btnmm saoll :))sewılıosnn ♥

İrfan ßaştepe
sadece bi kere beğeniliyo***a binlerce beğeniyi
hakeden bi şarkı !!

Müco Şakar
mp3 atacak varmı ?

Mrw Demircan
off ßiTTim yhaa.. qéRcéKTéN sper oLmu$
yhaa..tsl ettım khaan'cmm.. :)

Burcu Özyılmaz
Dehset Bısé (Y) :]

RaBia Tunç
oFFss süpeR hee =(

Meltem Özdemir
supersss...

♫ ♥ AŞK d0qu$tan Kısmét i$i ♥ ♫
azamet - rüyalarımda 0.

Hasan Hüseyin Kızılaslan
MP3 WAAR

MeLek Dmrkn
bn istiom...:D

Àkïf Àlbàyràk
bizede solein

Yorum Ekle

Dinleyin !!!04:44
7 ay önce
1196 izlenme
dinleyin süerr..07:00
7 ay önce
503 izlenme
~~ SADECE DİNLEYİN ~~08:52
7 ay önce
1484 izlenme
AĞLATAN İLAHİ (lütfen Dinleyin)06:25
6 ay önce
5502 izlenme
Arada Bir.. {Kesin Dinleyin}04:03
7 ay önce
1123 izlenme
Ayrılsak Ölürüz Biz [Dinleyin]04:18
7 ay önce
1238 izlenme
Bu Hikayeyi Dinleyin Mutlaka!07:53
7 ay önce
1433 izlenme
çok süperr dinleyin01:16
7 ay önce
923 izlenme
DURAN KALKAN: DİKKATLİ DİNLEYİN06:06
6 ay önce
1281 izlenme
Söze Hacet Yok.. Dinleyin04:32
7 ay önce
526 izlenme
Süper parça dinleyin06:38
6 ay önce
237 izlenme
Süper Şarkı Mutlaka Dinleyin03:22
7 ay önce
3225 izlenme
İBO SHOW SÜPER DİNLEYİN07:29
7 ay önce
4694 izlenme
Mutlaka Dinleyin! SÜPER SES.01:53
6 ay önce
3451 izlenme
Mutlaka Dinleyin Vicdansız Kadın05:36
7 ay önce
1072 izlenme
Sadece Dinleyin[ Süper bişe ]03:59
7 ay önce
1229 izlenme
BOMBA BİR TÜRKÜ DİNLEYİN04:06
6 ay önce
3675 izlenme
AKP'yi, AKP'lilerden dinleyin...02:35
6 ay önce
1093 izlenme
askere gidecekler 1 kere dinleyin02:46
6 ay önce
795 izlenme
ÇOK GÜZEL MÜZİK DİNLEYİN [HQ]04:39
7 ay önce
3128 izlenme
Dinleyin Reis Ne diyor [HQ]04:53
6 ay önce
694 izlenme
Gaye Aksu - Yollar Bitermi04:04
7 yil önce
2316 izlenme
RamPaty Sadece Dinleyin02:47
7 yil önce
1325 izlenme