Royal Rumble 2010 - Undertaker vs. Rey Mysterio


49869

26 Şubat 2010 Cuma, 20:50 tarihinde yüklendi

Bu videoya yapılan yorumlar

Royal Rumble 2010 - Undertaker vs. Rey Mysterio 9 / 10 83 kullanıcı yorumu.
Buğra Hoştan
batista rey macını reymi kazandı hani
undertaker filan dövdü o macı reymi kazandıı

WWE TR
Royal Rumble bu aç, izle.Ayrıca Undertaker
dövdü falan ne saçma. N'apcaktı***erikan
güreşinde? :D

Buğra Hoştan
ya onu deimom

Buğra Hoştan
hani cuma günü batistayla rey mysterio maç
yaptıya

Buğra Hoştan
onu kim kazandı

Kadri Dinçdoğan
:D senin o sölediğin maçtan sonra batista rey
arasında bir kafes maçı yapıldı rey kazandı
olayları foxdan değil sadece netten takip
edersen daha kesin bilgiler ulaşırsın

WWE TR
Bilmiyorum valla. Git Güreşmania'dan
incelemesine bak.

Kadri Dinçdoğan
undertaker ın girdiği maç dq bitti

Atalay Düzgören
rey vs batista undertaker dovdu yha ooo maç
ertelendi 2 side kazandı

Atalay Düzgören
undertaker vs rey royal rumble maçında adamlar
dışarı cıkıo maç bittmio nasıl royal rumble
maçı bu yha

WWE TR
royal rumble maçı ayrı bir maç bu normal bir
kemer maçıydı

Mali Çn
piç undertaker sondaki hareket çok pisti

Abdullah Arısalan
ulan 2 kere 619 cekti herife işlemedi

Ahmet Yılmaz
æy€nN :D

sallamakala
bunlara inanmayın ya şov olduğunu
bilmiyomusunuz neler diyceğinizi biliyorum***a
adamlarin burnu zarzor kaniyo üstlerine merdiven
yiyolar yine kanamiyoinanmayın ya orasi tramplen
gibi bişey zipliolar resmen zaten adamlar gercek
vurmuo azicik mantikli düsüünn ub adamlas ŞOV
yapıyo

efe yılmaz
Lan 2 kere 610 çekti adama işlemedi.Sonundada
çok pis haraketle bitirdi piç.

ömer çekiççç
reymysterıo ya güveniyorum yaaaaa

furkan çelik
cuma günü undertakerle rey öaç yaptı ya kim
yendi

viXegeR!!
lan siz smacdownumu bilionuz lan daha hareketin
adını bilmionuz o hareketin adı last ride çok
bitirici bi hareket bide 619 zaten undertakere
hiç bi maçta işlemio

sananne ol
undertaker hermaçta kazıyo

Kaan Erdinç
Undertaker Dünyanın En İyisi Olduğunu
gösterdi yine . Her Zaman Kazanıyo Rey
Mysterio Maçlarında :D Daha doğrusu tüm
maçları kazanıyo ;)

onur şadan
mutiş

emir ege albayrak
süper

Berk Yıldız
walla süper mactı undertaker***a bu rey mysterio
619 yapsa bile işlemio

reymisteryo
çok iyi dövşüyor

reymisteryo
ben kendim iyi döşmesem bile beni herkez seviyor

xgsdhfj
djgzdfkjyrfjyrjyrjyjzyrjzyrj

undertaker
reymysterio çok iyi dövüşüyor

rey undartaker
he he undartaker dahaiyi rey orta maloski
saçmaymış

şükrü baydilli
reymisteryo kasanır***a yarıta kaltı yor
gönderen herkesin yarakını öbüm

şükrü baydilli
reymisteryo underdekere 619 cekidi hebiyiz aldisa
işitiz cünkü e.n.b.ü.y.ü.k.
r.e.y.m.i.s.t.e.r.y.o. 6.1.9.

alperen yıldırım
tam tersi olmasın şükrü baydilli en güzlü
UNDERTAKER

alperen yıldırım
tam tersi olmasın şükrü baydilli en güzlü
UNDERTAKER

alperen yıldırım
ne oldu şükrü baydilli UNDERTAKER baydı REY
MSTERİO YU buda sana kapak olsun

alperen yıldırım
ne oldu şükrü baydilli UNDERTAKER baydı REY
MSTERİO YU buda sana kapak olsun

alperen yıldırım
ne oldu şükrü baydilli UNDERTAKER baydı REY
MSTERİO YU buda sana kapak olsun

alperen yıldırım
ne oldu şükrü baydilli UNDERTAKER baydı REY
MSTERİO YU buda sana kapak olsun

anıl kücük
1.65 karsı 2.10***a yinede rey cok ii dövüstü
burnu kırıldı undartekarın

dffsfsdffgdfgf
takern burnu mu krldi

berkalp uzer
o rey undertaker maç yaparken batista geldi rey
hepsini dovdu kazandı***a kemeri alamadı

berkalp uzer
o rey undertaker maç yaparken batista geldi rey
hepsini dovdu kazandı***a kemeri alamadı

berkalp uzer
mallar zatem reymysterio undertaker yendi mal
siempank bile diskalifileyle kazandı rey
undertakeri yendi hatta mor giyinmişti rey

ezme smacdown
siz tam 1 pezosunuz lan bebeler smacdown bilginizi
yarıştırım smacdown oynıcanıza gidi savaş
oyunu oynayın gece gece waktinizi ezme yalandan
haraketlerle oldurmeyin.adam gerçek vurmuo lan 2
km den yumruk çakıo adam yere yıkılıo.mal mal
işler bu mallıkta ancak***erika ondan sonra ezik
fox k***ından çıkardı zaten

smacdown... mal mal mal
aynen hacı katılıom mal mal işler bunlara mı
anlatıon hepsi bebek lan kesin smacdown
figürleri alıp dövüştürüolardır
evde.bebeklikten çıkamamış ezmeler.
bebeklerden tek farkınız televizyonu açıp mal
mal şeyler izlemek.bide burda mal mal
birbirlerinize bilgi anlatmak....
EZOLARRRRRRR.

haraketti kestttttt
varya geçen geniş ailedeki ulviye 619 çektim
oda bana underteykırın big pop unu çekti. size
bi şarkı solicem. zavzamışam zavzamışam
zavzamışam oy oy oy.zavzamışam zavzamışam oy
oy oy. oyeeeee beybi.yaşasın play hause
disneydeki tamirci many

berkalp esgünoğlu
la mallar smackdown gerçek diil ilk bende gerçek
zannettim***a ice saçmaladı mal mal sey
izlemeyin onlar gercek dill turkboksları izlein
hı undertaker hiç yenilmemiş demeyin yaslı
adam gerçek dill saçma gercek olmayan boks
bakın izlemeyin o haraeketler bile hiçkimse
yapamıo onlarmı n yapacak la gercek diil mal sey
izlemein

Box Turkey
arkadaşlar hareketler hepsi sahtedir eldivensiz
dövüş zarar verebilir box ise çoğu gerçektir
öncden planlanmış tır

smackdown mal delice
ya bakın o smackdown mal sey bilgehan demir bu
hareketleri yapmaın izlein dio***a izleince
dahada etkiler ve hareketleri yapmaın ben hemde
hareketleri yapmamanızı hemde izle***nizi
umuyorum

smackdown yalan
katılıom smackdown iice saçmaladı onları
sakın izlemeyin yoksa sizde saçmalayıp dovus
krizi gelip delirirsiniz smackdown mal delice
dien arkadasımıza katılıom

ben deliim
edd ben delirdim

ali
kötü rey kaybeti yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa




uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuffffffffffffffffffffffffff

berk uzer
la smackdown
yalannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn bilgehandemir de
inanmış buna hahahaahha

berk uzer
la smackdown
yalannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn bilgehandemir de
inanmış buna hahahaahha

ayem fozi zıbay heald bakugannnn
ben bakugan new vestoriadan kit yani spektra ben
mira nın abisiyim***a onla opusmei seviom danda
demi den den=eeed mirayla opusmek çık
guzellllllll

malak
ne diosen ya bakuganmımiramııı

reymysterio(özwalt tex)
merhaba çocuklar beni tanıdınızmı bazıları
bana ben rey rinklerin kralı der***a bunların
hepsi bi oyun size tek birşey diyeceğim sakın
bu hareketleri yapyayın. (tercuman ahmet kara)

rey
ben daha iisini dicem REY=çocuklar sakın bu
hareketleri denemein bunlar bi oyun sizin
dene***nizi umuyoruz nasıl***a [tesekkurler]

bakugan
mirayla opusmek çok guzel

tk-_kulky
merba ben gerçek aksarayın repçisiyim

Buğra Hoştan
batista rey macını reymi kazandı hani
undertaker filan dövdü o macı reymi kazandıı

WWE TR
Royal Rumble bu aç, izle.Ayrıca Undertaker
dövdü falan ne saçma. N'apcaktı***erikan
güreşinde? :D

Buğra Hoştan
ya onu deimom

Buğra Hoştan
hani cuma günü batistayla rey mysterio maç
yaptıya

Buğra Hoştan
onu kim kazandı

Kadri Dinçdoğan
‎:D senin o sölediğin maçtan sonra batista
rey arasında bir kafes maçı yapıldı rey
kazandı olayları foxdan değil sadece netten
takip edersen daha kesin bilgiler ulaşırsın

WWE TR
Bilmiyorum valla. Git Güreşmania'dan
incelemesine bak.

Buğra Hoştan
ok saol

Kadri Dinçdoğan
undertaker ın girdiği maç dq bitti

MessiKolik Atalay
rey vs batista undertaker dovdu yha ooo maç
ertelendi 2 side kazandı

MessiKolik Atalay
undertaker vs rey royal rumble maçında adamlar
dışarı cıkıo maç bittmio nasıl royal rumble
maçı bu yha

WWE TR
royal rumble maçı ayrı bir maç bu normal bir
kemer maçıydı

M Ali Çetinn
piç undertaker sondaki hareket çok pisti

Kadri Dinçdoğan
‎:D

Abdullah Arısalan
ulan 2 kere 619 cekti herife işlemedi

Ahmet Yılmaz
æy€nN :D

çağrı
hiç beğenmedim

zeyNo
hiç ğüzel dövüşmedin
laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnn
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

serkan karataş
hadi rey

şerefcan
her türlü undertaykır

furkan ERTANÇ
andırtekıra üst üste 2 defa 619 çekti***a
hayla andırtekırı bayıltamadı
ansdırtekırın anasını ***erim daha iyi

oguzhan
rey............herkezin anasını ***er

asdasds
reymisTERyoooooooooooooooooooooooooooooooooo

mehmet
mal undar

Sende yorum yaz



giriş yap
kayıt ol

Benzer Videolar

#