Şans Böyle Bir Şey


1019

08 Kasım 2010 Pazartesi, 11:45 tarihinde yüklendi

Bu videoya yapılan yorumlar

Şans Böyle Bir Şey 9 / 10 34 kullanıcı yorumu.
Hasan Metehan
şerefsiz daha fotoraf çekio yardım etmida

Ebru Celik
yyyyuuuhhh:D:DD

Sergen Lenger
ne ballıymıs :D

Selami Sercan Yıldız
hiç bozuntuya vermiyo aynen devam***a altına
s...tır kesin

Haticeandrea Cetin
strange

Selman Abdurrahman Varol
niye sizce adam öyle baştan beri duvara
bitişik? adamlar profesyonel bakmayın siz çok
iyi biliyolar işlerini.

Fatih Keskioğlu
ALLAH korudu desek daha ii olur

Usak Üni
bencede

Ekrem Burak Ince
xD

Mert Uslu
zaman kötü kolla gtü fotocu öbür tarafa yol
alıyodun azkalmıştı biletin yandı bidahaki
ralli raşılarına kaldı artık :D :D :D...

Ahmet Sarı
adama bakya ne kadar serin bide kazadan sonra
resim cekiyoo duvar olmasa ölmüştü haberi yok
salağın:D:D:D

Mehmet Dinç
AYNEN ÖLE ADAM HALEN RESİM ÇEKMEYE UGRASIYO
İNSAN BİR PANİK OLUR DEMİ DDD

Ümit Yalçin
meslek aşkı ve profesyonellik bu olsa gerek
önce deklanşör sonra yardım

Yunus Gêrminâl Öncü
peppilo ulan adam ölüm den dönüyo halen foto
peşinde

Sinem Ciftci
xD

Recep Pehlivanoğulları
adam ölümle burun buruna gelior hala fotoda
derdi adam geberecek içerde

Alper Koray Korkmaz
bizimkiler olsa ana avrat sövüp arabanın
şofurunu o haldeyken döverlerdi

Fuat Ercan
istersen tedbir, cesaret ve görev aşkı diyelim

Ferda Ersoy
şanslı bir gününde olan sadece gazeteci :(

Çağlar Turgut
vay ansını sayın seyirciler hele oriya bahh
yaw

Ahmet Duhan
öyle armut gibi durursan bir daha ki sefere
alırsın içinee

Fehmi Ergi
xd

Sıtkı Tuncay
kameraman nasıl kurtardı?

Kemal Kurt
hale resim çekio lan

Nerden Bilebilirdimki
mal kaçmıyrda:(

Okan Yılmaz
ölümü atlattı Bide Fotoraf Cekio Salak :S

Mehmet Atmaca
ıyıde sans degıl adam spor muhabırı
onlemını almıs zaten duvarın arkasına gecmıs

İlbey Topcu
adam işine kndini kaptırmıs foto foto :)
belki eskiden paparaziydi.

Gokhan Bilen
lan bu fotomontaj

Süleyman Gök
öldürmeyen allah öldürmüyor işte dıye buna
denır yada daha bır sürü deyım.....***a
gerçekten görecek günü, içecek suyu, yıyecek
ekmeği varmış garibin:)

Serkan Şalva
adam***mada ballıymıs işte oldurmeyen allah
oldurmuyor

Hilal Ayan
Öldürmeyen Allah öldürmüyo işte...

Recai Dönmez
adam dötü zor kurtarmış

Yalçın Kızıl
o duvar nasıl kırılmaz biz hep bunu gördük
bu memlekette.

Sende yorum yaz



giriş yap
kayıt ol

Benzer Videolar

#