Sarımsak Tarlası - Asım Yıldırım [HQ]

21 Temmuz 2010 Çarşamba, 03:16

4101 izlenme
0

Yorumlar

Aynur Tarhan
Allah hepimizede guzel dostlar edinmeyi nasip
etsin...(aminnnn)

Yasin Akpınar
gerçekten hele bu devirde dost bulmak cok
olanaksız bişiş (gercek dost tabi)

Ayse Sögüt
Ben dostumu buldum, O bana yeter.

Abdurrahman Ölmez
sayın abım dılıne saglık allah herkeze oyle
dost versın

Meryem Konak
gercek dost budur,ama kaldimi böle dostlar??

Ufuk Can Radar
böyle dost varsa dünyada helal

Derya Ikinci
abicim yinee döktürmüşşünn :DDd

Gülten Polat
cok guzelhikaye dostluk yok zaten su devirde

Zeynep Ağdaş
ahhh ahhh varmı böyle dostluk daha ben gormedim
......

Bahar Kökçek
RABBİME şükürler olsun,benim hayatımda
dostum diyebileceğim bir insan var,ALLAHIM
ek***liğini göstermesin,herkese hakiki dostlar
nasip etsin inşallah...

Ebru Zeyrek
yani asım bey ağlatınız beni ...

Dogan Sadi
supersiniz asim bey

Hatice Kübra
Allah size ne kadar güzel bir okuma vermiş tabi
siz bunu güzel ve dini şeylerle okuyunca daha da
güzelleşmiş insanın dinledikçe dinleyesi
geliyor.ALLAH RAZI OLSUN kardeşim...

Serdar Üklimek
TEŞEKKÜRLER ALLAH RAZI OLSUN.

Cnanı Kösen
ÇOK HARİKA BİR HİKAYE Dİ.

Uğur Subaşı
keşke benm de öle bir arkadaşım olsaydı

Yunus Emre Eroğlu
kitabın ismi nedir.?

Fatma Unsal
dost bulmak gerçeği varmı artık şu fani
dünyada

Amine Akdoğan
abicimm ağzınaa sağlıkk ...

Ay Işığı
kitabın adı " PAYLAŞILMIŞ HİKAYELER
ASIM YILDIRIM ".BU DA ÇOOOOOOOOOK GÜZEL
ÖNEMLİ OLAN BÖYLE DOST OLABİLMEK :))

Mustafa özata
paran varsa dostun çok...

Cengiz Özer
abi gerçekten mükemmel ağızna sağlık allah
senden ve senin gibilerinden razı olsun

Ülger Cengiz
ÇOK GÜZELLL AGZINIZA YUREGINIZE SAGLIKK ÇOK
TŞKK ALLAH RAZI OLSUN

Ümmü Adar
keşke böyle dostlar bulabilsek.

Bayram Ülkü
sen ne muhteşem bi insansın

Mustafa Somun
‎" biz satmayız sarmısak tarlasını
böyle iki tokata " abi muhteşemsin sen yaaa


Nuray Çubuk Bilmez
denilecek bişi yok gerçekten muhteşem

Fahriye Kuzey
allah bizede böyle dostlar nasip etsin

Berivan Bakılı
farzetsek o çuvaldaki koyun değilde bi insandı
üstüne toprak atıp unutmakmı dostluk çok
saçma bi hikaye birincisi bu dostluk değil
insanlığa yakışmaz.

Nehir Sümer
arkadaşı satmas sarımsak tarlasını fakat
,insan düşünmedende edemiyor.ya o insan
olsaydı diyee..bu hikayeyi başka vefa
örneklerine yoruyorum..derinliyini düşünmezsek
güzelll

Mücahit Tayyar
ANLAMADINIZ DEĞİLMİ GÖMÜNCE 1 SARIMSAK
EKİYORLAR AMA ADAM DİYOKİ BİZ SATMAYİZ
SARIMSAK T_A_R_L_A_S_I_N_I BÖLE 2 TOKADA

Sukut-u Seyran
bu hikayeyi okuduğu kitabı bilen varmı
arkadaslar bana yardımcı olabilir misiniz
acaba..?? şimdiden teşekkürler...

Asım Yıldırım
Hangi kitap olduğunu soruyorsunuz. Ama videoyu
hiç seyretmiyorsunuz demek ki. Videoda kitabın
adı gözüküyor. Nasıl seyrediyorsunuz bu
videoları anlamıyorum arkadaşlar.

Asım Yıldırım
Videonun 1.35.ci dakikasına bakınız
dikkatlice.

Sukut-u Seyran
sağolun teşekkürler..

Murat Demirhan
abi ben degil başkası sormuş bende sorayım
dedimzaten bende dikkat etmedim video ya sadece
dinledim

Murat Demirhan
ayrıca diger kişiler gibi olmayıp soruları
cevaplandırdıgınız için teşekkür ederim

Cihan Güçlü
valla abı kıtap cok***a senın gıbı okuyon
sunan yok..kıtabın ısmını de kendısınıde
versenız okumaz ınsanlar

Erhan Sarıtosun
sizi çok seviyoruz hocam

Derya Ikinci
abicim yinee döktürmüşşünn :DDd

Gulten Polat
cok guzelhikaye dostluk yok zaten su devirde

Zeynep Ağdaş
ahhh ahhh varmı böyle dostluk daha ben gormedim
......

Bahar Kökçek
RABBİME şükürler olsun,benim hayatımda dostum
diyebileceğim bir insan var,ALLAHIM ek***liğini
göstermesin,herkese hakiki dostlar nasip etsin
inşallah...

Ebru Zeyrek
yani asım bey ağlatınız beni ...

Dogan Sadi
supersiniz asim bey

Uğur Subaşı
çok güzel allah razı olsun

Hatice Kübra
Allah size ne kadar güzel bir okuma vermiş tabi
siz bunu güzel ve dini şeylerle okuyunca daha da
güzelleşmiş insanın dinledikçe dinleyesi
geliyor.ALLAH RAZI OLSUN kardeşim...

Serdar Üklimek
TEŞEKKÜRLER ALLAH RAZI OLSUN.

Kösen Inanç
ÇOK HARİKA BİR HİKAYE Dİ.

Uğur Subaşı
keşke benm de öle bir arkadaşım olsaydı

Yunus Emre Eroğlu
kitabın ismi nedir.?

Fatma Unsal
dost bulmak gerçeği varmı artık şu fani
dünyada

Amine Akdoğan
abicimm ağzınaa sağlıkk ...

Ay Işığı
kitabın adı " PAYLAŞILMIŞ HİKAYELER ASIM
YILDIRIM ".BU DA ÇOOOOOOOOOK GÜZEL ÖNEMLİ
OLAN BÖYLE DOST OLABİLMEK :))

Mustafa özata
paran varsa dostun çok...

Ülger Cengiz
ÇOK GÜZELLL AGZINIZA YUREGINIZE SAGLIKK ÇOK
TŞKK ALLAH RAZI OLSUN

Menekşe Akyel Gürbüz
çok güzel

Ümmü Adar
keşke böyle dostlar bulabilsek.

Bayram Ülkü
sen ne muhteşem bi insansın

Mustafa Somun
‎" biz satmayız sarmısak tarlasını
böyle iki tokata " abi muhteşemsin sen yaaa


Nuray Çubuk Bilmez
denilecek bişi yok gerçekten muhteşem

Berivan Bakili
farzetsek o çuvaldaki koyun değilde bi insandı
üstüne toprak atıp unutmakmı dostluk çok
saçma bi hikaye birincisi bu dostluk değil
insanlığa yakışmaz.

Nehir Sümer
arkadaşı satmas sarımsak tarlasını fakat
,insan düşünmedende edemiyor.ya o insan
olsaydı diyee..bu hikayeyi başka vefa
örneklerine yoruyorum..derinliyini düşünmezsek
güzelll

Mücahit Tayyar
ANLAMADINIZ DEĞİLMİ GÖMÜNCE 1 SARIMSAK
EKİYORLAR AMA ADAM DİYOKİ BİZ SATMAYİZ
SARIMSAK T_A_R_L_A_S_I_N_I BÖLE 2 TOKADA

Sinan Savas
bu hikayeyi okuduğu kitabı bilen varmı
arkadaslar bana yardımcı olabilir misiniz
acaba..?? şimdiden teşekkürler...

Asım Yıldırım
Hangi kitap olduğunu soruyorsunuz. Ama videoyu
hiç seyretmiyorsunuz demek ki. Videoda kitabın
adı gözüküyor. Nasıl seyrediyorsunuz bu
videoları anlamıyorum arkadaşlar.

Asım Yıldırım
Videonun 1.35.ci dakikasına bakınız dikkatlice.

Sinan Savas
sağolun teşekkürler..

Erhan Srtsn
sizi çok seviyoruz hocam

Ismail Karacan
hocam ağzına yüreğine sağlık ALLAH RAZI
olsun her hikayende maneviyat ekleniyor
yüreğimize...

Ayhan Yalman
ağzınıza sağlık allah razı olsun

Zeynep Acar
asım abi biz seni çok seviyoruz.Annem,babam sen
çok seviyoruz.Ağzına sağlık

Mustafa Aklan
dosdegin böle olmalı

Gokhan Cemali
diline yuregine saglikk cookk guzeldii..

AHmet Agaa
asim abi sesin insani öyle bi etkiliyoki,
baska birseye gözümüz kaymiyo, kayamiyooo :)

Msef Sağlık
allah razı olsun abi süper

Beşiktaşlı Guti
on numara

Asi Asi Esmer
süperrrrrrrrrr

HASAN ARSLAN
GERÇEK DOSTLUK KURMAK ÇOK ZOR BU ZAMANDA LAKİN
ÖYLE BİR DOST BULURSAN HEMEN DİK BİR SARIMSAK
TARLASI ŞİMDİKİ DOSTLUKLAR ÇIKAR VE MENFAAT
ÜZERİNE KURULMUŞ BUNU EN İYİ BEN ANLARIM
GEÇMİŞTE KALDI SARIMSAK TARLASI YALAN DOSTLAR
CEPTEKİ PARAN KADAR DIR NE HAYIR BEKLEYECEKSİN
BÖYLE DOSTLUKTAN.

Yorum Ekle

sarımsak tarlası........03:16
6 ay önce
628 izlenme
Ahde vefa ~ Asım Yıldırım04:31
6 ay önce
3902 izlenme
Asım Yıldırım - BOYACI03:15
5 ay önce
1995 izlenme
Asım Yıldırım - CENNET KUŞLARI05:28
5 ay önce
1877 izlenme
Asım yıldırım ~ Cep Mesajı08:11
6 ay önce
3873 izlenme
Asım Yıldırım - GAZAP03:27
6 ay önce
1439 izlenme
Asım Yıldırım- İki Melek10:18
6 ay önce
2227 izlenme
Asım Yıldırım - ÖZGÜR İRADE02:11
6 ay önce
1461 izlenme
Asım Yıldırım - SAĞLIK OLSUN03:18
6 ay önce
1656 izlenme
Asım Yıldırım - Son Ders06:43
7 ay önce
3039 izlenme
Asım Yıldırım - SUDBA13:47
5 ay önce
974 izlenme
Asım Yıldırım - Tek Ayak06:02
7 ay önce
1011 izlenme
Asım Yıldırım - TIKANDI BABA06:15
5 ay önce
1951 izlenme
Asım Yıldırım - TUZLU KAHVE04:41
6 ay önce
3394 izlenme
Asım Yıldırım - ZOR İMTİHAN02:45
6 ay önce
1256 izlenme
Ebedi Sevgili  / Asım Yıldırım04:00
6 ay önce
3033 izlenme
Tek Hece - Asım Yıldırım02:56
7 ay önce
1005 izlenme
BAYRAK - Asım Yıldırım01:35
5 ay önce
789 izlenme
Anne Ben Geldim - Asım Yıldırım10:08
7 ay önce
2388 izlenme
ERGÜL SES KAYIT (GRUB SEGAH) [HQ]06:13
7 yil önce
368 izlenme
Rüyalarıma artık gelme AMATOR01:31
7 yil önce
1644 izlenme
ATB - Ecstasy04:14
7 yil önce
712 izlenme