Sevgili dediğin böyle olur xD


1215

25 Kasım 2010 Perşembe, 14:45 tarihinde yüklendi

Bu videoya yapılan yorumlar

Sevgili dediğin böyle olur xD 8 / 10 21 kullanıcı yorumu.
Şeyma Nur Sultan Gezicier
salak yaaa h

GKsu Gqfb
Ahahahahah :D

Hüner Intizamoğlu
berbat bi konuşmaydı bea :)

BuSra AtAn
‎:))))))))) puhahahaha

Kübra Öztürk
manyak mı ne.....

Müjdé Çur
‎:=))) :))))

Ayshe Kır
haha :D

Nuran Nrn
uhwauhwuahuaw :P

Berkay Özkurt
koptumm.....

Süleyman Kambuk-Ayyıldız
kız zaten mraklısı

Fatih Çay
Bu ney laa

Gizem Ün
‎:D:DD cani piskopat baglantısı :D :P

Burçin Selvi
***ıntılı insan çok memlekette..=))

Sabri Partal
rahatsız manyak...!!!

Burak Yılmaz
ya salak nasıl salak ..x..d...

Emre Kocabey
tam kiro

Ali Akdemir
mall :D

Emre Kızılkaya
tam kürt***k :D

Gaye Aksu
ne bu be ne sevgiliye bak

Kadir Bal
allahın krosu

Sertac Selami Yamac
hahaa mallara bak :D

Sende yorum yaz



giriş yap
kayıt ol

Benzer Videolar

#