Shesaidshwas18


746

24 Ekim 2010 Pazar, 10:54 tarihinde yüklendi

Bu videoya yapılan yorumlar

Shesaidshwas18 8 / 10 13 kullanıcı yorumu.
Ozan Orhan
ah ulan ah... :G

Ersin Collignon
şiseydşivaz is good efecan aga :Aim crxronaldo
:G

Ozan Orhan
o ezik mage sen misin hacı? :D vay ak. uzun
zaman oldu he.forumtr/manes'ten theriverbelow
iz.

Ersin Collignon
eed. ben biliorum seni zaten. isminide biliodum.
ronaldo is no more too. satim istersen :D

Ersin Collignon
pre yok 3 aydır bi boka yaramıyozaten çok
saçma geliyo şu anda knighttürev integral oynar
o aga

Ozan Orhan
çar pls agalar.

Ersin Collignon
ko kro işi oldu agalarzaman converse century :G

Ozan Orhan
efe küfürcek yalnız. aha geliyor hissediyorum.
kaçın lan kaçın sahibi geliyor videonun.

Ersin Collignon
efecan abi kızmaz baa

Ersin Collignon
‎"i learnt that you can't play this
game"ileri görüşlü zihniyet. takdir ettim


Ersin Collignon
şarkıyı sorcam :D

Miroslav Stoch
şahin görünümlü kartal :G

Ozan Orhan
ulan ne oynamışım ya. adeta tapındılardı
zamanında. ohaaa int priest ♥♥♥ falan ehahs

Sende yorum yaz



giriş yap
kayıt ol

Benzer Videolar

#