Soner Sarıkabadayı - Annem Kızıyor


1856

21 Haziran 2010 Pazartesi, 00:00 tarihinde yüklendi

Bu videoya yapılan yorumlar

Soner Sarıkabadayı - Annem Kızıyor 8 / 10 27 kullanıcı yorumu.
Yeşim Tvsn
rica ederim soner!!! =)

Sewdam Seninle
waaaww güzelmişş?

Mustafa Özdemir
harikulade bi yorumm...

Turgay Seyirt
çok başarılıııııııııııı

Merve Anlar
cook eski bi parcasııı sene belkide 2005
yılları muhtesemsınnnn

İLk Nur
SESE BAYILIORUMMMMMMM YAAAAAAAAAAAAA

İLk Nur
Heeee dedigineee :D anuuu

Ayla Sarrac ℂ⋆
off acayippp..

Elif Yılmaz
MÜKEMMEL NE DİYEBİLİRİZ

Oya Akatay Demir
berdan mardini söylerken kimse dinlemedimi bu
şarkıyıııı yaa:S

Hüseyin Şavk
kardeş ne dim sesin süper harika söylüyosun
farklı bir yorum getirmişsin güzel olmuş allah
yolunu acık etsin

Selma Atilla
soner sana bir gerçeği söyleyim bu şarkı
senin sesine bomba uymuş çok duygulu.. yeni bir
sentez getirebilirsin pop fantazi***a klap..

Selma Atilla
berdan mardini bu parçayla isim yaptı bencee
çubuğunu bu şarkıyla yükseltti..

Snm Yksl
ne diye sen kliplendirmedin ki Muhteşem!

Filiz Uzun
berdana bu adam 10 basar valla keşke sen
söleseydin

LaiLa Mehmet
süper bı parca bu yaaaa sende hemen
kliplendirmelisin

Berna Ateş
bu sarkıyı senn yaptığını bilmiyorum tebrik
ederim harika seslendirmişsin bence
basarılarınn dewamını diliyorum...

Heja Tunç
berdan mardini kızmasın***a ondan güzel okumuş

Lokman Gündür
soner is love

-Hande Ergün
ne güzel sesi var :)

Buşra Kösoğlu
Di mi.. =)

Hande Arslan
mükemmel bir parça sadece soner söylesin zaten
:)

Melike Öktem
hee benmde hep öle gönlümün he dediğine annem
kızıyor yaa..:))

Eylül Hazal
aşkım seni çok seviyorumsenin gönlünün he
dediği kız kim çok meak ediyorum vede senin he
dediğin kıza annen ne desin

Eser Dewrim Demir
süper parçaa...:))))

Asli Buyukturan Karaca
super senin sesinden harika

Ayşin Avşar
vaay bu sonerin miiydii :)

Sende yorum yaz



giriş yap
kayıt ol

Benzer Videolar

#