Süper Mario ßağlama Versiyonu


998

02 Şubat 2010 Salı, 15:40 tarihinde yüklendi

Haberler

Downvids.net adresi Downvids.org olarak değişti.En güncel şekilde facebook,youtube,instagram üzerinden video indirmek için kullanabilirsiniz.
Downvids

Bu videoya yapılan yorumlar

Süper Mario ßağlama Versiyonu 9 / 10 44 kullanıcı yorumu.
Cavo Cahit Kılıç
hikaye o çalmıyorki oyunu açmış oda
çalıyormuş gibi yapıyor,bir kere vuruşları
yanlış üstüne üstlük en kral bağlama
ustası bile telleri olmayan bağlamayı çalamaz
:))dikkat edin bağlamanın telleri yok ve sonunda
adam bağlamayı bırakmış***a müzük hala
çalıyor :))

Nevzat Cesim
arkadaşlar bilmem farkettinizmi bilgisayardan
çalıomus gibi geldi yada ben yanlıs gördmm
dikaktlı bakın

Yiğit Öztürk
:) :D :D

Gökhan Yön
Pc'Den ÇaLıo FarKınDaysanız:D

Gökhan Yön
Yada Ritme uymaya calısıo 2 ses var
bınısıolar xP

Serkan Akbulut
:D hea pcden gelio ses sonra telasla kapatmaya
calisio :D

Emir Görkem Deniz
ihreççççççççççççççççççççç

Elif Kisa
hahahahaha....züpper:))

Dogukan Celik
sonuna ii bakın pci kapatıo

Eren Şimşek
Buda bişimi ben bağlamayla nane nane yi
çalıyorum :)

Sincanlı Yunus
cahit sazın telleri var ;) olmasa sazın
eşşiği öyle durmaz =))***a bu çalmıyo doğru
bide ciddiliğini hiç bozmuyo :D:D

Mustafa Ülker
xD süper bişey yaaaa!!

Koray Süreyya Şendil
ulan aklınız biraz düzgün bir şeylere
çalışsın vatan gidiyor elden sizin
bokyediğiniz haltlara bak hey gençlik yazıklar
olsun hepinize

Ramazan Kaplan
çok güzel olmuş walla

Emre Çolak
saçma ag

Burcu Ilbasmaz
çok iyi yaaa :))))

Doğan Choq
hehe türk işi marioxD

Emre Aydın
yalan bu o çalmıyor

Nuri Arslan
yaaaa

Aysel Gökdemir вLк¹º
bilgisayardaki müziği sadece fon müziği olarak
kullanıyor***a ii akıl etmiş güzel de olmuş
valla aferin!!!

Yasin Volkan Çelebi
arkadaş çalıyormuş gibi yapıyor !

Gökhan Yaldız
abi koptum yaaaa

Raif Kırcı
güzel deil :S

Nisa Askisi
süper ya:):):):)

Aysel Gökdemir вLк¹º
bakın can üzende bnmle aynı fikirde

Melankoliq SaGoist
salak pc den çalıyo herkezde yiyo son saniyelere
dikkat edin o duruyo pc çalıyo bakınn:D

Serkan Aktaci
insan oglu boyle salak olur barı bır bok
yıyecen sonunu keserde belli olmaz be adam salak
seyyy

Sinan Genel
***tir len kavat bilgisayarı açıpta kimi
kandırıyon

Aytekin Karakaş
gerikalının işi gücü yok bununla uğraşmış
işte bizim salak toplumumuz bu yüzden hep
yerinde sayıyor...

OguzHan Saydan
eed adam harbi calıyor efect olayı bu birazda
ama hll :D

Abdullah Kartop
:D de alla hım sen nelere kadırsın :DD

Osman Ulutaş
SÜPER YAA :D TESTERE Yİ YAPSA DAHA GÜZEL OLURDU

Sayim Sezgin
süper yaaaaaaaa:))))))

Bekir Tektaş
lan dinledikçe mariodan sahneler aklıme qeldi
helal beee xD

Ali Eren Emir
güzellll :D

Fatmanur Bayrak
süpermiş:P:P

Turgay Akbulut
helal adam guzel dusunmus gines kitabına gırer
bence

Furkan Uçar
ezk bune bunu ben bile yapıyomxD

Sultan Gül
farklı bısey olmus ya valla guzel olmus...

Çağlayan Meryem Balo
maryoda bu arkadaş mııı

ÖmerCan Demirel
bağlamayla dinlenirmi bu elektro gitarla dinleyin
görün farkı her yerde var videoları .. ii
seyirler.

ÖmerCan Demirel
elctric guitar forever.

Harun Genç
çok akıllı arkadaşlar var yorum yapanlar
içinde..***a arkadaş bilg.dan ritim açıo..
sizin anlayamadığınız kısım o. zaten
birazcık müzik kulağı olan orda iki farklı
ses olduğunu anlar.. bağlamayla alakası olmayan
sesler de var orda ii dinleyin öle eleştirin
çocuğu..

Ezgi Özdemir
bilgisayar warmıs gibi calıyor

Sende yorum yaz



giriş yap
kayıt ol

Benzer Videolar

#