Tarkan - Kayıp 2010


6272

28 Temmuz 2010 Çarşamba, 14:00 tarihinde yüklendi

Bu videoya yapılan yorumlar

Tarkan - Kayıp 2010 9 / 10 100 kullanıcı yorumu.
Reyhan Akyildiz
İşte bu! Daha ne söylenebilir :))

Sincer Tone
A mysterious eye-look

Yusuf Şeker
waaaayyy tüm albümü indirmişsin kankaa;))

Aykut Bal
Tabii kanka sizler de dinleyin diye :D

Nesrin Kalay Demirel
tarkanı tarkan yapan işte bu şarkılar
....söylenecek söz yokk...

Ceren Turf
bayıldımm

MUSTAfa kırgız
fenaaaaa

derya ece
çok lezztli olmuş=)

Deniz Güneş
tarkan yıneyapmıs yapacagını

Egem Kurt
bu şarkı gerçekten albumdekı en güzel
parça...teşekkürler Tarkan:)))

Sevim Basdogan
harika secim tskler kuzencim ........

Mihriban Yılmaz
abla nerelerdesin yhaa sen hiçç sesin cıkmıo

Burcu Soylu
doğuştan karizma başka ne denir her kelime
şarkı diye dökülüyor bizde bi bi güzel
dinliyoruz

Celil BAŞ
çok şükür yıllardan sonra bir şarkısını
beğendim.

Ibrahim Mutlu Can
yapmış yine yapacağını manyak olmuş

Mert Baysal
Yolun açık olsun demek isterdim Boğazım
düğümlü,sözlerim kayıp..Bir daha ömrümde
kimseyi sevmem Çünkü bu bedende yüreğim
kayıp..

Mert Baysal
Ahhh içimdekileri br
anlatbisemmmmmmm............

Birgul Candan
muhteşemsinnn tarkan harika olmuş....

Yusuf Suleyman Yusuf
cok duygusal ve derin anlamli bir sarki,super

Adnan Küçükçoban
karizma on numara şarkı yine!!!

Meral Nerovalı
yine kalbimizi çaldın

Şükrü Aysu
super..super...super

Aynur Tunc
çok guzel şarklar

Onur ER
bu sözle bu adamdan mı cıkmiş süper yaaaaa
sözlei harikaaa

Tuba Kaymaz
ayyy aşkım yapmış yapacanı yaaa
süpersin:)))

Nazli Yildiz
cok guzel herzaman bir mumara benim icin
tarkan

Hakan Kaya
bu adam işi biliyo.....

Demet Toygartepe
TEK KELİMEYLE PERFECT....

Murat Karaoglu
kendisinı hic sevmem***a cok güzel söylemiş

Sasmaz Kılıç
süper yapmış yüreğine sağlık

Aytuğ Akesen
karaoğluna katılıyorum

Mahmut Ecevıt
soylıcek hıc bı yorum yok bu ıste

Erkan Birinci
sözde, muzikte, yorumda., 10 numara..bol şans,
türk mega star..

Esra Idik
on numara tam benlik şarkı

Yalçın Güneş
nerdesin adamm sen sabunlar tamam hea

Meliha Bostancı
bu albümde en güzel şarkısı

Ercan Daştan
‎(: fena

Bojan Zerajic
very nice song.Love Turkish music.

Aylin Gungor
bende demek isterdim***a......

Fulya Osanmaz Barbaros
süperrrbayıldımm

Nurcan Karaaslan
ses bu yorum bu bu kadarmı olur evet bukadar
aglamamak için dayana bilmekgerek :(:(

Ata Arazaliyev
harikulade

Kader Bilgi
Ne dinledik ne off be...

Kader Bilgi
Burcu özlem neşe gönül bilge size bu şarkı
size...

Aslıhan Çelik
çok güzel bence...

Ozlem Yetkin
ısde bu sensın ozun bu kusummmmmmmmmm

Adnan Beyenici
EVET ÇOK BEĞENDİM

Ömer Öztürk
cok guzel anlamlı

Melekshen Sevgin
adi ustunde Tarkan.....

Nurcan Karaaslan
müzigi içimi acıtıyo nedense her duydugumda
sesi dersen sadece içimdeki çıglık oluyo
bıkmadan usanmadan dinleyebilecegim ses ve
yorumsun sen tarkan seninde yolun açık olsun .)

Barış Dönmez
ilk defa 10 numara bi beste yapmışlar
süperrrrrrrrr:)

Carcur Serkan
tarkan ist okey.

Ismet Idin
süper bir şarkı bu dinledikçe insanın ruhunu
dinlendiriyor tek kelime harika

Ayşegül Şahin
bıkmadan usanmadan defalaraca dinliyorum.bu gün
bilmem kaçıncı bu dinleyişim.seninde yolun
açık olsun süper

ceylan basar
harıkasın sen yaha sarkında senn gıbı

ceylan
tarkan abi walla coooq süperrr olmuş ya sana
yakişani yapmişsin abicim helel olsunnn sana

Lill Kim
addme

Mıryana Novkovıć
Wondeful singer. Just adore his voice n rhythm...
:))

Hatice Çelebi
söze ne hacet,tarkan işte budur

Gülcan Varlı
yolun açık olsun demek isterdim...

Leyla Erkol
Yorumunla yine farkını bir kez daha
gösterdin.Yolun açık,ömrün uzun olsun .

Rümeysa Nur Çtlskl
bogazım düğümlü sözlerim kayıp

Mehtap Sezen
offf many*** bısı yha ***zına s***lık bea :))

Sibel Koyun
ahhhh ahhh tarkanım yaptı yine yapcağını::)))

Ecem Öztürk
tarkan bitti diyenlere.....mega starın muhteşem
dönüşü

Kader Kalkan
süperrr cnm

Suat Gözütok
bütün şarkıları cok güzel tarkan yaparsa
böylesini yapar

Ayhan Alkış
E GUZEL hemde çok çoooook

Kadir Fıçıcı
nedenirki
..........................​.........

Fatih Küçük
SÜPER SİN

Ezgi Sağın
Fena.

Ramazan Eren
güzel demek az gelir muhteşem

Çiğdem Gökberk
muhtecemdende öte devamlı dinliyorum yazanın
eline tarkanında agzına saglık

Ragıp Barut
müthiş bir albüm helal olsun

Sibelcan Bozyel
gercekten super olmus mıkemmel otesı yanı

Hüseyin Doğan
süper şarkı bence bu klip çeksin.

Lill Kim
addme

Mıryana Novkovıć
Wondeful singer. Just adore his voice n rhythm...
:))

Hatice Çelebi
söze ne hacet,tarkan işte budur

Gülcan Varlı
yolun açık olsun demek isterdim...

Leyla Erkol
Yorumunla yine farkını bir kez daha
gösterdin.Yolun açık,ömrün uzun olsun .

Rümeysa Nur Çtlskl
bogazım düğümlü sözlerim kayıp

Mehtap Sezen
offf many*** bısı yha ***zına s***lık bea :))

Sibel Koyun
ahhhh ahhh tarkanım yaptı yine yapcağını::)))

Ecem Öztürk
tarkan bitti diyenlere.....mega starın muhteşem
dönüşü

Kader Kalkan
süperrr cnm

Suat Gözütok
bütün şarkıları cok güzel tarkan yaparsa
böylesini yapar

Ayhan Alkış
E GUZEL hemde çok çoooook

Kadir Fıçıcı
nedenirki
..........................​.........

Fatih Küçük
SÜPER SİN

Ezgi Sağın
Fena.

Ramazan Eren
güzel demek az gelir muhteşem

Çiğdem Gökberk
muhtecemdende öte devamlı dinliyorum yazanın
eline tarkanında agzına saglık

Ragıp Barut
müthiş bir albüm helal olsun

Sibelcan Bozyel
gercekten super olmus mıkemmel otesı yanı

Hüseyin Doğan
süper şarkı bence bu klip çeksin.

Tuba Yurt
kop kop:D

بدر السليطي
Nice Tarkan Çok güzel şarkıcı Güzel bir
şarkı

Yasemin Koç
sözler muhteşem...

Dina Janakhmedova
love this song

Sende yorum yaz



giriş yap
kayıt ol

Benzer Videolar

#