UYGAR DOĞANAY BU KADAR 2012 YEPYENİ


10183

07 Aralık 2012 Cuma, 07:09 tarihinde yüklendi

Bu videoya yapılan yorumlar

UYGAR DOĞANAY BU KADAR 2012 YEPYENİ 9 / 10 5 kullanıcı yorumu.
kolombo
kardeşim gökhan doğanayın şarkısı çıkıyo
artık. uygar doğanayı koysanıza allah allaha

mırtıf
uygar doğanayı koyun laaan

goyfit
uygar doğanay bu kadar zalim olma koyun lan bu ne
gökhan doğanay çıkıyo

aaaa
lan kanını ***tiklerim uygar doğanayı koyun
lan

Sezer
Arkadaşlar Uygar Abi Çıkıyo daha Düzeltiler
hatayı

Sende yorum yaz



giriş yap
kayıt ol

Benzer Videolar

#