V12 450HP 700kg Chopper Motosiklet!!!! [HQ]


591

23 Şubat 2011 Çarşamba, 07:30 tarihinde yüklendi

Bu videoya yapılan yorumlar

V12 450HP 700kg Chopper Motosiklet!!!! [HQ] 8 / 10 48 kullanıcı yorumu.
Abdullah Okur
aynn.motorluktan cıkmış bu...

Ismail Zafer öztürk
keyifli motor kullancam dersen bunda
.....kullanırsın sese bakya

Ferhat Toprakçı
‎:))

Omer Gurbuz
CanaVaR :)

Asi Melek Güneş
muhteşem bişi....bişi..bu.

Mustafa Karakaya
ölüm makinası :))

Serhat Altunoglu
resmen araba motu koymuslar***q

Ersel Karagoz
traktör bu bee saçmalık

Caglar H.
hasta işi..

Hilmi Şahin
sürmeye yürek ister :)

Gürkan Elma
ileri seviye gereksiz bir motor...

Ümit Kızılırmak
bari sesini duysaydık

Ceyhun Cyn
tırt...

Uğur Damar
bu gerzeklerin derdi davası gösteriş bu ne
şimdi moto***letmi bu her geçen gün b.kunu
çıkarıyolar

Onur Taşdemir
afedersiniz***a oha ***..(!)

Erdoğan Kuru
v 12 mi yoksa ben mi yanlışşş gördüm yolu
kazır bu makine***a cebide:)

Kadir Sertelli
bu makineyi kullanabilecek acaba kaç kişi
vardır..

Koray Yaman
daha koyamamışmı be v16 filam :)

özcan Balkan
HADİ CANIM......

Mehmet Kasaroğlu
ohaa bu ne bole yaa

Oğuzhan Türk
dozer motoru var mubarekte :DD

Naci Pomak
cok guzel

Ali Aslan
bune be *** araba kadar bu :)

Uğur Ustaoğlu
v 8 sesini bilen kişi ancak motoru beyenir
bilmeyen tıraktor der .)))

Abdullah Karagöz
uçak motorumu taktınız ne yaptınız la :)

Murat Ünlü
bende yeni proce hazılıyorum,w 16 bugattı
veyron motoru koyacam motor***letime...bildiğini

Ali Can Bükel
bunu hangi insan ewladı sürer

Ercan Kozan
en güzel yerinde bitermi yaaa.

Vahit Kara
‎700 kg olduğu inandırıcı gelmiyor

İsa Kurt
Biz 4 silindire zor benzin yetiştiriyoz.Adamlar
12 silindire biniyo yuhhh.

Nuri Sarı
eloglu bıner,

Polat Pınar
perfect

Uğur Kemal Çağlar
bı boka benzemıyor

Yusuf önder Saraçoğlu
gereksiz bi racing her şeyi halleder

Med ElHedi
Crazy!!!!!!!!!!yh!!

Doğan İrgin
o depo onun yakıtına yeter mii yaa :D

Recep Erdinc Unsal
Ooooha

Serhat Fedayi
adam yat motoru takmış bea

Orhan Toklu
o ne be yoksa uçak motorumu koymuşlar.

Faruk Isıcık
delı bısey olmus valla haaa

Ömer Toprak
İlk yoruma yürekten katılıyorum.
"Saçmalık!"

Ömer Ölmez
bütün biletlerime söylüorum 7 kasımda
düğünüm var hepinizi beklerimmmm

Ali Yaşa
VİTRİN .E COK YAKIŞIR

Ufuk Kanlı
kamyon gibi motor çok boktan

Emrah Mutlu
yorumsuzz arkadas buu ya özel yapım
yanılmıyosam

Adem Akaslan
Kamyon gibi Bu ne laaa:D

Kadir Kartal
niyee kıskanıyonuz abii yaa sizin olsa abowww
nederdinizz acepp :)))

Yasar Orucuoglu
yuuhh bu ne yaaa

Sende yorum yaz



giriş yap
kayıt ol

Benzer Videolar

#