VAY BAŞIMA GELENE BAK - BİRSEN KAVUT [HQ]

25 Mayıs 2010 Salı, 16:00

7533 izlenme
0

Yorumlar

ahmet aktaş
söz yazarı özlemi kim tanıyormusunuz tanıyan
varsa yazarsa sevinirim. saygılar

güner gönenç
ya bukadar olur muhteşem.

Yasemin Koç
Canımmmmmm, sesine yüreğine sağlık....Yolun
her zaman açık olsun..Seni çok seviyorum:))

Sinan Othan
süper bir ses süper video teşekkürler....

Gökhan Alarslan
geliyimde gidelim dinlemeye yeğen :)

Sinan Othan
olur abicim seni bekliyoruz kadromuz hazır güven
abi, mustafa abi sen ben:D...

Gökhan Alarslan
‎:D:D

Mustafa Alarslan
benim nie haberın yokkk gıdecegımızdenn :)

Sinan Othan
güven abininde yok gidince öğrenirsiniz:DD:

Güven Raşitoğlu
artık varr artıı kollikleri almıyolarmış
oraya

Sinan Othan
develer girebiliyormuymuş bari:D

Mustafa Alarslan
abııı ayıptır yahuuu

Mustafa Alarslan
abı yaslıları almıyorlar kalp krızı rıskı
olanları

Güven Raşitoğlu
develere serbest

Sinan Othan
ne güzel sevindimm

Güven Raşitoğlu
bebe naberr

Sinan Othan
‎:):):):)

Mustafa Alarslan
oo abı sen yorum yapar mıyım :)

Onur Othan
bizi cağıran yok tabi!!

Sinan Othan
abi sen kazana düştünn:):)

Ali Asker Kara
bir ezgi bukadar yürekten söylenir. ağzına
sağlı. yolun açık olsun...

Sevim Şahin Baykal
Canım birsen agzına yüregine saglık o gülen
gözlerinde sevinç ve mutluluklar görsün allah
enerjini ve mutlulugunu ek*** etmesin kendi gibi
yüregide güzel kardeşim allah yolunu açık
etsin seni seviyorum

Bilal Arslan
ya yüreğinize sağlık çok güzel olmuş....

Dilek Sürmeli
yüreğine sağlık canım. ne desem az sana.
bahtın hep açık olsun canım terapistim :)

seyfi alkan
söz yazarı özlemi(muammer badem).beste bana
ait..

nihat
güzel türkü güzel yorum

yüksel
aşık özleminin güzel eserlerinden biri süper
ya özlemi yani muammer abi***asya
gümüşhacıköy ilçesinden ve orada yaşamakta
yüreğine sağlık abim

özgür kahraman
çok süper olmuş yüreğine sağlık...!

Yorum Ekle

BİRSEN KAVUT - EZİZ DOSTUM.04:58
6 ay önce
1458 izlenme
Vay vay vay vay çantaya bak00:58
6 ay önce
1952 izlenme
vay vay arabaya bak :))) [HQ]00:54
6 ay önce
1067 izlenme
♫ ♥Vay adama bak sen :)♫ ♥02:33
6 ay önce
1142 izlenme
Vay Be Geline Bak07:00
7 ay önce
706 izlenme
Vay be...Olaya bak...01:47
6 ay önce
490 izlenme
Vay Vay Vay Vay Tosuno  ♥03:37
6 ay önce
4782 izlenme
vay vay vay :D:D03:11
5 ay önce
1077 izlenme
BİRSEN BOYRAZ__ARARLAR BENİ04:47
6 ay önce
674 izlenme
BİRSEN BOYRAZ__OĞUL02:37
6 ay önce
830 izlenme
Vay bacaksız vay:)01:11
7 ay önce
1751 izlenme
Vay Salak Vay :D00:44
7 ay önce
1864 izlenme
vay vay [HQ]03:46
6 ay önce
1126 izlenme
mustafa  gümüş   vay seni vay vay06:24
3 ay önce
1157 izlenme
Neşet Eraş - Vay Vay Dünya Vay05:32
6 ay önce
5396 izlenme
BAŞIMA BELA MISIN?03:58
7 ay önce
1791 izlenme
SENSİZLİK BAŞIMA DERT OLDU02:29
7 ay önce
81373 izlenme
Vay A.q ! SihirbaZA bak xD xD00:50
6 ay önce
889 izlenme
Mine Gez - Vay vay dünya ..08:10
6 ay önce
2654 izlenme
Vay Vay Nina - Mikail Aslan04:37
7 ay önce
7364 izlenme
Vay VicdanSızLar  vay04:07
6 ay önce
1445 izlenme
MİKAİL ASLAN  VAY VAY NİNNA04:49
6 ay önce
5155 izlenme
AYHAN ASLAN -- SAR BAŞIMA [HQ]04:51
6 ay önce
1379 izlenme
Sinan Yıldırım YAR BAŞIMA [HQ]03:10
7 ay önce
914 izlenme
VAY BE04:26
7 ay önce
2386 izlenme
Vay Bee!07:16
6 ay önce
1293 izlenme
VAY HALİMA06:08
6 ay önce
1578 izlenme
vay mal :)))00:09
2 ay önce
439 izlenme
Goethe bak - Goethe bak !05:48
7 ay önce
3666 izlenme
Anima - Yağmurla Gelen [HQ]05:28
6 ay önce
1325 izlenme
Araç kurtarırken gelen felaket01:53
3 ay önce
12 izlenme
Arkadan gelen ata dikkat01:19
7 ay önce
987 izlenme
Cristiano'ya Gelen Not :)00:39
6 ay önce
448 izlenme
Ümmüşen - Gönül Geçmiyor03:26
7 yil önce
2705 izlenme