Vijdan Saraçoğlu ve Cengizhan Koska - Noldu Gardaş [2010] [HQ]


3999

07 Ocak 2011 Cuma, 07:30 tarihinde yüklendi

Bu videoya yapılan yorumlar

Vijdan Saraçoğlu ve Cengizhan Koska - Noldu Gardaş [2010] [HQ] 10 / 10 34 kullanıcı yorumu.
Mehmet Demir
dilene salık vijan baba

Fatih Büyükkurt
ede çok güzel olmuş elinize diliize
yüreğinize sağlık davamını bekleriz....

Ãhmét KıŁıç
ellerine s***lık :D :D ***zına s***lık

Ãhmét KıŁıç
yha k.maraşlı mı bunlar cok merak ediyorum
şarkılarını istiyorum

Kaan Bunsuz
MANYAKKKKKKKKKKKKKK KARDEŞ AGZINA SAGLIK

Vijdan Saraçoğlu
teşekkürler sağolun.

Méhmét Alyas
En Güzél Sarkın Bu Vijdan Abi.(:

Samet Yörür
diline saglık gardaşım güzel söylüyorsunn
helal

Qıcık Masum Qız
cengizin seside güzelmiş yahuuu

Vijdan Saraçoğlu
HERKESTEN ALLAH RAZI OLSUN

Ömer Akkuş
hetürlü yakışır ede size

Méhmét Akif Yaman
CENGİZİN SESİ HEPSİNDEN GÜZELDİR YHA.. O
BİLİR OTEL DE ÇALIŞIRKEN BİZE ÇOK AMATÖR
KONSER VERDİ..

Méhmét Akif Yaman
TÜM ŞARKILARI WARDIR HELAL OLSUN CENGİZE
AYRICA VİJDAN ABİ YE DE HELAL OLSUN ..

Cüneyt Atsatan
hep süpersin böylede devam edeceksin

Ramazan Ardıç
ISTESES ISTE YORUM ALLAHINA KURBAN

Mücahit KaragÖz
dayıı10 numarSın:D

Ahmet Kekec
helal oLsn kardesm yhaa. sesLer tartısLmaZ 10
NUMaR..

Serhat Serhat Gözübol
abim ağızına sağlık cengiz abimede saygılar
hep size destek çıkıcaz desteklerimiz sizinle

Mc Mehmet Akif
helal olsun vijdan abi yakıyosunuz cengiz abi
ile ortalığı helllal

Özkancan Özgür
diline ve yüregine saglık kardeş

Ali Pusat Kuloğlu
sesine kurban olumabi

Kaya Mikail
‎:)

Ejder Yücel
abi bunu nasıl indiriz..

Serkan Demir
helal olsun be

Tayfun Yılmaz
var ol baba ,

Soner Bozkurt
kardeş dillerine salıkkkkkkkkkkkkkkkk

Kaya Mikail
vijdan gardaşim sesine salik

Esrarlı Gözler
Dilinizi saglık dayı helal!!!

özcan ercan
süpersin baba devam et

vijdan saracoglu
sağolun

vijdan saracoglu
sağolun

İsminiz
ağzına sağlık

sevdiğin
ağzına sağlık gardas olgayım seni sevim lan
avliya dolmusunda calısan olgaya bu gül
bakıslın da seni unutmaz

eda
çok güzel olmuş agznıza saglık

Sende yorum yaz



giriş yap
kayıt ol

Benzer Videolar

#