Yavuz Yılmaz - Ayrılığın Hediyesi [HQ]

13 Ekim 2010 Çarşamba, 20:26

1260 izlenme
0

Yorumlar

Yavuz Yılmaz ℂ⋆
‎:d sen saol kardeşim ...

Şengül Kaya
sewipte ayrılanlar saolsun:(:(:(

Duman Gözlü
çook güzel olmuş yürekten vermişsin
çoşkuyu

Pc Kopat
saol kanka cok gsl sıırmıs

Mehmet Şahin
bravo dj yawuz mehmet bunu beğendi..

Yavuz Yılmaz ℂ⋆
eyw.. arkadaşlar sizler saolun...

Onur ÇaLık
gSL oLmuş kNka dEwaM.. x)

Recep Anıl
eyw kardeşim

Ozan Yavuz Öztürk ヅ
eyw saol yavuzum .

Barbar Salwador
heyttttt beeeee kardesıme bhak sen dagıtmıs
gene ortalıgı....

Yavuz Yılmaz ℂ⋆
‎:d eyw.. barbar sendende bekleiz :D

Onur Süer ᴮᶨᴷ
teşekkürler yavuz azına sağlık

Barbar Salwador
ne demek yawuzcummmm =)))9

Yavuz Yılmaz ℂ⋆
‎:D

Taner Genç
Helal sana bro bi tanede bana yaz be

Yavuz Yılmaz ℂ⋆
eyw.. arkadaşlar :d hamza ztn ben böyle bir
şiir yazcak seviyede olsam burda olmazdım :d

Yavuz Yılmaz ℂ⋆
saol utkucn eyw..

Mehmet Şahin
Yürü be yawuz kim tutar seni..muhteşem ses
muhteşem performance..

Onder Ozturk
yavuz emeğinin karşılığını alıcaksın
koçum:)çekımlere pazartesi gününden itibaren
başlıcaz. tüm dost ve arkadaslarmızada
duyurulur.

Yavuz Yılmaz ℂ⋆
evet önder :D albüm kapağı hazır bile:D

Yavuz Yılmaz ℂ⋆
eyw...

Şengül Kaya
halirlisi olsun ilk imzalı albüm benin unutma
yavuz:):)

Yavuz Yılmaz ℂ⋆
oke hayırlısıylabi çıksın albüm :d ilk cd
senn dir

Şengül Kaya
ölee:):):):

Yavuz Yılmaz ℂ⋆
eyw.. dilan dostlarımız yanımızda oldukça
sırtımız yere gelmez...

Yorum Ekle

Yavuz Yılmaz - Çayka [HQ]04:02
7 ay önce
876 izlenme
Yavuz Yılmaz Şiiri [HQ]02:08
6 ay önce
636 izlenme
Yavuz Yılmaz-Ay Günlüğü [HQ]03:06
7 ay önce
728 izlenme
♥. Ayrilik Hediyesi. ♥03:35
7 ay önce
1559 izlenme
yavuz03:31
6 ay önce
1615 izlenme
Anneye doğum günü hediyesi01:30
2 ay önce
1111 izlenme
Babasının Batuya Hediyesi.01:52
7 ay önce
593 izlenme
Kardeşimin Doğum Günü Hediyesi01:35
5 ay önce
1150 izlenme
KORCA'NIN FENEVE HEDİYESİ01:04
6 ay önce
491 izlenme
sevgililer qünü hediyesi [HQ]02:40
6 ay önce
594 izlenme
Ayna - Adı Konmuş Ayrılığın04:13
7 ay önce
1130 izlenme
AyrıLığın Fırtınası...03:17
7 ay önce
2772 izlenme
AyrıLığın Fırtınası ;) [HQ]02:36
7 ay önce
2323 izlenme
Ayrılığın ilk günü ...04:09
6 ay önce
1125 izlenme
Onur Koç - Ayrılığın Yağmuru02:15
5 ay önce
2291 izlenme
yılmaz yılmaz03:02
7 ay önce
2567 izlenme
''Yılmaz Yılmaz!'' [HQ]03:32
6 ay önce
4609 izlenme
fatih yavuz03:36
7 ay önce
2643 izlenme
★_yılmaz_★02:26
6 ay önce
1210 izlenme
Zort TV'den Bayram Hediyesi (B)03:10
6 ay önce
603 izlenme
Suzan suzi - Yavuz Bingöl02:49
6 ay önce
3007 izlenme
Yavuz Abi & Mecnun DAMACANA00:39
6 ay önce
592 izlenme
YAVUZ AKALIN - Ney taksimi03:34
7 ay önce
2307 izlenme
YAVUZ BİNGÖL✿SENSİZ YAPAMAM04:30
6 ay önce
751 izlenme
Yavuz Bingöl - Baharım Sensin03:12
7 ay önce
2000 izlenme
Yavuz Bingöl - Dağlar Ağlarım04:23
7 ay önce
8004 izlenme
Yavuz Bingöl - Divane Bülbül04:00
6 ay önce
1619 izlenme
YAVUZ BİNGÖL - EY SEVDİĞİM04:24
5 ay önce
1680 izlenme
Yavuz Bingöl - Gitme04:16
7 ay önce
2770 izlenme