Yetenek Sizsiniz Türkiye 12. Bölüm Düşük Tuşe Grubu [HQ]

12 Şubat 2010 Cuma, 00:40

3617 izlenme
0

Yorumlar

Gamze Arslanoğlu ךסףן
iLhan iremin şarkısı bu kadar mı güzeL
söyLenir?

Sümeyye Nur Büyük
tip yoq o ayrı

Rabia Sultan A
cok cok coooook güzel:) agizlarina yüreklerine
saglik ...

Özkan Şendil
aranızda müzisyen olan warsa bi yorum yapsın
......!:)) gzüel çaldılar söledilerde
türkiyede bunu böle çalıp sölice3k 10.000
adam çıkar en az ... yetenk arıolarsa bu
değil..he bara şarkcıı arıolarsa budur!!
fikirlere sayghılıyım***a arkadaşlar adam
malmsteen gbi gitar çalmıo dio gbi şarkı
sölemio yani yetenk nerde ... .?

Ahmet Ünal
çok iyidin serdar abi ya :D okuldakınden çok
daha iyidin :D

SeLin Ksk
beni arkadas olarak eklerseniz sevinirim

Uğur Kaya
ya bu çocuk lionel messiye benziyo ha:).bence
topçu olsun

YaĞmUr KaYa
ortada duran cok sekerms ya :)

Şeyma Demir
acayipler yaa helede söleyen offf,süperlerrr
:)))

Furkan Seven
çok süper soluo

'-'Qrqanİk Sheqer'-'
ayyyy çokk seviyorumm ben bunu

Zuhal Karagöz
offf süper bu şarkı kendiside süperdi :)))

Muhammed Çelik
süper sölüyo ağzı çok değişik yapıp
sölüyo

Damla Filiz Pekel
süper bi ses süper bi yorum bi sarkı anca bu
kadar güzel söylenir

Sinan Bakır
ben ondan güzel solerim

Fatih Turgut
sinan bakır çık sole o zman dallama

Ferhat Tunadan
anlasanaa

Bircan Yıldız
güzel söylüyo işte ,,,bu millet niye çekemiyo
yaw...:D (( sizde
çıkın kardeşm o zamn!!

Efe Kaya
cok deqsk bir sesi war***a süpr

Irem Balkanlı
séSi dé qéNdiSiidé sprr

Merve Özkan ךסףן
bu şarkının mp3 varmııııı yada
cevirebilrmisinzzz

Irem Naz
off off :) sesine aşık oldum ya mükemmel..
hülya avşarın yerinde olmak için neler
vermezdim ;)

Yalın Büşra
süper solüo ya.....=)))

İnci Günaçtı
şarkıyı çok güzel yorumladı ve çocuk çok
hoş gerçekten :) bayıldım..başarılar
diliyorum..

Ibrahim Güneş
harikasınız çocuklar özellile yeğenim
Ata'ya ve grubuna başarılarının
devamını diliyorum...

Mehmet Altun
güzel bir yorum iyi bir ses devamın gelmesi
dileğiyle başarılar dilerim

Enes Harmancı
harika ibr ses bu grup benim favorim

'-Samet Taş
Kaliteli Sesss

Trzy YıLdız
aLLaHııım çOoOok tatLııı yHaaaa ♥

İlayda Balak
Süperr söylüyolar xD

└► Aybüke Sipahi
çocuk çok tatlııı ya

Caner Güneş
Sahibinden dinlemek vardı şimdi bunu allah
rahmet elesin

Giray Ibrahim Eker
çok güzel söylemiş ya cidden***a

Furkan Seven
habi güzel deildi sena

Onur Ateş
aferin dostum süper söylemişin):

Şeyma Öztürk
acayipler yaa helede söleyen offf,süperlerrr
:)))

Zuhal Karagöz
offf süper bu şarkı kendiside süperdi :)))

Şoleşkeré Azadé
süper sölüyo ağzı çok değişik yapıp
sölüyo

Damla Pekel
süper bi ses süper bi yorum bi sarkı anca bu
kadar güzel söylenir

Sinan Bakır
ben ondan güzel solerim

Nur Elmas
harika

Fatih Turgut
sinan bakır çık sole o zman dallama

Ferhat Tunadan
anlasanaa

Bircan Yıldız
güzel söylüyo işte ,,,bu millet niye çekemiyo
yaw...:D (( sizde
çıkın kardeşm o zamn!!

Zehra Subaşı
harikaaa

Zehra Subaşı
bu şarkının mp3 varmııııı yada
cevirebilrmisinzzz

Aslıhan Tokay
bir kız çocuğu gece bilgisayar oynarken
arkasından bıçaklandı ve polisler kimin
yaptığını anlamadı ve otopside belli oldu
/ruhLar/ tarafından bıçaklandı sende buna
inanmayıp gülersen seninde başına gel***si
için bu msj 20ayrı videonun ve ya resmin altına
yapıştır

Büşra Ayverdi
süper solüo ya.....=)))

Ibrahim Güneş
harikasınız çocuklar özellile yeğenim
Ata'ya ve grubuna başarılarının
devamını diliyorum...

Mehmet Altun
güzel bir yorum iyi bir ses devamın gelmesi
dileğiyle başarılar dilerim

Enes Harmancı
harika ibr ses bu grup benim favorim

Burçe Sönmez
bir kız çocuğu gece bilgisayar oynarken
arkasından bıçaklandı ve polisler kimin
yaptığını anlamadı ve otopside belli oldu
/ruhLar/ tarafından bıçaklandı sende buna
inanmayıp gülersen seninde başına gel***si
için bu msj 20ayrı videonun ve ya resmin altına
yapıştır

İlayda Balak
Süperr söylüyolar xD

ZeYnep TuAna Nur Şentürk
süperrrrr

Aybüke Oscar Sipahi
çocuk çok tatlııı ya

Caner Güneş
Sahibinden dinlemek vardı şimdi bunu allah
rahmet elesin

Onur Ateş
aferin dostum süper söylemişin):

'Meryem Bozdemir
sesiiiiiii süüpeeeeeerrrrrrrrr yhaaa...

Ali Alaftargil
sÜpER((atılım;)

Selin Açıkgöz
lütfen okumayıN (bir kız çocuğu gece
bilgisayar oynarken arkasından bıçaklandı ve
polisler kimin yaptığını anlamadı ve otopside
belli oldu /ruhLar/ tarafından bıçaklandı
sende buna inanmayıp gülersen seninde başına
gel***si için bu msj 9ayrı videonun altına
yapıştır)özür dilerim mecbur kaldım

Onur Ateş
bu sesi nsl elediler ya akıl karı deil.....

Recep Şen
böyle güzel bi ses cok az bulunur süpersiniz...

Recep Şen
böyle güzel bi ses cok az bulunur süpersiniz...

Abdullah Ürün
mükemmel ses

Ahmet Mert Koç
böyle güzel bi ses cok az bulunur süpersiniz..

Muhammet Enes Teslimoğlu
Çok güzel bir sesivar...!

Yorum Ekle

Yetenek  SİZSİNİZ !!01:58
6 ay önce
9482 izlenme
Aref_Ghafouri Yetenek sizsiniz....14:50
6 ay önce
2721 izlenme
Hayrettin | Mete Yetenek Sizsiniz09:04
6 ay önce
4445 izlenme
Muhteşem Taklit - Yetenek Sizsiniz06:23
6 ay önce
6142 izlenme
Nurullah Selim - Yetenek Sizsiniz15:25
5 ay önce
7408 izlenme
Orço - Yetenek Sizsiniz Türkiye08:33
5 ay önce
11195 izlenme
Yetenek Sizsiniz - Akrostiş Şiir09:44
7 ay önce
7642 izlenme
Yetenek Sizsiniz - Ayberk Kaya07:04
7 ay önce
3849 izlenme
Yetenek Sizsiniz - Bilal08:22
6 ay önce
1564 izlenme
Yetenek Sizsiniz | Can Tohma03:52
6 ay önce
1390 izlenme
Yetenek Sizsiniz | Fatih & Camilla04:31
6 ay önce
2426 izlenme
Yetenek Sizsiniz Fransa.. :)03:31
7 ay önce
2104 izlenme
Yetenek Sizsiniz Gençlerrrr :))00:37
6 ay önce
1820 izlenme
Yetenek Sizsiniz Hayrettin [HQ]04:08
6 ay önce
4893 izlenme
Yetenek Sizsiniz - İsmail Aslan05:56
7 ay önce
2426 izlenme
Yetenek Sizsiniz | Melek Körce03:09
6 ay önce
1465 izlenme
Yetenek Sizsiniz | Nihat & Rahmi08:01
6 ay önce
1440 izlenme
Yetenek sizsiniz serkancan02:03
7 ay önce
1420 izlenme
Yetenek Sizsiniz Türkiye04:42
7 ay önce
2669 izlenme
Yetenek Sizsiniz Türkiye - Aref12:09
6 ay önce
1718 izlenme
YetenekSİZsiniz 2 [HQ]04:18
6 ay önce
1084 izlenme
Figo Fahri - Yetenek Sizsiniz02:57
5 ay önce
2998 izlenme
Mario Show - Yetenek Sizsiniz04:04
6 ay önce
2817 izlenme
Yetenek Sizsiniz - Atalay Demirci 212:22
4 ay önce
2694 izlenme
Yetenek Sizsiniz - BasketBall Show05:51
7 ay önce
1540 izlenme
Manga - Beni Benimle Birak07:00
7 yil önce
430 izlenme